Justin Jauk: Razlika med redakcijama

 
(8 vmesnih redakcij 4 uporabnikov ni prikazanih)
Vrstica 1: Vrstica 1:
[[Kategorija:Ustvarjalci|Jauk, Justin]]
[[Kategorija:Ustvarjalci|Jauk, Justin]]
[[Kategorija:Igralci in animatorji|Jauk, Justin]]
[[Kategorija:Igralci in animatorji|Jauk, Justin]]
 
[[Slika:Justin Jauk wiki.jpg|sličica|Justin Jauk, foto: Matjaž Wenzel]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==


AVTOR O SEBI IN O SVOJEM DELU
AVTOR O SEBI IN O SVOJEM DELU


Moje misli živijo na žareči plošči. V moji duši ogenj plameni. To kar pišem je ljubezen do življenja iz konteksta kronanja ženske svobode in njenega položaja v družbi. Iščem odnos bralca ali gledalca do prevare, dostojanstva, etike in tragičnih situacijah znotraj slovenske skupnosti in družine. Moje zgodbe so elementarne, spisane po resničnih okoliščinah in vedno se zgodijo v ritualu vsakdanjega življenja ljudi, znancev, prijateljev.
Moje misli živijo na žareči plošči. V moji duši ogenj plameni. To kar pišem, je ljubezen do življenja iz konteksta kronanja ženske svobode in njenega položaja v družbi. Iščem odnos bralca ali gledalca do prevare, dostojanstva, etike in tragičnih situacij znotraj slovenske skupnosti in družine. Moje zgodbe so elementarne, spisane po resničnih okoliščinah in vedno se zgodijo v ritualu vsakdanjega življenja ljudi, znancev, prijateljev.


V Strahu se soočimo s herojskim odnosom do vsakdanjega. Kralji so praktično in teoretično razpeti med življenjem, smrtjo, ljubeznijo, svatbo ter veseljem.
V Strahu se soočimo s herojskim odnosom do vsakdanjega. Kralji so praktično in teoretično razpeti med življenjem, smrtjo, ljubeznijo, svatbo ter veseljem.


V Lepi Vidi Afrodita, njena duhovna sestra, orisuje kako se Slovenka odloča za svobodo in je močnejša od moža, sinove smrti. Gledamo neotolaženega očeta, kakšno gorje je iskati izgubljeno ženo po italijanskih zaporih in igralnicah.
V Lepi Vidi Afrodita, njena duhovna sestra, orisuje, kako se Slovenka odloča za svobodo, in je močnejša od moža, sinove smrti. Gledamo neutolažljivega očeta, kakšno gorje je iskati izgubljeno ženo po italijanskih zaporih in igralnicah.


V Treh ženskah se ekipa prijateljev zaplete v ljubezensko življenje – odnos. Prikaže na tri različne odnose različnih žensk, različnih generacij. Moški pristop in dogajanje ob ustvarjanju (snemanju filma na jahti v Slovenskem primorju – tragičen razplet in brodolom posadke nam dvojni občutek kje so člani, ki se ne rešijo s čolnom in razhod, ki nam skozi katarzo oriše možnosti rešitve.
V Treh ženskah se ekipa prijateljev zaplete v ljubezensko življenje – odnos. Prikazuje tri različne odnose različnih žensk različnih generacij. Moški pristop in dogajanje ob ustvarjanju (snemanju filma na jahti v slovenskem primorju – tragičen razplet in brodolom posadke) nam daje dvojni občutek, kje so člani, ki se ne rešijo s čolnom, in razhod, ki nam skozi katarzo oriše možnosti rešitve.


V Plesu prasca se srečamo z običajnim junakom – moškim ki je priča prevare na svatbi in ga vodim skozi luč neveste, njenega odnosa do telesa in Vrag, ki se prikazuje na domačem okolju. Na deželi, pokopališču, zaporu in v odnosu do publike ali bralcev. Moški lik v podobi prevaranta je Vrag. Ni ga potrebno iskati, sam se predstavi. Vse kaj napišem je moj odnos do lepega, etike, ljubezni, časti, domotožja in smisel je jug, kjer se vse konča. Lokomotiva resnice in poguma zavriska. Tam se vse konča. Tam kjer smo živi, kjer iščem neskončnost. Vidim sebe, sanjam prijatelje, znance in ženske, ki sem jih ljubil in jih vedno bom.
V Plesu prasca se srečamo z običajnim junakom – moškim, ki je priča prevare na svatbi in ga vodim skozi luč neveste, njenega odnosa do telesa in Vrag, ki se prikazuje na domačem okolju. Na deželi, pokopališču, zaporu in v odnosu do publike ali bralcev. Moški lik v podobi prevaranta je Vrag. Ni ga potrebno iskati, sam se predstavi. Vse, kar napišem, je moj odnos do lepega, etike, ljubezni, časti, domotožja in smisel je jug, kjer se vse konča. Lokomotiva resnice in poguma zavriska. Tam se vse konča. Tam kjer smo živi, kjer iščem neskončnost. Vidim sebe, sanjam prijatelje, znance in ženske, ki sem jih ljubil in jih vedno bom.


