Rok Vevar: Razlika med redakcijama

Vrstica 27: Vrstica 27:
*[http://koridor-ku.si/oder/cofestival-rok-vevar-ustvarjalci-na-podrocju-sodobnega-plesa-se-ne-ukvarjamo-vec-z-dokazovanjem-smisla-obstoja-te-umetniske-prakse/ CoFestival: Rok Vevar: “Ustvarjalci na področju sodobnega plesa se ne ukvarjamo več z dokazovanjem smisla obstoja te umetniške prakse.” - http://koridor-ku.si, 06.12.2016]
*[http://koridor-ku.si/oder/cofestival-rok-vevar-ustvarjalci-na-podrocju-sodobnega-plesa-se-ne-ukvarjamo-vec-z-dokazovanjem-smisla-obstoja-te-umetniske-prakse/ CoFestival: Rok Vevar: “Ustvarjalci na področju sodobnega plesa se ne ukvarjamo več z dokazovanjem smisla obstoja te umetniške prakse.” - http://koridor-ku.si, 06.12.2016]
*[http://radiostudent.si/kultura/teritorij-teatra/arheologija-plesa Arheologija plesa - radiostudent.si, 12.12.2016]
*[http://radiostudent.si/kultura/teritorij-teatra/arheologija-plesa Arheologija plesa - radiostudent.si, 12.12.2016]
*[http://veza.sigledal.org/prispevki/rok-vevar-bere-sodobno-slovensko-dramo Rok Vevar bere sodobno slovensko dramo - www.sigledal.org, 09.03.2018]

Redakcija: 10:53, 9. marec 2018


Življenjepis

Rok Vevar (*4. 5. 1973) je publicist na področju teorije in zgodovine sodobnih scenskih umetnosti ter zgodovinar in arhivar sodobnega plesa.

Diplomiral je iz primerjalne književnosti in literarne teorije na Filozofski fakulteti v Ljubljani, študiral pa je tudi gledališko režijo na AGRFT in obiskoval GILŠ Kodum v Ljubljani. Kot publicist je doslej objavljal v vrsti domačih dnevnih časopisov ter v nekaterih domačih in tujih strokovnih periodičnih publikacijah s področja scenskih umetnosti in literature. Je avtor knjige Rok za oddajo – Izbrane kritike in članki (Litera, 2011). S Simono Semenič je zrežiral tri predstave: Polna pest praznih rok (Muzeum, 2001), Solo brez talona (Glej, Maska, 2005) in Kartografija celovečernih slik (Maska, 2005). Soustvaril je tri predstave s plesalko, koreografinjo in režiserko Jano Menger in v zadnjih dveh tudi nastopil: Gledališče (Vitkar, 2010), V postopku (APT Novo mesto, 2011), Banana Split (AGRFT, 2015). Je avtor performansa-predavanja Kako se je moje življenje spremenilo v festival (2011-13).

Leta 2011 je v svojem stanovanju ustanovil Začasni slovenski plesni arhiv in ga doslej predstavil v Zagrebu, Sofiji in na Univerzi Harvard, Cambridge (MA, ZDA) ter v njem v letu 2015 gostil akterje vzhodno-evropske mreže EEPAP, študente magisterskega programa koreografije iz Inštituta za uporabne gledališke študije Univerze iz Giessena (Nemčija), študente magisterskega študija dramaturgije na AGRFT. Prve primere preinterpretacije slovenske sodobno-plesne zgodovine, utemeljene na novo pridobljenih gradivih in dokumentih ZSPA, je izdal v Maskini številki z naslovom Premiki sodobnega plesa II (XXIX/163-64/2014). V letih 2013-2015 je bil habilitiran kot asistent na oddelku za dramaturgijo AGRFT, kjer je vodil seminar pri predmetih Gledališka kritika in Teorije sodobnega plesa, na Plesni akademiji v Ljubljani pa je predaval Zgodovino plesa II (20. stoletje), Dramaturgijo sodobnega plesa in Analizo sodobnega plesa. Je aktiven član balkanske plesne mreže Nomad Dance Academy, v kateri je iniciiral projekt regijskega arhiviranja koreografskih praks v programu Nomad Dance Institut.

Režije

Dramaturgije

Viri in literatura

  • Flota
  • Center kulture Španski borci

Zunanje povezave