Tina Bonča: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
|||
Vrstica 14: | Vrstica 14: | ||
==Scenografije== | ==Scenografije== | ||
{{#dynamic_content:rep | person | 13616 | scenographies }} | {{#dynamic_content:rep | person | 13616 | scenographies }} | ||
==Nagrade== | |||
==Viri in literatura== | ==Viri in literatura== | ||
*Gledališče Celje | *Gledališče Celje |
Trenutna redakcija s časom 22:37, 31. avgust 2022
Življenjepis
Z magistrsko nalogo Vsaka obleka je lahko kostum je magistrirala iz kostumografije na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Že pred študijem, med njim in po njem je kot kostumografka sodelovala pri gledaliških in filmskih produkcijah. Ustvarila je kostume za predstave Romeo in Julija (LGL), Prosto po Prešernu, Veliki pok in iCankar (zavod Margareta Schwarzwald), Želim si ..., Grozljivi gost in Solzice (SNG Drama Ljubljana), Striček Vanja, Plešasta pevka, Tri sestre, Džroazanmo, Ljubezen in smrt, Popokatepetl, V njenih čevljih, Murlin Murlo, Macbeth in Se mi vsaj ni treba poljubljat (AGRFT), Vrh ledene gore in Pogrešana (MGL), Satirikon (AGRFT in društvo Moment) ter I.O.U. (Damu Praga).
Njene filmske kostume najdemo v celovečernih filmih Košarkar naj bo in Košarkar naj bo 2 (Gustav film), Rudar in Vztrajanje (Nukleus film), 4 stvari, ki sem jih hotel početi s tabo (RTV Slovenija) in Ne bom več luzerka (Vertigo produkcija) ter v nekaj kratkih filmih, Poslednji dan Rudolfa Nietscheja (Nukleus film), Dober tek, življenje (Sever&Sever production), Selitev (Studio Virc production), Jogi in škatla, Slastni gnus,Nazaj, Brata in Vučko (AGRFT), Raj (Mono O) in Lovka (Nosorogi).
Kostumografije
Scenografije
Nagrade
Viri in literatura
- Gledališče Celje