Mira Stadler: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
(→Režije) |
||
(Ena vmesna redakcija istega uporabnika ni prikazana) | |||
Vrstica 4: | Vrstica 4: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
Mira Stadler (*1992) je slovenska režiserka s Koroške. Že v svojih šolskih letih je z gledališkimi skupinami iz Celovca gostovala v Kopru, v Trstu, v Ljubljani, veliko v Mariboru, kjer so se ukvarjali z lutkami. | Mira Stadler (Celovec, *1992) je slovenska režiserka s Koroške. Že v svojih šolskih letih je z gledališkimi skupinami iz Celovca gostovala v Kopru, v Trstu, v Ljubljani, veliko v Mariboru, kjer so se ukvarjali z lutkami. Po študiju kulturne in socialne antropologije na dunajski univerzi je študirala režijo pri Martinu Kušeju na seminarju Maxa Reinhardta. Njeno diplomsko produkcijo »''Alles muss Glänzen''« so leta 2018 povabili na festival za mlade režiserje "Körber Studio Junge Regie" v Hamburgu. Po študiju je bila asistentka režije v Residenztheatru v Münchnu, kjer je asistirala med drugim tudi Mateji Koležnik. | ||
Nato je v dunajskem Burgtheatru delovala kot asistentka režije in tudi kot režiserka. | |||
V okviru festivala CarinthiJA2020 je jeseni 2020 v Šentjakobu uprizorila svojo prvo dvojezično predstavo ''Kommen.Gehen.Bleiben // priti.oditi.ostati''. | |||
V celovškem teatru Kammerlichtspiele je 2022 napisala in režirala komedijo ''Tatsächlich Liebe''. | |||
Januarja 2023 je prvič režirala v Mestnem gledališču Celovec, kjer je uprizorila čilensko psihodramo »''Smrt in dekle''« avtorja Ariela Dorfmana. | |||
Živi na Dunaju. | |||
==Režije== | ==Režije== | ||
*2023 Marc-Uwe Kling: ''Das Neinhorn'', Next Liberty, Graz | |||
*2023 Ariel Dorfman: ''Der Tod und das Mädchen'', Mestno gledališče, Celovec | |||
*2022 Mira Stadler: ''Tatsächlich Liebe?'', Kammerlichtspiele Celovec (Theater kukukk) | |||
*2021 Evan Placey: ''Mädchen wie die'', Vestibül Burgtheater, Dunaj | |||
*2020 Alina Zeichen: ''Kommen.Gehen.Bleiben // priti.oditi.ostati'', Festival “Carinthija 2020”, Šentjakob v Rožu | |||
*2019 Ottfried Preußler: ''Der Räuber Hotzenplotz'', Vestibül Burgtheater, Dunaj | |||
*2018 Pat To Yan: ''Bis ans Ende ihrer Tage – Happily ever after'', Marstall Residenztheater, München | |||
*2018 Noah Haidle: ''Alles muss glänzen'', Körberstudio Hamburg | |||
*2016 Sarah Kane: ''Phaidras Liebe'', Festival Setkáni/Encounter, Brno | |||
==Nagrade== | ==Nagrade== |
Trenutna redakcija s časom 09:43, 18. marec 2023
Življenjepis
Mira Stadler (Celovec, *1992) je slovenska režiserka s Koroške. Že v svojih šolskih letih je z gledališkimi skupinami iz Celovca gostovala v Kopru, v Trstu, v Ljubljani, veliko v Mariboru, kjer so se ukvarjali z lutkami. Po študiju kulturne in socialne antropologije na dunajski univerzi je študirala režijo pri Martinu Kušeju na seminarju Maxa Reinhardta. Njeno diplomsko produkcijo »Alles muss Glänzen« so leta 2018 povabili na festival za mlade režiserje "Körber Studio Junge Regie" v Hamburgu. Po študiju je bila asistentka režije v Residenztheatru v Münchnu, kjer je asistirala med drugim tudi Mateji Koležnik.
Nato je v dunajskem Burgtheatru delovala kot asistentka režije in tudi kot režiserka.
V okviru festivala CarinthiJA2020 je jeseni 2020 v Šentjakobu uprizorila svojo prvo dvojezično predstavo Kommen.Gehen.Bleiben // priti.oditi.ostati.
V celovškem teatru Kammerlichtspiele je 2022 napisala in režirala komedijo Tatsächlich Liebe.
Januarja 2023 je prvič režirala v Mestnem gledališču Celovec, kjer je uprizorila čilensko psihodramo »Smrt in dekle« avtorja Ariela Dorfmana.
Živi na Dunaju.
Režije
- 2023 Marc-Uwe Kling: Das Neinhorn, Next Liberty, Graz
- 2023 Ariel Dorfman: Der Tod und das Mädchen, Mestno gledališče, Celovec
- 2022 Mira Stadler: Tatsächlich Liebe?, Kammerlichtspiele Celovec (Theater kukukk)
- 2021 Evan Placey: Mädchen wie die, Vestibül Burgtheater, Dunaj
- 2020 Alina Zeichen: Kommen.Gehen.Bleiben // priti.oditi.ostati, Festival “Carinthija 2020”, Šentjakob v Rožu
- 2019 Ottfried Preußler: Der Räuber Hotzenplotz, Vestibül Burgtheater, Dunaj
- 2018 Pat To Yan: Bis ans Ende ihrer Tage – Happily ever after, Marstall Residenztheater, München
- 2018 Noah Haidle: Alles muss glänzen, Körberstudio Hamburg
- 2016 Sarah Kane: Phaidras Liebe, Festival Setkáni/Encounter, Brno
Nagrade
- 2022 nagrada stella za najboljšo predstavo za mladino z naslovom MÄDCHEN WIE DIE