Janez Janša: Razlika med redakcijama

mBrez povzetka urejanja
mBrez povzetka urejanja
Vrstica 2: Vrstica 2:
[[Kategorija:Režiserji|Janša, Janez]]
[[Kategorija:Režiserji|Janša, Janez]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==
(*1965, Rijeka) Janez Janša je avtor, režiser in izvajalec interdisciplinarnih projektov. Študiral je sociologijo in gledališko režijo na  Univerzi v Ljubljani ter gledališko teorijo na Univerzi v Antwerpnu. Janša je ustvaril številna samostojna avtorska scenska dela - med drugimi ''Camillo Memo 1.0'', ''Miss Mobile'', ''Mi vsi smo Marlene Dietrich FOR'', ''Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki – rekonstrukcija'', ''Fake it!'' in ''Slovensko narodno gledališče'', ki so bila predstavljena na pomembnih evropskih in ameriških prizoriščih, med drugim: Piccolo Teatro (Milano), Le Centre national d'art et de culture Geoerges Pompidou (Pariz), La MaMa Experimental Theatre Club (New York), Highways Performance Space (Los Angeles), ICA (London), Hebbel am Ufer (Berlin), Impulstanz (Dunaj), Tanz im August (Berlin), Tramway (Glasgow)in Tanzquartier (Dunaj). Nastopal je tudi v projektu Meg Stuart At the Table. Janša je avtor in soavtor interdisciplinarnih, konceptualnih in vizualnih del, med njimi ''Kabinet spominov – solzodajalska akcija'', ''Begunsko taborišče za državljane prveg sveta'', ''Signatura Dogodek Kontekst ter NAME Readymade'' (oboje z Janezom Janšo in Janezom Janšo). Je soustanovitelj organizacije P.E.A.C.E. - Peacekeepers' entertainment, art and cultural exchange (z Maretom Bulcem). Z interdisciplinarnimi projekti je sodeloval na razstavah v Benetkah, New Yorku, Atenah, Zagrebu, Gentu, San Franciscu, Johannesburgu, Berlinu, Grazu, Rio de Janeiru ...
(*1964, Rijeka) Janez Janša je avtor, režiser in izvajalec interdisciplinarnih projektov. Študiral je sociologijo in gledališko režijo na  Univerzi v Ljubljani ter gledališko teorijo na Univerzi v Antwerpnu. Janša je ustvaril številna samostojna avtorska scenska dela - med drugimi ''Camillo Memo 1.0'', ''Miss Mobile'', ''Mi vsi smo Marlene Dietrich FOR'', ''Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki – rekonstrukcija'', ''Fake it!'' in ''Slovensko narodno gledališče'', ki so bila predstavljena na pomembnih evropskih in ameriških prizoriščih, med drugim: Piccolo Teatro (Milano), Le Centre national d'art et de culture Geoerges Pompidou (Pariz), La MaMa Experimental Theatre Club (New York), Highways Performance Space (Los Angeles), ICA (London), Hebbel am Ufer (Berlin), Impulstanz (Dunaj), Tanz im August (Berlin), Tramway (Glasgow)in Tanzquartier (Dunaj). Nastopal je tudi v projektu Meg Stuart At the Table. Janša je avtor in soavtor interdisciplinarnih, konceptualnih in vizualnih del, med njimi ''Kabinet spominov – solzodajalska akcija'', ''Begunsko taborišče za državljane prveg sveta'', ''Signatura Dogodek Kontekst ter NAME Readymade'' (oboje z Janezom Janšo in Janezom Janšo). Je soustanovitelj organizacije P.E.A.C.E. - Peacekeepers' entertainment, art and cultural exchange (z Maretom Bulcem). Z interdisciplinarnimi projekti je sodeloval na razstavah v Benetkah, New Yorku, Atenah, Zagrebu, Gentu, San Franciscu, Johannesburgu, Berlinu, Grazu, Rio de Janeiru ...


