Matej Recer: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
Vrstica 11: Vrstica 11:


V [[Slovensko mladinsko gledališče]] je »vstopil« s predstavo ''Butterendfly'' v režiji [[Matjaž Pograjc|Matjaža Pograjca]]; v njegovih uprizoritvah je tudi pozneje redno igral in ustvaril vrsto sijajnih vlog: dovolj se bo ozreti na Jacquesa Rouxa v ''Preganjanju in umoru Jean-Paula Marata'', Marka v ''Fragile''! ali v zadnjem času Billa Sykesa v ''Oliverju Twistu'' in inšpektorja Beizmenneja v ''Izgubljeni časti Katharine Blum''. Sijajno sodeluje tudi z drugim »hišnim režiserjem« [[Vito Taufer|Vitom Tauferjem]] – pod njegovim režijskim vodstvom je zablestel na primer v ''Snu kresne noči'', v ''Jašku'', v ''Pohujšanju v dolini šentflorjanski'' ali ''Sli (Crave)'' – pa s [[Tomi Janežič|Tomijem Janežičem]], [[Ivica Buljan|Ivico Buljanom]], [[Diego de Brea|Diegom de Breo]], … Konstruktiven in odprt sodelavec je tudi pri nastajanju avtorsko obarvanih besedil in projektov, kot so ''Don Juan. Kdo?, Preklet naj bo izdajalec svoje domovine!'' in ''Ljubezen (Nedolžnost v sedemdesetih minutah)'', še zlasti pa v v sodelovanju z [[Mare Bulc|Maretom Bulcem]] zasnovanem in izpeljanem performansu ''Ko slišim besedo igralec, se primem za denarnico.''
V [[Slovensko mladinsko gledališče]] je »vstopil« s predstavo ''Butterendfly'' v režiji [[Matjaž Pograjc|Matjaža Pograjca]]; v njegovih uprizoritvah je tudi pozneje redno igral in ustvaril vrsto sijajnih vlog: dovolj se bo ozreti na Jacquesa Rouxa v ''Preganjanju in umoru Jean-Paula Marata'', Marka v ''Fragile''! ali v zadnjem času Billa Sykesa v ''Oliverju Twistu'' in inšpektorja Beizmenneja v ''Izgubljeni časti Katharine Blum''. Sijajno sodeluje tudi z drugim »hišnim režiserjem« [[Vito Taufer|Vitom Tauferjem]] – pod njegovim režijskim vodstvom je zablestel na primer v ''Snu kresne noči'', v ''Jašku'', v ''Pohujšanju v dolini šentflorjanski'' ali ''Sli (Crave)'' – pa s [[Tomi Janežič|Tomijem Janežičem]], [[Ivica Buljan|Ivico Buljanom]], [[Diego de Brea|Diegom de Breo]], … Konstruktiven in odprt sodelavec je tudi pri nastajanju avtorsko obarvanih besedil in projektov, kot so ''Don Juan. Kdo?, Preklet naj bo izdajalec svoje domovine!'' in ''Ljubezen (Nedolžnost v sedemdesetih minutah)'', še zlasti pa v v sodelovanju z [[Mare Bulc|Maretom Bulcem]] zasnovanem in izpeljanem performansu ''Ko slišim besedo igralec, se primem za denarnico.''
==Video==
{{#embed:youtube | yfmzRNwfG8w}}
Matej Recer v predstavi ''Ljubezen. Nedolžnost v sedemdesetih minutah'', r. András Urbán, [[SMG]]


==Vloge v gledališču==
==Vloge v gledališču==

Redakcija: 14:04, 29. junij 2014


Foto: Arhiv SMG


Življenjepis

Matej Recer se je rodil leta 1966 v Brežicah. Leta 1993 diplomiral iz igre in umetniške besede na AGRFT. V devetdesetih letih je bil član mednarodno uveljavljene gledališko-plesne skupine Betontanc. Soustvaril je vse njene predstave, ki so nastale v tem času, vključno z Za vsako besedo cekin, dobitnico velike nagrade Bagnolet 1992. Leta 1999 se je zaposlil v SMG, s katerim je že prej dlje časa redno sodeloval. Pojavljal se je kot voditelj televizijskih oddaj, občasno igra v nadaljevankah in filmih ter gostuje v najrazličnejših gledališčih, od komercialnih do povsem eksperimentalnih, kot je Via Negativa.


V Slovensko mladinsko gledališče je »vstopil« s predstavo Butterendfly v režiji Matjaža Pograjca; v njegovih uprizoritvah je tudi pozneje redno igral in ustvaril vrsto sijajnih vlog: dovolj se bo ozreti na Jacquesa Rouxa v Preganjanju in umoru Jean-Paula Marata, Marka v Fragile! ali v zadnjem času Billa Sykesa v Oliverju Twistu in inšpektorja Beizmenneja v Izgubljeni časti Katharine Blum. Sijajno sodeluje tudi z drugim »hišnim režiserjem« Vitom Tauferjem – pod njegovim režijskim vodstvom je zablestel na primer v Snu kresne noči, v Jašku, v Pohujšanju v dolini šentflorjanski ali Sli (Crave) – pa s Tomijem Janežičem, Ivico Buljanom, Diegom de Breo, … Konstruktiven in odprt sodelavec je tudi pri nastajanju avtorsko obarvanih besedil in projektov, kot so Don Juan. Kdo?, Preklet naj bo izdajalec svoje domovine! in Ljubezen (Nedolžnost v sedemdesetih minutah), še zlasti pa v v sodelovanju z Maretom Bulcem zasnovanem in izpeljanem performansu Ko slišim besedo igralec, se primem za denarnico.


Video

Matej Recer v predstavi Ljubezen. Nedolžnost v sedemdesetih minutah, r. András Urbán, SMG


Vloge v gledališču

2011-

2001–2010

1991–2000

Vloge na filmu in televiziji

  • 2011 Božična večerja, r. Boštjan Vrhovec, RTV Slovenija
  • 2006 Totalka (kratki film), r. Klemen Dvornik, Zijalo produkcija
  • 2001 Nikogaršnja zemlja, r. Danis Tanović
  • 1991 Metuljčica – I. del (kratki film), r. Amir Muratović, UL AGRFT, Ljubljana

Nagrade

Skupinske nagrade

  • 2010 nagrada za izjemno kolektivno stvaritev avtorski ekipi predstave Preklet naj bo izdajalec svoje domovine! na Borštnikovem srečanju v Mariboru
  • 2002 posebna nagrada žirije Festivala malih odrov igralski ekipi Treh sester za kolektivno igro

Viri in literatura

Zunanje povezave