SNG Drama Ljubljana/Nagrade: Razlika med redakcijama

(New page: Velika zgodovinska viteška igra se v izvedbi ljubljanske Drame kaže v dovršeni, novi, navdahnjeni vizualni podobi in z ljubeznivo ironijo gledalcem današnjega časa odstira hermetične...)
 
Brez povzetka urejanja
 
Vrstica 2: Vrstica 2:


Odrska postavitev se prepušča anarhični sanjski logiki, s katero gradi Kleist svoje besedilo, in zgodbo vodi varno kot kerub Katico s premišljeno odrsko govorico do osupljivega konca. Gledalci sledijo igralcem pri njihovi hoji skozi divjino, temo in luč, ogenj in viharje, preko prepadov, brezen in votlin do trenutka, ko vsem postane jasno, da Katičina vera v usojenost in moč ideje pripelje simbolični red družbe in utečenost življenjskih vzorcev do roba anarhije.
Odrska postavitev se prepušča anarhični sanjski logiki, s katero gradi Kleist svoje besedilo, in zgodbo vodi varno kot kerub Katico s premišljeno odrsko govorico do osupljivega konca. Gledalci sledijo igralcem pri njihovi hoji skozi divjino, temo in luč, ogenj in viharje, preko prepadov, brezen in votlin do trenutka, ko vsem postane jasno, da Katičina vera v usojenost in moč ideje pripelje simbolični red družbe in utečenost življenjskih vzorcev do roba anarhije.
Strokovna žirija 43. Borštnikovega srečanja: dr. Blaž Lukan, predsednik, Gregor Butala, dr. Maja Haderlap, mag. Mojca Jan Zoran

Trenutna redakcija s časom 08:07, 29. oktober 2008

Velika zgodovinska viteška igra se v izvedbi ljubljanske Drame kaže v dovršeni, novi, navdahnjeni vizualni podobi in z ljubeznivo ironijo gledalcem današnjega časa odstira hermetične svetove dramskega besedila ter na povsem presenetljiv in gledališko učinkovit način približa Kleistov miselni svet sodobnosti. Zgodba o kovačevi hčeri iz Heilbronna in grofu Friederiku von Strahlskem, ki že dve stoletji spodbuja različne interpretacije, se v Pesentijevi scenski izvedbi otrese tesnega oklepa ljubezenske tematike in zaupa Kleistovi in Katičini misli, da so sanje resnične, da so sestavni del našega čustvenega sveta in da človekova podzavest globoko posega v življenje posameznika.

Odrska postavitev se prepušča anarhični sanjski logiki, s katero gradi Kleist svoje besedilo, in zgodbo vodi varno kot kerub Katico s premišljeno odrsko govorico do osupljivega konca. Gledalci sledijo igralcem pri njihovi hoji skozi divjino, temo in luč, ogenj in viharje, preko prepadov, brezen in votlin do trenutka, ko vsem postane jasno, da Katičina vera v usojenost in moč ideje pripelje simbolični red družbe in utečenost življenjskih vzorcev do roba anarhije.

Strokovna žirija 43. Borštnikovega srečanja: dr. Blaž Lukan, predsednik, Gregor Butala, dr. Maja Haderlap, mag. Mojca Jan Zoran