Janša je uredil temeljne zbornike s področja sodobne teorije scenskih umetnosti (''Prisotnost, predstavljanje, teatralnost'' in ''Teorije sodobnega plesa'') ter napisal monografijo o belgijskemu umetniku Janu Fabru (''Ponavljanje, norost, disciplina - celostna umetnina Fabre''), ki je bila prevedena v francoščino, nizozemščino in italijanščino. Razprave objavlja v najpomembnejših evropskih in svetovnih revijah s področja scenskih umetnosti. Masko, časopis za scenske umetnosti je urejal med leti 1998 in 2006.  
Janša je uredil temeljne zbornike s področja sodobne teorije scenskih umetnosti (''Prisotnost, predstavljanje, teatralnost'' in ''Teorije sodobnega plesa'') ter napisal monografijo o belgijskemu umetniku Janu Fabru (''Ponavljanje, norost, disciplina - celostna umetnina Fabre''), ki je bila prevedena v francoščino, nizozemščino in italijanščino. Razprave objavlja v najpomembnejših evropskih in svetovnih revijah s področja scenskih umetnosti. Masko, časopis za scenske umetnosti je urejal med leti 1998 in 2006.  

Redakcija: 18:35, 19. januar 2014

Življenjepis

(*1964, Rijeka) Janez Janša je avtor, režiser in izvajalec interdisciplinarnih projektov. Študiral je sociologijo in gledališko režijo na Univerzi v Ljubljani ter gledališko teorijo na Univerzi v Antwerpnu. Janša je ustvaril številna samostojna avtorska scenska dela - med drugimi Camillo Memo 1.0, Miss Mobile, Mi vsi smo Marlene Dietrich FOR, Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki – rekonstrukcija, Fake it! in Slovensko narodno gledališče, ki so bila predstavljena na pomembnih evropskih in ameriških prizoriščih, med drugim: Piccolo Teatro (Milano), Le Centre national d'art et de culture Geoerges Pompidou (Pariz), La MaMa Experimental Theatre Club (New York), Highways Performance Space (Los Angeles), ICA (London), Hebbel am Ufer (Berlin), Impulstanz (Dunaj), Tanz im August (Berlin), Tramway (Glasgow)in Tanzquartier (Dunaj). Nastopal je tudi v projektu Meg Stuart At the Table. Janša je avtor in soavtor interdisciplinarnih, konceptualnih in vizualnih del, med njimi Kabinet spominov – solzodajalska akcija, Begunsko taborišče za državljane prveg sveta, Signatura Dogodek Kontekst ter NAME Readymade (oboje z Janezom Janšo in Janezom Janšo). Je soustanovitelj organizacije P.E.A.C.E. - Peacekeepers' entertainment, art and cultural exchange (z Maretom Bulcem). Z interdisciplinarnimi projekti je sodeloval na razstavah v Benetkah, New Yorku, Atenah, Zagrebu, Gentu, San Franciscu, Johannesburgu, Berlinu, Grazu, Rio de Janeiru ...

Janša je uredil temeljne zbornike s področja sodobne teorije scenskih umetnosti (Prisotnost, predstavljanje, teatralnost in Teorije sodobnega plesa) ter napisal monografijo o belgijskemu umetniku Janu Fabru (Ponavljanje, norost, disciplina - celostna umetnina Fabre), ki je bila prevedena v francoščino, nizozemščino in italijanščino. Razprave objavlja v najpomembnejših evropskih in svetovnih revijah s področja scenskih umetnosti. Masko, časopis za scenske umetnosti je urejal med leti 1998 in 2006.

Je soustanovitelj Centra za raziskave scenskih umetnosti DELAK ter izobraževalnega programa Seminar sodobnih scenskih umetnosti. Redno izvaja delavnice in predava na evropskih in ameriških univerzah in v umetniških središčih. Za svoje delo je prejel več nagrad v Sloveniji in tujini.

