Mauricio Ferlin: Razlika med redakcijama

(Nova stran z vsebino: Ferlin, Mauricio ==Življenjepis== Mauricio Ferlin je diplomiral na oddelku za oblikovanje na Arhitekturni fakulteti v Zagrebu. Kot scenski in gr...)
 
Vrstica 1: Vrstica 1:
[[Kategorija:Ustvarjalci|Ferlin, Mauricio]]
[[Kategorija:Ustvarjalci|Ferlin, Mauricio]]


[[Kategorija:Scenografi|Ferlin, Mauricio]][[Kategorija:Oblikovalci videa|Ferlin, Mauricio]][[Kategorija:Režiserji|Ferlin, Mauricio]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==
Mauricio Ferlin je diplomiral na oddelku za oblikovanje na Arhitekturni fakulteti v Zagrebu. Kot scenski in grafični oblikovalec ter video umetnik sodeluje z različnimi ustvarjalci, predvsem v gledališču. Mauricio je režiral predstavo Warm Thrills (Festival plesa in neverbalnega gledališča, Svetivinčenat, 2001) ter sodeloval pri nastanku predstav Rondinella(z Majo Delak in Malo Kline, 2004) in Rodeo (z Majo Delak, 2007). Kot videast je odeloval pri predstavah Hi-Res (Delak/Kline, En-Knap, Ljubljana 2003), Crave (Sarah Kane, rvaško narodno gledališče v Zagrebu, 2006, režija Borut Šeparović) in Archetype: Medea/Woman-Bomb/Europa (Ivana Sajko, ZKM Zagreb, 2006, Sajko-Ruzdjak-Perković). Oblikoval je scenografije za predstave Matije Ferlina The Most Together We’ve Ever Been (2009), Onformance (2010), Samice (2011), Sad Sam Lucky (2012), Drugi sočasno (2012), Kralji smo in ne ljudje (2015), Out of Season (2015), kot tudi za uprizoritev Modernih No dram avtorja Yukia Mishime(Trst, 2014) v režiji Mateje Koležnik (ki je prejela nagrado Uchimura 2015). Kot oblikovalec je sodeloval pri realizaciji hrvaške razstave Intangible
Mauricio Ferlin je diplomiral na oddelku za oblikovanje na Arhitekturni fakulteti v Zagrebu. Kot scenski in grafični oblikovalec ter video umetnik sodeluje z različnimi ustvarjalci, predvsem v gledališču. Mauricio je režiral predstavo Warm Thrills (Festival plesa in neverbalnega gledališča, Svetivinčenat, 2001) ter sodeloval pri nastanku predstav Rondinella(z Majo Delak in Malo Kline, 2004) in Rodeo (z Majo Delak, 2007). Kot videast je odeloval pri predstavah Hi-Res (Delak/Kline, En-Knap, Ljubljana 2003), Crave (Sarah Kane, rvaško narodno gledališče v Zagrebu, 2006, režija Borut Šeparović) in Archetype: Medea/Woman-Bomb/Europa (Ivana Sajko, ZKM Zagreb, 2006, Sajko-Ruzdjak-Perković). Oblikoval je scenografije za predstave Matije Ferlina The Most Together We’ve Ever Been (2009), Onformance (2010), Samice (2011), Sad Sam Lucky (2012), Drugi sočasno (2012), Kralji smo in ne ljudje (2015), Out of Season (2015), kot tudi za uprizoritev Modernih No dram avtorja Yukia Mishime(Trst, 2014) v režiji Mateje Koležnik (ki je prejela nagrado Uchimura 2015). Kot oblikovalec je sodeloval pri realizaciji hrvaške razstave Intangible
, ki je bila leta 2015 nagrajena na praški platformi Quadrennial of Performance, Design and Space.
, ki je bila leta 2015 nagrajena na praški platformi Quadrennial of Performance, Design and Space.

Redakcija: 14:11, 9. december 2015

Življenjepis

Mauricio Ferlin je diplomiral na oddelku za oblikovanje na Arhitekturni fakulteti v Zagrebu. Kot scenski in grafični oblikovalec ter video umetnik sodeluje z različnimi ustvarjalci, predvsem v gledališču. Mauricio je režiral predstavo Warm Thrills (Festival plesa in neverbalnega gledališča, Svetivinčenat, 2001) ter sodeloval pri nastanku predstav Rondinella(z Majo Delak in Malo Kline, 2004) in Rodeo (z Majo Delak, 2007). Kot videast je odeloval pri predstavah Hi-Res (Delak/Kline, En-Knap, Ljubljana 2003), Crave (Sarah Kane, rvaško narodno gledališče v Zagrebu, 2006, režija Borut Šeparović) in Archetype: Medea/Woman-Bomb/Europa (Ivana Sajko, ZKM Zagreb, 2006, Sajko-Ruzdjak-Perković). Oblikoval je scenografije za predstave Matije Ferlina The Most Together We’ve Ever Been (2009), Onformance (2010), Samice (2011), Sad Sam Lucky (2012), Drugi sočasno (2012), Kralji smo in ne ljudje (2015), Out of Season (2015), kot tudi za uprizoritev Modernih No dram avtorja Yukia Mishime(Trst, 2014) v režiji Mateje Koležnik (ki je prejela nagrado Uchimura 2015). Kot oblikovalec je sodeloval pri realizaciji hrvaške razstave Intangible , ki je bila leta 2015 nagrajena na praški platformi Quadrennial of Performance, Design and Space.