Extat: Razlika med redakcijama

Vrstica 13: Vrstica 13:
Poleg niza štirih zvočno vizualnih del, ki bodo na ogled na majhnih monitorjih, se tretja v nizu mikroinštalacij odvija izven galerijskega prostora, v izbranih zasebnih poštnih nabiralnikih, ki so na meji med zasebnim in javnim, pri čemer jih lahko definiramo kot trajektorije zasebnega v javnem. Diskreten in tih, enostaven interaktivni sistem, ki ga sestavljajo kontaktni mikrofoni in majhni  zvočniki, ustvarja specifično mikrozvočno interpretacijo funkcije zasebnega poštnega nabiralnika.
Poleg niza štirih zvočno vizualnih del, ki bodo na ogled na majhnih monitorjih, se tretja v nizu mikroinštalacij odvija izven galerijskega prostora, v izbranih zasebnih poštnih nabiralnikih, ki so na meji med zasebnim in javnim, pri čemer jih lahko definiramo kot trajektorije zasebnega v javnem. Diskreten in tih, enostaven interaktivni sistem, ki ga sestavljajo kontaktni mikrofoni in majhni  zvočniki, ustvarja specifično mikrozvočno interpretacijo funkcije zasebnega poštnega nabiralnika.
*Oscilo
*Oscilo
Projekta pripadata ciklu Diskretni dogodki v hrupnih domenah (središče cikla je spletno mesto Zavoda Exstat – www.exstat.org). Gre za niz dogodkov-inštalacij, ki imajo za cilj združevanje različnih praks, analognih in digitalnih materialov ter elementov, ki se nahajajo v samem prostoru realizacije dela in so lastne tem lokacijam. “Diskretni dogodki” so dogodki malih dimezij, pri čemer govori insistiranje na diskretnosti o njihovi partikularnosti, lokalni efektivnosti in organiziranosti okrog paradigme hrupnih domen. Ti dogodki so fenomenološke razmejitve med “čistimi” in “hrupnimi” signali. Cilj cikla je, poleg raziskovanja poetičnega preseka umetnosti in tehnologije, vzpodbuditi zanimanje za hrup kot sociološki, kulturološki in politični fenomen, za intermedijskost in prosto lebdeče signale, ki se akumulirajo in kodirajo v hrupu. Platforme, ki kažejo na fenomene vsakdana skozi anomalije in napake v teksturah, so lahko tudi željena posledica kreativne in nepredvidene rabe tehnologij, cilj cikla pa je v prvi vrsti razkrivanje signala in ritmičnih podob, ki so ustvarjene za dotik in poslušanje, in s tem ustvarjanje alternativnega prostora za dotik s poetičnim, (ne)vsakdanjim – diskretnim dogodkom “artikuliranega” hrupa.
*Bios
*Texta
Projekti pripadajo ciklu Diskretni dogodki v hrupnih domenah (središče cikla je spletno mesto Zavoda Exstat – www.exstat.org). Gre za niz dogodkov-inštalacij, ki imajo za cilj združevanje različnih praks, analognih in digitalnih materialov ter elementov, ki se nahajajo v samem prostoru realizacije dela in so lastne tem lokacijam. “Diskretni dogodki” so dogodki malih dimezij, pri čemer govori insistiranje na diskretnosti o njihovi partikularnosti, lokalni efektivnosti in organiziranosti okrog paradigme hrupnih domen. Ti dogodki so fenomenološke razmejitve med “čistimi” in “hrupnimi” signali. Cilj cikla je, poleg raziskovanja poetičnega preseka umetnosti in tehnologije, vzpodbuditi zanimanje za hrup kot sociološki, kulturološki in politični fenomen, za intermedijskost in prosto lebdeče signale, ki se akumulirajo in kodirajo v hrupu. Platforme, ki kažejo na fenomene vsakdana skozi anomalije in napake v teksturah, so lahko tudi željena posledica kreativne in nepredvidene rabe tehnologij, cilj cikla pa je v prvi vrsti razkrivanje signala in ritmičnih podob, ki so ustvarjene za dotik in poslušanje, in s tem ustvarjanje alternativnega prostora za dotik s poetičnim, (ne)vsakdanjim – diskretnim dogodkom “artikuliranega” hrupa.
===2006===
*PlLUX06 – Blue #
*PlLUX – 9000 Hz
*PlLUX – AV decompilation
===2005===
*Plasma E_Chai
*PlLUX06 – Trash cans
*PlLux05 – AV
===2004===
*Cryo.Plasma
===2002===
*Hb. (do 2005)
===2000===
*Video w. 97–00
*Dialog
===1998===
*H Project
*Fahrenheit
===1997===
*Perfect Frequency


