Sara Živkovič Kranjc: Razlika med redakcijama
(Nova stran z vsebino: Živkovič Kranjc, Sara Živkovič Kranjc, Sara ==Življenjepis== V največji meri se posveča uprizoritvenim umetnostim,...) |
|||
Vrstica 3: | Vrstica 3: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
V največji meri se posveča uprizoritvenim umetnostim, še zlasti sodobnemu plesu in fizičnemu gledališču. Sodelovala je na projektih domačih in mednarodnih avtorjev, mdr.: ''Prometej. | V največji meri se posveča uprizoritvenim umetnostim, še zlasti sodobnemu plesu in fizičnemu gledališču. Sodelovala je na projektih domačih in mednarodnih avtorjev, mdr.: ''Prometej. Apologija za razklano osebnost in zbor lačnih ljudi'' (S. Belak, 2013), ''Penelopa'' (A. Smrekar, 2014), ''Torzo'' (K. Janežič, 2016), ''V objemu sprožilca ali pot do točke nič'' (J. Bizjak, 2016), ''Postaja samobitno'' (K. Janežič, 2020), ''As if, I have missed myself'' (F. Liberti, E. Rosa, 2020). Je soustanoviteljica Zavoda za sodobno umetniško prakso in teorijo 0.1. | ||
==Vloge== | ==Vloge== |
Trenutna redakcija s časom 07:43, 19. april 2021
Življenjepis
V največji meri se posveča uprizoritvenim umetnostim, še zlasti sodobnemu plesu in fizičnemu gledališču. Sodelovala je na projektih domačih in mednarodnih avtorjev, mdr.: Prometej. Apologija za razklano osebnost in zbor lačnih ljudi (S. Belak, 2013), Penelopa (A. Smrekar, 2014), Torzo (K. Janežič, 2016), V objemu sprožilca ali pot do točke nič (J. Bizjak, 2016), Postaja samobitno (K. Janežič, 2020), As if, I have missed myself (F. Liberti, E. Rosa, 2020). Je soustanoviteljica Zavoda za sodobno umetniško prakso in teorijo 0.1.