Umetniška dela

Gledališče in sodobni ples

  • 2009 Spomenik G2, Maska in Mestno gledališče ljubljansko
  • 2007 Program!, Tanzquartier, Dunaj, Tanz im August, Berlin, Kampnagel, Hamburg
  • 2007 Slovensko narodno gledališče, Maska
  • 2007 Fake it!, Exodos
  • 2006 Pupilija, Papa Pupilo Pa Pupilčki - Rekonstrukcija, Maska in Ex Ponto
  • 2006 Soiree, Tanz im August, Berlin
  • 2005 Mi vsi smo Marlene Dietrich For, Maska, Iceland Dance Comapny, Reykjavik
  • 2003 Paradise?, UIA, Troubleyn Theatre, Antwerpen
  • 2003 Collect-if, Maska, Troubleyn, Vooruit, Gent
  • 2001 Q&A. Very private. Very public, Maska in Cankarjev dom
  • 2000 Drive in camillo, Manifesta 3, Cankarjev dom in Maska
  • 2000 Kača na nebesnem svodu, Museo Provincale di Gorizia
  • 1998 Camillo - Memo 1.0 : Construzione del teatro, Piccolo Teatro di Milano – Teatro d’Europa, Milan
  • 1997 Moške fantazije, Slovensko mladinsko gledališče in KUD B-51
  • 1997 Banket, SNG Nova Gorica in KUD B-51
  • 1995 Celica, Slovensko mladinsko gledališče
  • 1994 Novi organon, Cankarjev dom in KUD B-51
  • 1993 Ženska, ki nenehno govori, Cankarjev dom, In-art center
  • 1990 Kanon, Zaklonišče B-51, Ljubljana

Performansi in interdisciplinarna dela

  • 2008 Življenje [V nastajanju], Maska in Tanz im August, Berlin
  • 2008 Signatura Dogodek Kontekst, Aksioma, Masa, Maska, Berlin
  • 2007 Triglav na Triglavu, Aksioma, Masa, Maska, Triglav
  • 2005 CC Center ~ City, Maska
  • 2005 P.E.A.C.E. - Peacekeeping, Entertainment, Art and Culture Exchange, Zavod NO HISTORY, Maska
  • 2004 Begunsko taborišče za državljane prvega sveta, Maska
  • 2001 Miss mobile – Performans mobilne telefonije, Maska
  • 1998 Camillo - Memo 4.0: Kabinet spominov - Solzodajalska akcija, Slovenian Theatre Museum, KUD B-51
  • 1998 Ferdo Delak – Avantgardist – cd-rom, Zavod Delak – Center za raziskave scenskih umetnosti, Ljubljana
  • 1993 Razlika in ponavljanje – Živi muzej, Squated Military House at Metelkova City, Ljubljana

Samostojne razstave

  • 2009 Life [In progress], Centro Municipal de Arte, Helio Oiticica, Rio de Janeiro
  • 2008 Name readymade, Forum Stadtpark, Steierischer Herbst, Graz
  • 2005 CC Center ~ City, Galerija P74, Ljubljana
  • 2004 Refugee camp for the first world citizens, Filodramatica, Rijeka
  • 2004 Refugee camp for the first world citizens, Močvara, Zagreb
  • 1998 Camillo - Memo 0.1 (1998), Teatro Miela, Trst

Skupinske razstave (izbor)

  • 2009 Re-akt, Museum of Contemporary Art, Bucarest, Museudm of Modern Art, Rijeka,Galerija ŠKUC, Ljubljana
  • 2008 Transmediale 08, Haus der Kulturen der Welt, Berlin
  • 2007 Triglav, Mala galerija, Ljubljana
  • 2005 Bare life - Minimum unit for living, Vooruit, Gent
  • 2004 Social capital, Whitney Museum of American Art Independent Study Program exhibition, New York
  • 2004 The sneeze, Gazon Rouge Gallery, Athens
  • 2004 Borders, Galleria A+A, Venice
  • 2001 Zero gravity, Corner, Manchester
  • 2000 Zero gravity, Salon 3, London
  • 1999 Prague quadrennial, Internatiopnal Exhibition of Set and Costume Design, Prague

Režije

  • 1997 Emil Hrvatin Banket, PDG Nova Gorica
  • 1995 Emil Hrvatin Celica, Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana

Dramski tekst

SLOVENSKO NARODNO GLEDALIŠČE, Govorni material za poljubno število izvajalcev

Članki

(Upoštevane so le objave v strokovnih revijah, zbornikih, v katalogih)