Človek živi v eksistenci absurdne, tragične in komične realnosti – resnice. Sam si sam in to te čudno stiska. Sam imeti ljubezen, otroka, ki te sprašuje kaj je prav in kaj ni! V vsakemu junaku – junakinji je otrok, velika osebnost. Sam si sam in to te čudno stiska.
Človek živi v eksistenci absurdne, tragične in komične realnosti – resnice. Sam si sam in to te čudno stiska. Sam imeti ljubezen, otroka, ki te sprašuje, kaj je prav in kaj ni! V vsakemu junaku – junakinji je otrok, velika osebnost. Sam si sam in to te čudno stiska.




Vrstica 36: Vrstica 36:
*{{Pdf|BAR_PRI_CARLIJU-2.pdf|Bar pri Čarliju}}
*{{Pdf|BAR_PRI_CARLIJU-2.pdf|Bar pri Čarliju}}
*{{Pdf|Strah.pdf|Strah}}
*{{Pdf|Strah.pdf|Strah}}
*{{Pdf|GRAD_PAHTA.pdf|Grad Pahta}}‎ in {{Pdf|Pahta_koncept.pdf|Scenski koncept arhitekta Andreja Šmida}}‎
*{{Pdf|LEPA_VIDA.pdf|Lepa Vida}}
*{{Pdf|LEPA_VIDA.pdf|Lepa Vida}}
*{{Pdf|TRI ŽENSKE.pdf|Tri ženske}}
 
===Dramska besedila v tujih jezikih===
 
*{{Pdf|HRAD_PAHTA_-_Justin_Jauk.pdf|Grad Pahta}} (češčina)
*{{Pdf|Komentar J.J..pdf|Komentar Sebastijana Horvata na dramske tekste Justina Jauka}}
*{{Pdf|DRAMA-1.pdf|Ples prasca}} (angleščina)
*{{Pdf|Komentar_Matjaža_Latina_na_gledališko_igro_in_dramske_tekste_Justina_Jauka.pdf|Komentar Matjaža Latina na gledališko igro in dramske tekste Justina Jauka}}


==Nagrade==
==Nagrade==

Trenutna redakcija s časom 07:32, 6. julij 2022

Justin Jauk, foto: Matjaž Wenzel

Življenjepis

AVTOR O SEBI IN O SVOJEM DELU

Moje misli živijo na žareči plošči. V moji duši ogenj plameni. To kar pišem, je ljubezen do življenja iz konteksta kronanja ženske svobode in njenega položaja v družbi. Iščem odnos bralca ali gledalca do prevare, dostojanstva, etike in tragičnih situacij znotraj slovenske skupnosti in družine. Moje zgodbe so elementarne, spisane po resničnih okoliščinah in vedno se zgodijo v ritualu vsakdanjega življenja ljudi, znancev, prijateljev.

V Strahu se soočimo s herojskim odnosom do vsakdanjega. Kralji so praktično in teoretično razpeti med življenjem, smrtjo, ljubeznijo, svatbo ter veseljem.

V Lepi Vidi Afrodita, njena duhovna sestra, orisuje, kako se Slovenka odloča za svobodo, in je močnejša od moža, sinove smrti. Gledamo neutolažljivega očeta, kakšno gorje je iskati izgubljeno ženo po italijanskih zaporih in igralnicah.

V Treh ženskah se ekipa prijateljev zaplete v ljubezensko življenje – odnos. Prikazuje tri različne odnose različnih žensk različnih generacij. Moški pristop in dogajanje ob ustvarjanju (snemanju filma na jahti v slovenskem primorju – tragičen razplet in brodolom posadke) nam daje dvojni občutek, kje so člani, ki se ne rešijo s čolnom, in razhod, ki nam skozi katarzo oriše možnosti rešitve.

V Plesu prasca se srečamo z običajnim junakom – moškim, ki je priča prevare na svatbi in ga vodim skozi luč neveste, njenega odnosa do telesa in Vrag, ki se prikazuje na domačem okolju. Na deželi, pokopališču, zaporu in v odnosu do publike ali bralcev. Moški lik v podobi prevaranta je Vrag. Ni ga potrebno iskati, sam se predstavi. Vse, kar napišem, je moj odnos do lepega, etike, ljubezni, časti, domotožja in smisel je jug, kjer se vse konča. Lokomotiva resnice in poguma zavriska. Tam se vse konča. Tam kjer smo živi, kjer iščem neskončnost. Vidim sebe, sanjam prijatelje, znance in ženske, ki sem jih ljubil in jih vedno bom.

Človek živi v eksistenci absurdne, tragične in komične realnosti – resnice. Sam si sam in to te čudno stiska. Sam imeti ljubezen, otroka, ki te sprašuje, kaj je prav in kaj ni! V vsakemu junaku – junakinji je otrok, velika osebnost. Sam si sam in to te čudno stiska.


Avtor Justin Jauk, v Mariboru, 2. marca 2021

Vloge v gledališču

Vloge na filmu in televiziji

Dramska besedila


Nagrade

Galerija

Literatura

Zunanje povezave