Geslo:Na današnji dan/1978: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
Brez povzetka urejanja
 
Vrstica 20: Vrstica 20:
*'''[[Geslo:Na današnji dan/10. november|10. NOVEMBER]]'''<br>
*'''[[Geslo:Na današnji dan/10. november|10. NOVEMBER]]'''<br>
V Ljubljani se je rodila [[Iva Krajnc]], ki je odraščala in prve gledališke izkušnje nabirala na Ptuju. Igralka, ki je nekoč razmišljala tudi o študiju medicine in delu psihiatrinje, zdaj pa zamahne z roko, se nasmeji in pravi, da tudi poklic igralca ni daleč od tega.
V Ljubljani se je rodila [[Iva Krajnc]], ki je odraščala in prve gledališke izkušnje nabirala na Ptuju. Igralka, ki je nekoč razmišljala tudi o študiju medicine in delu psihiatrinje, zdaj pa zamahne z roko, se nasmeji in pravi, da tudi poklic igralca ni daleč od tega.
<div class="spacer"></div>
*'''[[Geslo:Na današnji dan/21. december|21. DECEMBER]]'''<br>
V Mariboru se je rodila igralka [[Mateja Pucko]]. Nevesta, za katero so v obrazložitvi [[Borštnikovo nagrado|Borštnikove nagrade]] zapisali: »Virtuozna igra, vsa navznoter v gesti in mimiki, se ne zanaša na preizkušene igralske učinke, ampak išče svoj lasten izraz za vse odtenke prikrite nemoralnosti, pritlehnosti in razkroja.«

Trenutna redakcija s časom 20:00, 16. november 2015


V Ljubljani se je rodil igralec ljubljanske drame Jurij Zrnec. Tudi popularen televizijski voditelj, ki je v pogovoru za MCC apeliral na ljudi: »Hodite v gledališče, to je edina 3D-zabava.«

V Ljubljani se je rodila igralka in lutkovna animatorka Asja Kahrimanović.

V Reki je umrl igralec Edo Verdonik.

V Ljubljani je umrla Elvira Kralj. Prva igralka, ki je prejela Borštnikov prstan.

V Ljubljani se je rodila Iva Krajnc, ki je odraščala in prve gledališke izkušnje nabirala na Ptuju. Igralka, ki je nekoč razmišljala tudi o študiju medicine in delu psihiatrinje, zdaj pa zamahne z roko, se nasmeji in pravi, da tudi poklic igralca ni daleč od tega.

V Mariboru se je rodila igralka Mateja Pucko. Nevesta, za katero so v obrazložitvi Borštnikove nagrade zapisali: »Virtuozna igra, vsa navznoter v gesti in mimiki, se ne zanaša na preizkušene igralske učinke, ampak išče svoj lasten izraz za vse odtenke prikrite nemoralnosti, pritlehnosti in razkroja.«