  • SLOVENSKO narodno gledališče, Apokalipsa, no. 133, september 2009, str. 88-136
  • ® IVLJENJE [V nastajanju], Apokalipsa, no. 133, september 2009, str. 137-146
  • 2023, v Prognosen über Bewegungen, b_books, Berlin, 2009, str 248-261
  • Nimam časa ®, v Prognosen über Bewegungen, b_books, Berlin, 2009, str 348-351
  • REKONSTRUKCIJA2, proti Prišli so Pupilčki, Maska, Slovenski gledališki muzej, Ljubljana, 2009, str. 261-286
  • ČE NI POSLANSTVO, POSLANSTVO postane mogoča. O STALIŠČU KULTURNE LIST pod pogoji NEZNOSNO lahkotnost SVOBODE, v Leap v City. Kulturni Positions, Political Conditions. Sedem prizori iz Evrope, Dumont, Köln, str 490-500
  • TERMINAL SPECTACTOR, se odvija, ko ne. Na ples in dosežek po letu 1989, Revolver, Frankfurt am Main 2006, str 17-26
  • Dispositif OF FABRE'S performances, Jan Fabre / Homo Faber, ur. Giacinto Di Pietrantonio, Mercatorfonds, Gent 2006, str 173-177
  • EAST-DANCE-ACADEMY (soavtorji Bojana Kunst, Aldo Milohnić v Goran Sergej Pristaš), v Frakcija, Zagreb, no. 41, jesen 2006, str 62-66 (HR), 67-71 (eng)
  • Zberemo-IF (soavtorica Bojana Cvejić), v Frakcija, Zagreb, no. 36, poletje 2005, str 82-95
  • EX-Jugoslawien, proti Heiner Müller Handbuch, Hans-Thies Lehmann / Patrick Primavesi (Hrsg.), Verlag JB Metzler, Stuttgart, Weimar, 2004, str. 363-364
  • Begunsko taborišče za prvo svetovno DRŽAVLJANI (z Peter Šenk), v "Javno vs Private: Kulturne politike in trg umetnin v srednji in jugo-vzhodni Evropi objavo", Nataša Petrešin, Gregor Podnar ed., Kunsthalle Fridericanium, Kassel, Galerija ŠKUC , Ljubljana, str 99-102
  • Begunsko taborišče za prvo svetovno DRŽAVLJANI (z Peter Šenk), v Aufbrueche, Theaterarbeit zwischen Text und Razmere, Patrick Primavesi und Olaf A. Schmitt (Hg.), Theater der Zeit, Berlin 2004, str 90-93
  • Begunsko taborišče za prvo svetovno DRŽAVLJANI (z Peter Šenk), Janus, 16/04, str 77-79 (Nizozemska različica p. 111)
  • Razlika, niša ali mainstream? Kulturna nevladnimi organizacijami in kulturne politike v Sloveniji "Politike za kulturo", OnlineJournal ni. 7 - Spring 2003, str 14-15
  • Razlika med IGRAČ I, TkH, Beograd, september 2003, str. 45-54
  • DRAMATURGIJA gledanja: TERMINALNI GLEDATELJ I DRUGE strategije, TkH, Beograd, številka 3, april 2002, str. 36-41
  • BIOMECHANICS v breztežnosti, PAJ, Journal of Performance in umetnosti, New York, No 71, maj 2002, vol XXIV, št. 2, str 102-107
  • TERMINAL SPECTACTOR v DRUGIH strategij, Interakta, 4, Rotterdam 2001, str. 19-24
  • "TERMINAL SPECTACTOR" und andere Strategien, Theater tako dalje, Spielmotor Muenchen 2001, str. 29-40
  • TERMINAL SPECTACTOR v DRUGIH strategij, Theater tako dalje, Spielmotor Muenchen 2001, str. 41-52
  • TERMINAL SPECTACTOR v DRUGIH strategij, Janus, 9 / 01, str. 62-67
  • Transformacije v KASTRACIJSKI stroji, proti Boris Pintar, Jana Pavlič, Kastracijski stroji, Maska proti Delak, 2001, str. 8-9
