Lara Ekar Grlj: Razlika med redakcijama
Vrstica 9: | Vrstica 9: | ||
Poleg tega je svojo plesno pot stalno nadgrajevala v tujini (Zagreb, Dubrovnik, Dublin, Berlin itd.). Poleg baleta, ki ji predstavlja osnovoza postavitev vsakega telesa, pa svoje videnje giba nadgrajuje tudi z drugimi plesnimi in gibalnimi tehnikami | Poleg tega je svojo plesno pot stalno nadgrajevala v tujini (Zagreb, Dubrovnik, Dublin, Berlin itd.). Poleg baleta, ki ji predstavlja osnovoza postavitev vsakega telesa, pa svoje videnje giba nadgrajuje tudi z drugimi plesnimi in gibalnimi tehnikami | ||
(sodobne plesne forme, biomehanika), kjer se osredotoča predvsem na izvor in izpeljavo giba. Obenem vse to skuša združevati s filozofskimi vprašanji. | (sodobne plesne forme, biomehanika), kjer se osredotoča predvsem na izvor in izpeljavo giba. Obenem vse to skuša združevati s filozofskimi vprašanji. | ||
[[Kategorija:Ustvarjalci|Ekar, Grlj, Lara]] | |||
[[Kategorija:Koreografi|Ekar, Grlj Lara]] |
Redakcija: 13:13, 14. oktober 2021
Življenjepis
Rojena 1996 v Kranju. Lara je baletna plesalka in diplomantka na Oddelku za filozofijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani. V času šolanja na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana in kasneje je sodelovala pri različnih plesnih sestavah, predstavah, projektih, plesnih filmih z različnimi koreografi ter z različnimi institucijami (Radiotelevizija Slovenija, SNG Opera in balet Ljubljana, Plesni teater Ljubljana, Društvo baletnih umetnikov Slovenije itd.).
Udeležila se je številnih gostovanj
po Evropi. Po končanem Konservatoriju in Gimnaziji
Kranj je po opravljeni avdiciji svojo baletno pot nadaljevala v Balletto di Verona, kjer je plesala v različnih
baletnih predstavah (Trnuljčica, Hrestač, Masquerade
itd.) in sodelovala z mnogimi plesalci milanske Scale
in dunajske državne opere.
Poleg tega je svojo plesno pot stalno nadgrajevala v tujini (Zagreb, Dubrovnik, Dublin, Berlin itd.). Poleg baleta, ki ji predstavlja osnovoza postavitev vsakega telesa, pa svoje videnje giba nadgrajuje tudi z drugimi plesnimi in gibalnimi tehnikami
(sodobne plesne forme, biomehanika), kjer se osredotoča predvsem na izvor in izpeljavo giba. Obenem vse to skuša združevati s filozofskimi vprašanji.