==Stalni sodelavci==
==Stalni sodelavci==

Redakcija: 11:03, 2. september 2007


O zavodu Extat

Zavod Exstat je neprofitni inštitut za produkcijo in raziskovanje intermedijskih umetnosti. Razvija delo inštituta Automata, katerega soustanoviteljica je bila v letu 2002 Tanja Vujinović in ki ga je konec leta 2006 reorganizirala v Zavod Exstat. Ta raziskuje različna polja elektro-statike, zvočno vizualnega hrupa, napak in njihove prisotnosti v komunikaciji.

Predstave in projekti

2007

  • Extagram

Projekt, delo Tanje Vujinović, je serija v nizu nekaj interaktivnih mikroinštalacij, ki prepletajo zvočni in video signal v prostoru – zvok in risbo v specifičnem prostoru. Sam koncept »skiciranja« kaže prostor v njegovi nedoločenosti in potencialu za določanje, skiciranje vibracij in trajektorijev. Skica, ki simultano zariše formacijo in transverzale različnih stanj stvari (materije) in je pri tem oboje – objekt (materija) in gibanje (čas), je v svoji pomenski mnogoterosti okvir za raziskovanje mogočih relacij med dvodimenzionalno risbo-podobo in zvokom, pri čemer je zvok v funkciji agenta, ki povezuje dogajanje na področju očem skritega elektro-magnetnega valovanja v prostoru.

Prvi segment projekta temelji na sistemu povratne zanke – mapiranje prostora s pomočjo zvoka; kontaktni mikrofoni zajemajo vibracije prostora in jih v realnem času prenesejo nazaj v prostor preko številnih majhnih zvočnikov. Poleg niza štirih zvočno vizualnih del, ki bodo na ogled na majhnih monitorjih, se tretja v nizu mikroinštalacij odvija izven galerijskega prostora, v izbranih zasebnih poštnih nabiralnikih, ki so na meji med zasebnim in javnim, pri čemer jih lahko definiramo kot trajektorije zasebnega v javnem. Diskreten in tih, enostaven interaktivni sistem, ki ga sestavljajo kontaktni mikrofoni in majhni zvočniki, ustvarja specifično mikrozvočno interpretacijo funkcije zasebnega poštnega nabiralnika.

  • Oscilo
  • Bios
  • Texta

Projekti pripadajo ciklu Diskretni dogodki v hrupnih domenah (središče cikla je spletno mesto Zavoda Exstat – www.exstat.org). Gre za niz dogodkov-inštalacij, ki imajo za cilj združevanje različnih praks, analognih in digitalnih materialov ter elementov, ki se nahajajo v samem prostoru realizacije dela in so lastne tem lokacijam. “Diskretni dogodki” so dogodki malih dimezij, pri čemer govori insistiranje na diskretnosti o njihovi partikularnosti, lokalni efektivnosti in organiziranosti okrog paradigme hrupnih domen. Ti dogodki so fenomenološke razmejitve med “čistimi” in “hrupnimi” signali. Cilj cikla je, poleg raziskovanja poetičnega preseka umetnosti in tehnologije, vzpodbuditi zanimanje za hrup kot sociološki, kulturološki in politični fenomen, za intermedijskost in prosto lebdeče signale, ki se akumulirajo in kodirajo v hrupu. Platforme, ki kažejo na fenomene vsakdana skozi anomalije in napake v teksturah, so lahko tudi željena posledica kreativne in nepredvidene rabe tehnologij, cilj cikla pa je v prvi vrsti razkrivanje signala in ritmičnih podob, ki so ustvarjene za dotik in poslušanje, in s tem ustvarjanje alternativnega prostora za dotik s poetičnim, (ne)vsakdanjim – diskretnim dogodkom “artikuliranega” hrupa.

2006

  • PlLUX06 – Blue #
  • PlLUX – 9000 Hz
  • PlLUX – AV decompilation

2005

  • Plasma E_Chai
  • PlLUX06 – Trash cans
  • PlLux05 – AV

2004

  • Cryo.Plasma

2002

  • Hb. (do 2005)

2000

  • Video w. 97–00
  • Dialog

1998

  • H Project
  • Fahrenheit

1997

  • Perfect Frequency

Stalni sodelavci

Zunanje povezave

Zavod Extat