Tina Dobaj: Razlika med redakcijama

Vrstica 12: Vrstica 12:


==Koreografije==
==Koreografije==
*2019 ''Bardo – prostori praznine'', plesna predstava, Narodni dom, Galerija plesa, Narodni dom Maribor
*2019 ''Utelešena arhitektura'', plesna predstava, Flota – 14.
*2019 ''Fronta sodobnega plesa'', Murska Sobota
{{#dynamic_content:rep | person | 5657 | coreographies}}
{{#dynamic_content:rep | person | 5657 | coreographies}}


==Vloge==
==Vloge==
{{#dynamic_content:rep | person | 5657 | roles}}
{{#dynamic_content:rep | person | 5657 | roles}}

Redakcija: 16:32, 31. julij 2020


Življenjepis

Tina (Martina) Dobaj (1980, Maribor) je leta 2002 končala umetniško akademijo P.A.R.T.S. v Bruslju. Po šolanju je bila sprejeta v profesionalno skupino ROSAS priznane belgijske koreografinje Anne Terese de Kearsmaaker. Kmalu zatem je dobila angažma v predstavi The Vile Parody of Address koreografa Williama Forsytha. Ko se je vrnila v Slovenijo, je začela učiti profesionalne treninge v Ljubljani in v gledališču v Mariboru, kasneje pa je obnovila stik z Brusljem in tudi tam poučevala različne treninge in delavnice. V letih 2003-2018 je bila pedagoginja sodobnega plesa, kasneje pa tudi baleta na Srednji vzgojiteljski šoli in gimnaziji Ljubljana – SVŠGL, smer sodobni ples Ljubljana, kjer je sodelovala tudi pri uvajanju ter pisanju programov za umetniško gimnazijo. Od leta 2018 poučuje sodobne plesne tehnike na Konservatoriju za Balet Maribor.

S koreografskim prvencem Cesta (2003) je prejela dve nagradi Povodni mož, s predstavo Geiko (2004) pa nagrado Münchenskega festivala. V produkciji Flote je še ustvarila predstavi Ring in Kore wa tada no sen desu (2006 in 2007). Sodelovala je tudi z zborovodjo Karmino Šilec in naredila koreografijo za njena projekta Adiemus (2003) in CS LIGHT (2007). Z Gregorjem Kamnikarjem je sodelovala pri predstavah Odprto od do in Kapital. Slednja je bila povabljena na Brisbane festival v Avstraliji (2011), kjer je avtorica izvedla delavnice na Queenslandski univerzi ter študente integrirala v predstavo. Aprila 2013 je v New Jerseyu poučevala na plesni šoli MADLOM koreografinje Maje Milenović Workman, kasneje pa plesala v njeni predstavi Namišljena resnica, ki je bila premierno izvedena septembra 2013 v Stari mestni elektrarni v Ljubljani. V New Yorku je 2013 sodelovala v improvizacijskih projektih skupaj z legendama jazz glasbe, z Reaggijem Workmanom in Kenom Vandemarkom v režiji Maje Milenovič Workman. Med leti 2014 in 2019 je ustvarjala performanse z glasbenikom Andrejem Hrvatinom pod imenom LaMuG-Zi.

Koreografije

  • 2019 Bardo – prostori praznine, plesna predstava, Narodni dom, Galerija plesa, Narodni dom Maribor
  • 2019 Utelešena arhitektura, plesna predstava, Flota – 14.
  • 2019 Fronta sodobnega plesa, Murska Sobota

Vloge