  • KRAJNJI GLEDATELJ I DRUGE strategije, Tretja, Zagreb, številka 1, vol. III, 2001, str. 175-186
  • Živadinova'S BIOMECHANICS v breztežnosti, Janus, 6 / 00, str. 38-42
  • Krik, Pro Femina za najboljši, 23-24, jesen-zima 2000, str. 193-205
  • VERJETI KOMENTATORJU?, V gledališkem listo za predstavo Gospod Puntila v njegov hlapec Matti, Primorsko dramsko gledališče Nova Gorica, str. 18-21
  • ZABORAV teatra VS. Teatar MEMORIJE, Frakcija, 10-11/1999, str. 77-81
  • TRUST POJASNILA?, Frakcija, 14/1999, str. 76-77
  • Camillo MEMO 4.0: LA CAMERA DELLE memorie. SESSIONE DONAZIONE LACRIME, Cross, Milano, str 6-11
  • Geographie KOERPER DER KUNST, Neue Kunst bildende 5 / 98, 46-53
  • GLEDALIŠČE spomina, Frakcija, 9 / 1998, 17-19
  • Geografija TELESNE umetnosti, Maska, 1998, 3-4, 34-39
  • "MEHKA teorija" DRAMATURŠKIH FIGUR, proti Blaž Lukan, Dramaturške številka, Maska, 1998
  • SCREAM, Performance Research, Vol. 2 (1), Spring 1997, 82-91
  • Krik, Problemi, 3-4/1997, 175-191
  • BANKET, Frakcija, 6-7/1997, 26-29
  • GLOSARIJ, Frakcija, 2 / 1996, 94-95
  • DER Körper zwischen MILITÄRPARADE UND THEATER, Ballet International / Tanzaktuell, Oktober 1996, 40-45
  • BODY - med vojaško parado in gledališče, balet International / Tanzaktuell (angleška izdaja), oktober 1996, 40-45
  • Teorija U KAZALIŠTU, Gledališče v teoriji, Zor, Bog. 2, 2-3/1996, 185-197
  • Krik, Zor, Bog. 2, 2-3/1996, 198-213
  • Risse IM ERHABENEN Körper, v Bij odprto doek, Liber Amicorum Carlos Tindemans, Uitgeverij Pelckmans, Kapellen, UIA, Antwerpen, 1995, str. 39-56
  • LES anges ET L'autre Côte du temps, v La Danse dans le monde, Les Belles Lettres ", Paris 1995
  • RETERITORIALIZACIJA pogleda, Maska, 1995, 3-5, 40-47
  • Politics PROSTORA / skupaj z Edo Čufer /, Theaterschrift / Bruselj, Amsterdam, Frankfurt, Dunaj, Berlin /, 1994, 5-6: 94-114 / tekst objavljen v angleščini, nemščini, francoščini v nizozemščini /
  • DIE Topographie DES baleti, proti Arnd Weseman (Ur.), Jan Fabre, Fischer Verlag, Frankfurt, 1994, str. 95-104
  • Pina Bausch, Maska, 1994, 3-5: 33-35
  • TELO IN ABSTRAKCIJA, Maska, 1993, 1: 34-39
  • IGRALEC MED REALNIM V TEATRALNIM, Maska, 1993, 2-3: 52-53
  • NA DRUGI STRANI FABRA, Razgledi, 12. novembra 1993, št. 21 (1004): 40-41
  • Nasilje - UVOD, Maska, 1993, 4-5: 26-30
  • Wooster ČEHOV, Maska, 1992, 1: 14-5
  • Kritika: ROSAS GRE V OPERO, Maska, 1992, 2: 19-21
  • SCHAUSPIELER UND DER DIE DIFFERENZ, v Jan Fabre, Texte zum Werk, Kunstverein Hannover, 1992, 45-52
  • NÄYTTELIJÄ JA DIFFERENSI, v Jan Fabren, Tekstejä, Nykytaiteen Museo Helsinki, 1992, 35-41
  • La disciplina DE LAS Velikost slike NEGATIVAS
  • UN caos ORDENADO EN AZUL
  • EL EN igralec LA Representación y la exposición
  • EL CRISTAL SE HA ROTO
