Jaka Smerkolj Simoneti: Razlika med redakcijama

Vrstica 21: Vrstica 21:
*[http://veza.sigledal.org/prispevki/jaka-smerkolj-bere-sodobno-slovensko-dramo Jaka Smerkolj bere sodobno slovensko dramo - www.sigledal.org, 18.05.2018]
*[http://veza.sigledal.org/prispevki/jaka-smerkolj-bere-sodobno-slovensko-dramo Jaka Smerkolj bere sodobno slovensko dramo - www.sigledal.org, 18.05.2018]


*[http://koridor-ku.si/author/jaka-smerkolj/ Jaka Smerkolj]
*[http://koridor-ku.si/author/jaka-smerkolj/ Jaka Smerkolj - Koridor - križišča umetnosti]
 
*[https://www.neodvisni.art/podatkovnik/jaka-smerkolj-simoneti/ Jaka Smerkolj - Neodvisni - teritorij sodobnih scenskih umetnosti]

Redakcija: 20:05, 18. julij 2020


Življenjepis

Jaka Smerkolj Simoneti je podiplomski študent dramaturgije in scenskih umetnosti na UL AGRFT. Je pisec gledaliških kritik in člankov za gledališke liste, odgovorni urednik revije sodobnih gledaliških in filmskih ustvarjalcev Adept , vse bolj pa se uveljavlja tudi kot dramaturg.

Tekom študija dramaturgije in scenskih umetnosti na AGRFT je pisal gledališke kritike na spletnem portalu Koridor ter priložnostno pisal tudi za portal Neodvisni in Kriterij. Z gledališko kritičarko in teatrologinjo Zalo Dobovšek je na Radiu Študent pripravil cikel oddaj Mavrični abonma – reprezentacije homoseksualnosti v slovenskem gledališču. Prav tako je pisal za revijo Maska.

Prvostopenjski študij je redno zaključil z dramaturškim delom Uprizoritveni jeziki gledališke poetike Nine Rajić Kranjac, za katerega je prejel tudi akademijsko Prešernovo nagrado.

Priložnostno predvsem iz vloge dramaturga piše članke za gledališke liste, v sezoni 2018/2019 pa je deloval kot eden od moderatorjev abonmaja Radovedni v MGL. Kot odgovorni urednik sodeluje pri izdajanju revije sodobnih gledaliških in filmskih ustvarjalcev Adept, ki jo izdaja UL AGRFT. Prav tako je eden od urednikov Akademijskega lista, ki je nasledil Gledališki list AGRFT.

Na akademiji je svoj študij fokusiral tudi na pridobivanje izkušenj na področju praktične dramaturgije. Študijsko je opravljal dramaturško asistenco pod vodstvom Anje Krušnik Cirnski pri predstavi Vrh ledene gore španskega dramatika Antonia Tabaresa (režija Mojca Madon, MGL, premiera oktober 2017). Kot samostojni dramaturg je v okviru študija sodeloval pri diplomski produkciji Se mi vsaj ni treba poljubljati, avtorskem projektu po motivih Howarda Barkerja (režija Dorian Šilec Petek), ki je na mednarodnem festivalu študentskih gledališč Istrapolitana Projekt 2018 v Bratislavi prejela nagrado za najboljšo režijo in posebno nagrado za najboljšo avtorsko tvorbo. Prav tako je kot dramaturg sodeloval pri uprizoritvi Solzice po motivih Prežihovega Voranca (režija Dorian Šilec Petek, SNG Drama Ljubljana, premiera maj 2018), O čem govorimo, ko govorimo o ljubezni (režija Maša Pelko, SNG Drama Ljubljana, premiera november 2018) pri diplomski produkciji Maše Pelko, uprizoritvi Dina Pešuta: Stadion Olympia (Gledališče Glej, AGRFT, premiera maj 2019) in Turobni dnevi, čudoviti časi (režija Maša Pelko, Anton Podbevšek teater, premiera oktober 2019). Kot asistent režije je sodeloval z Nino Rajić Kranjac pri uprizoritvi Požigi v SNG Drama Ljubljana.


Dramska besedila

  • Stopnice

Celotna besedila

Zunanje povezave