Nino de Gleria: Razlika med redakcijama

Vrstica 2: Vrstica 2:
[[Kategorija:Ustvarjalci glasbe|Gleria, Nino de]]
[[Kategorija:Ustvarjalci glasbe|Gleria, Nino de]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==
Nino de Gleria je kontrabasist, baskitarist, skladatelj, aranžer in producent. Študiral je na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v avstrijskem Gradcu. Od leta 1995 deluje v okviru neodvisne glasbene produkcije Glasbeni Arboretum. Igra s Fake Orchestro, s skupino Brina & Strings ter sklada za godalni kvartet Godalika. Z [[Lutkovno gledališče Ljubljana|Lutkovnim gledališčem Ljubljana]] sodeluje kot avtor glasbe že od leta 1996: ''Mala Lili, Od ena do nič, Sneguljčica, Ko smo bili še majhni'' in ''Predstavljajte si, Mala morska deklica, Mišek Miško in Belamiška'' … Soavtor pa je bil pri uprizoritvah ''Spet kosovirji!, Kako postaneš glavni, Zabava na luni, Kralj Alkohol.''
V nekaterih krogih je znan in cenjen predvsem zaradi nekonvencionalnih basovskih linij ter po oblikovno domiselnem in izvirnem glasbenem konceptu, ki se bržkone kaže kot avantgardističen in futurističen, bolj ali manj šokanten – poln sarkazma in pavlihovstva.
==Gledališke predstave==
==Gledališke predstave==
*2003 neznani avtor ''Burka o jezičnem dohtarju'', r. [[Vito Taufer]], [[Špas teater]] Mengeš
*2003 neznani avtor ''Burka o jezičnem dohtarju'', r. [[Vito Taufer]], [[Špas teater]] Mengeš

Redakcija: 08:47, 12. maj 2014

Življenjepis

Nino de Gleria je kontrabasist, baskitarist, skladatelj, aranžer in producent. Študiral je na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v avstrijskem Gradcu. Od leta 1995 deluje v okviru neodvisne glasbene produkcije Glasbeni Arboretum. Igra s Fake Orchestro, s skupino Brina & Strings ter sklada za godalni kvartet Godalika. Z Lutkovnim gledališčem Ljubljana sodeluje kot avtor glasbe že od leta 1996: Mala Lili, Od ena do nič, Sneguljčica, Ko smo bili še majhni in Predstavljajte si, Mala morska deklica, Mišek Miško in Belamiška … Soavtor pa je bil pri uprizoritvah Spet kosovirji!, Kako postaneš glavni, Zabava na luni, Kralj Alkohol.


V nekaterih krogih je znan in cenjen predvsem zaradi nekonvencionalnih basovskih linij ter po oblikovno domiselnem in izvirnem glasbenem konceptu, ki se bržkone kaže kot avantgardističen in futurističen, bolj ali manj šokanten – poln sarkazma in pavlihovstva.

Gledališke predstave

Nagrade

Zunanje povezave