  • La Mirada DEL DIRECTOR Y EL Ojo DEL FOTÓGRAFO, v El Teatro visto par Robert Mapplethorpe, Helmut Newton y Carl De Keyzer, Area de Cultura, Granada, 1992, 4-22
  • HET ONUITPUTTELIJKE OPPERVLAK, Opombe / Amsterdam /, 1992, 5: 14-7
  • THEATER tussen SCHIZOFRENIE EN VERLEIDING, tako dalje / Bruselj /, 1992, 36: 46-9
  • DYNAMIC, OPTICAL, POLITICAL: KIESLER, Delak, FAZA dinamičnost, v Kunst & Konzepte aus Laibach, Szene Schriftenreihe, 1992, / strani Niso oštevilčene /
  • DAS THEATER im Kampf MIT DEM REALEN, v Brecht Yearbook / Jahrbuch, 17, Brecht International Society, University of Wisconsin, Madison 1992
  • NEDOLŽNA togost, Maska, 1992, 3: 39-42
  • KAKO KAJ NAREDIMO Z ZGODBO V plesu, Problemi-Eseji, 1991, 1: 43-50
  • MODRO urejen KAOS, Likovne besede / Ljubljana /, 1990, 12/13: 75-9
  • NEVIDNOST DIRIGENTA v REžISERJA, v Opernem listo Opere SNG, 3. vprizoritev, Črne maske, februar 1990 / strani Niso oštevilčene /
  • Izbrana poglavja IZ novejše BELGIJSKE umetnosti, v Belgijska eksplozija, Cankarjev dom, februar 1990, 29-30
  • Objekt režije, Scena / Novi Sad /, 1990, 4: 126-9
  • DISCIPLINA negativnih MER / LA DISCIPLINA DES MERE negativov
  • BLUE-odredil CHAOS / UN CHAOS Razporedi EN BLUE
  • Igralec, katerih delovanje in razstave / L'acteur DANS LE SPECTACLE ET L'Exposition
  • STEKLO JE razpokan / LE verre S'EST Briše
  • VIEW OF DIREKTOR IN EYE OF PHOTOGRAPHER / LE GLEDE DU METTEUR EN SCČNE ET L'OEIL DU Photographe, pet esejev objavljenih v monografiji DAS GLAS im Kopf WIRD VOM GLAS, Gent, 1990, 59-93, Imschoot Uitgevers; Jana Fabre risbe, fotografije Helmut Newton
  • Zbogom eksperiment!, 20 let EG Glej / katalog /, Ljubljana, 1990
  • Objekt Modne FOTOGRAFIJE, M'ARS / Ljubljana /, 1990, 4: 60-1
  • TERORJI ZGODOVIN, M'ARS, 1990, 2: 54-8, intervju z Janom Fabrom
  • Rekonstrukcijo, M'ARS, 1990, 3: 20-6
  • Ponavljati ET DISCIPLINA DANS LE THEATRE ET LA Danse, v La Danse - art du XXe Siècle?, Textes réunis par Jean-Yves Pidoux, Editions Payot, Lausanne 1990, 376-93
  • DEKONSTRUKCIJA žIVIH, Rival, 1990, 3 / 4: 94-7
  • VELIKI VODOZEMAC POD SISTEMOM KAFKE, ESCHERA ... SERAPIONSA, Novi Prolog / Zagreb / 1989, 12/13: 118-122
  • NAGON ZA POMIRENJEM Kinodvorane I filma, Novi Prolog, 1989, 14-16: 171-5
  • KAJ UčINITI S NOVCEM U KAZALIŠTU, Novi Prolog, 1989, 14-16: 211-3
  • PRIVILEGIRAN POGLED, seveda TELO, Problemi-Eseji / Ljubljana /, 1989, 7: 129-134
  • Objekt režije, Problemi-Eseji, 1989, 8-10: 163-6
  • Akademija LIJEPE DISCIPLINA, Rival / Rijeka / 1989, 1 / 2: 73-90
  • Osovina WILSON-MÜLLER (PREGLED), Rival, 1989, 3 / 4: 86-91
  • DOMAČA NALOGA: PM, Maske / Ljubljana /, 1989, 14/15: 64-6
  • TRI DISPOZITIVA JEDNE TREćINE, Quorum / Zagreb / 1989, 3: 209-18
  • PANOPTIKUNST, v katalogu risbe, modeli, objekti Jana Fabra, Moderna galerija, Ljubljana, december 1989, 7-12, angleški prevod 13-19
  • RAIN MAN, Ekran / Ljubljana /, 1989, 3 / 4: 28

