Mojca Partljič: Razlika med redakcijama
(Dve vmesni redakciji 2 uporabnikov nista prikazani) | |||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
<div style="float: right">[[Slika:Mojca-Partljič.jpg|sličica|Foto: | <div style="float: right">[[Slika:Mojca-Partljič.jpg|sličica|Foto: Dean Grgurica]]</div> | ||
[[Kategorija:Ustvarjalci|Partljič, Mojca]] | [[Kategorija:Ustvarjalci|Partljič, Mojca]] | ||
Vrstica 7: | Vrstica 7: | ||
Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja ''Freya''. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom. | Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja ''Freya''. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom. | ||
Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi ''Kdo se boji Wirginie Woolf?''. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih ''Jeklenih magnolijah'' (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca ''Deklice ne bi smele igrati nogometa'' (2018/2019), Bernarda v Lorcovi ''Hiši Bernarde Alba'' (2020/21) in Duša v Vojnovićevi ''Jugoslavija, moja dežela'' – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve ''(Totalno) katastrofalne večerje'' (206/2017), Ayckbournovih ''Norčij v spalnicah''(2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih ''Birokratov'' (2020/2021) in ''Ptičje farme'' Jere Ivanc (2021/2022). | Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi ''Kdo se boji Wirginie Woolf?''. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih ''Jeklenih magnolijah'' (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca ''Deklice ne bi smele igrati nogometa'' (2018/2019), Bernarda v Lorcovi ''Hiši Bernarde Alba'' (2020/21) in Duša v Vojnovićevi ''Jugoslavija, moja dežela'' – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve ''(Totalno) katastrofalne večerje'' (206/2017), Ayckbournovih ''Norčij v spalnicah'' (2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih ''Birokratov'' (2020/2021) in ''Ptičje farme'' Jere Ivanc (2021/2022). | ||
Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni ''Alico in Piko'' v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – ''Čistilka Marija'' (več kot 500 ponovitev), ''Čistilka in predsednik uprave'' – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah ''Aldo in Micika'' (Café teater) in ''Točno opoldne'' (T.I.P. teater). | Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni ''Alico in Piko'' v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – ''Čistilka Marija'' (več kot 500 ponovitev), ''Čistilka in predsednik uprave'' – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah ''Aldo in Micika'' (Café teater) in ''Točno opoldne'' (T.I.P. teater). | ||
Vrstica 17: | Vrstica 17: | ||
==Vloge na radiu== | ==Vloge na radiu== | ||
==Nagrade== | ==Nagrade== | ||
==Viri== | ==Viri== | ||
* [https://www.gledalisce-koper.si/bend/mojca-partljic// Mojca Partljič, Gledališče Koper] | * [https://www.gledalisce-koper.si/bend/mojca-partljic// Mojca Partljič, Gledališče Koper] | ||
==Zunanje povezave== | ==Zunanje povezave== |
Trenutna redakcija s časom 13:31, 29. avgust 2024
Življenjepis
Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja Freya. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom.
Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi Kdo se boji Wirginie Woolf?. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih Jeklenih magnolijah (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca Deklice ne bi smele igrati nogometa (2018/2019), Bernarda v Lorcovi Hiši Bernarde Alba (2020/21) in Duša v Vojnovićevi Jugoslavija, moja dežela – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve (Totalno) katastrofalne večerje (206/2017), Ayckbournovih Norčij v spalnicah (2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih Birokratov (2020/2021) in Ptičje farme Jere Ivanc (2021/2022).
Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni Alico in Piko v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – Čistilka Marija (več kot 500 ponovitev), Čistilka in predsednik uprave – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah Aldo in Micika (Café teater) in Točno opoldne (T.I.P. teater).