Posebni članki

  • Marina Gržinić, "Od biopolitki do Necropolitics proti institucij sodobne umetnosti", v biopolitki, Necropolitics proti de-coloniality, Pavilion, Bukarešta, No.14, 2010, str. 35-48
  • Anja Roter: Spomenik G (2009): »In kaj postopke smo si vse skupaj izmislili? "Problematika gledališke rekonstrukcije, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za primerjalno književnost v literarno teorijo, Seminarska naloga (2008/09), Mentor: as. dr. Gašper Troha v Ljubljani.
  • Neža Pahovnik: Spomenik G (2009): Zadeva je delikatna., Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za primerjalno književnost v literarno teorijo, Seminarska naloga (2008/09), Mentor: as. dr. Gašper Troha v Ljubljani.
  • Wolf-Dieter Ernst, "Partizánske Warfare. Usposabljanje, zabava Obveznosti v politiko", v Performance Research, Routledge, London, vol. 14, no. 2 junij 2009, str 114-118
  • Astrid Peterle, »Ponovne uprizoritve v potencial preračunanega neuspeha«, pri Prišli so Pupilčki, Maska, Slovenski gledališki muzej, Ljubljana, 2009, str. 297-312
  • Astrid Peterle, "Reenactments und das Potential kalkulierten Scheiterns", v Tanzjournal, Berlin, no. 5 / 2009, str 6-14
  • Fleur Bokhoven "Performance Dokumentacija 4: Camillo Memo 4.0: Kabinet spominov. Session Tear Donnor", v Anatomy Live: Uspešnost poslovanja v gledališče, ki ga je uredila Maaike Bleeker, Amsterdam University Press, Amsterdam, 2008, str 147-150
  • Tomaž Toporišič, "Jeziki predstave v politike besedila", v Drama, tekst, pisava, uredila Petra Pogorevc proti Tomaž Toporišič, Mestno gledališče ljubljansko, Ljubljana 2008, str 48-68
  • Blaž Lukan, "Ime u performativu: projekat Janez Janša«, Scena, Novi Sad, 4 / 2008, str. 131-141.
  • Blaž Lukan, »Projekt Janez Janša«, Amfiteáter, 1,1 (2008), str. 71-86.
  • Blaž Lukan, "predstav v pisava", v Drama, tekst, pisava, uredila Petra Pogorevc proti Tomaž Toporišič, Mestno gledališče ljubljansko, Ljubljana 2008, str 149-173
  • Barbara Orel, "Kabinet of Tears: The Art of Memory, zaznavanje v digitalni tehnologiji", V: Gledališče v spomin. Ur. Jelena Lužina. Skopje: Fakulteta za dramske umetnosti 2007, str. 53-62.
  • Katherina Zakravsky, »Na Reenactment of Pupilija. Foto roman «, Documenta Magazine 12, št. 3., Kassel 2007, str 76-85
  • Veronika Darianov, "računalniki (glasi" kosov ") dokazov: Kdo Govori? Whodunit? In kdo sem jaz?", V Mind Map! Zgodovina ni dano, edited by Marina Gržinić, Heeg Günther Darianov proti Veronika, Unviersität Leipzig, Revolver, Frankfurt 2006, str 104-111
  • Jasna Vombek, »Avtentičnost navideznega participacije" in "Privlačna zmuzljivost scenske avtorefleksije" v Prevzetnost pogleda, JSKD, Ljubljana, 2006, str 103-108
  • Maaike Bleeker "Moet gledališče de wereld Ocrveniti?" v tako dalje, Brussel, Jaargang 23, nr. 99, december 2005, str 73-76.
  • Arnd Wesemann, »Portret: Emil Hrvatin«, balet-Tanz, no. 4, april 2005, Berlin, str 20-25
  • Tomaž Toporišič, »Strategije (Politične) subverzije sodobnih scenskih v umetnostih (Pograjc, Zupančič v Hrvatin: trije slovenski primeri)«, Maska, št. 92-93, 2005, str. 57-73
  • Ric Allsop, »Zberemo-CE«, Frakcija, Zagreb, no. 30-31, zima 2003, pomlad 2004, str 58-63
  • Nadia Perucic, »Sprehod Družbeni red: Alternativni tokovi v razmerje moči«, Social Capital. Oblike Interaction, Whitney Museum of American Art, New York, 2004, str 13-18
  • Tomaž Toporišič, "Primer Emil Hrvatin: performativnost teorije", v Tomaž Toporišič, Med zapeljevanjem v sumničavostjo. Razmerje med tekstom v uprizoritvijo v slovenskem gledališču druge polovice 20. stoletja, Maska, Ljubljana, 2004, str 174-176
  • Barbara Orel, "Radiation za fiktivne v Real, za javno v zasebno", Maska, vol. XVIII, no. 78-79, zima 2003, str 92-95
  • Arnd Wesemann, »Schmecken und Riechen«, balet-Tanz, no. 8-9, avgust-september 2003, Berlin, str 42-47
  • Luk Van den Dries proti Nele Decockom, "Ceci n'est pas la réalité«, proti Zero Visibility, ki ga je uredila Valentina Valentini, Maska, Ljubljana, 2003, str 193-196
  • Luk Van den Dries, »Tearjerkers v Mindgames. O Emil Hrvatin's Theatre Work «, TheaterForum, La Jolla, Kalifornija, no. 23, Summer / Fall 2003, str 3-11
  • Franck Ancel, »L'art de la opomnika ou la opomnika de l'art«, v Ligeia, Dossiers sur l'art, Pariz, no. 41-44, Octobre 2002 - Juin 2003, str 9-22.
  • Kurt Taroff, »Long Distance Performance: Emil Hrvatin's Miss Mobile v La Mama«, slovanski v vzhodnoevropski Performance, New York, vol 22, No.2, Spring 2002, str 94-97
  • Marina Gržinić, "Memory Cabinets Emil Hrvatin's", PAJ, Journal of Performance umetnosti v New Yorku, no. 71, maj 2002, str 108-114
  • Miško Šuvaković, "Gledališče v teoriji, performativnost teorije: Emil Hrvatin", v Miško Šuvaković, Anatomija angelov, v Znanstveno publicistično središče, Ljubljana 2001, str. 234-237
  • Janez Vrečko »Drive proti Camillo kot zgodovina prihodnosti«, Maska, vol. XVI, no. 66-67, zima 2001, str 54-57
  • Marina Gržinić, "Nordung Dragana Živadinova v Cosmokinetic kabineta gledališče v kabineta Emil Hrvatin o Memories", v Digitized Bodies / Virtual Očala, ki ga je uredila Nina Czegledy, Ludwig Museum Budapest, 2001, str 71-85
  • Arnd Wesemann, »Drive-in balet v Ljubljani«, balet-Tanz, no. 8-9, avgust-september 2000, Berlin, str 68
  • Tatjana Greif, "Images Seen - Svoboda ujeta. Giulio Camillo V Age of Information«, Frakcija, Zagreb, št. 10-11, 1999, str 151-154
  • Peter Matussek, "renesančne gledališča Memory", Janus, Antwerp, no. 8 / 01, str 4-8
  • Luk Van den Dries proti Nele Decockom, »shranjujte izven leposlovje (nihče ne gleda)«, Janus, Antwerp, no. 9 / 01, str 11-16

Bibliografija

Knjige

  • 2009 Life [In progress] (avtor), Maska
  • 2008 NAME Readymade, Moderna galerija Ljubljana, Revolver, Berlin
  • 2008 Marcel Štefančič, jr. Janez Janša. Biografija, Mladina
  • 2003 Memory_Privacy_Spectatorship, On Emil Hrvatin’s Performances, edited by Maja Žerovnik, Maska
  • 2001 Ripetizione, Folia, Disciplina (avtor)– L’opera teatrale di Jan Fabre, Infinito Ltd edizioni, Torino
  • 2001 Teorije sodobnega plesa (urednik),Maska
  • 1997 Moške fantazije. Zgodovina in preverznost (urednik), Slovensko mladinsko gledališče
  • 1997 Banket (urednik), KUD B-51 in SNG Nova Gorica
  • 1996 Prisotnost, predstavljanje, teatralnost (urednik) - zbornik razprav iz sodobnih teorij gledališča, Maska
  • 1995 Celica (urednik) - zbornik razprav iz teorije vizualnega in percepcije Slovensko mladinsko gledališče
  • 1994 Jan Fabre - La Discipline Du Chaos, Le Chaos De La Discipline, Armand Colin, Paris
  • 1994 Herhaaling, Waanzin, Discipline (avtor) - Het theaterwerk van Jan Fabre, Kritak, International Theatre Bookshop, Leuven, Amsterdam
  • 1993 Ponavljanje, norost, disciplina (avtor) - Celostna umetnina Fabre, Moderna galerija Ljubljana in Zveza kulturnih organizacij Slovenije

Katalog

  • Life 2009 [in Progress], Centro Municipal de Arte Hélio oiticica, Rio de Janeiro

Nagrade

Zunanje povezave