Mojca Partljič: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
 
Vrstica 7: Vrstica 7:
Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja ''Freya''. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom.
Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja ''Freya''. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom.


Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi ''Kdo se boji Wirginie Woolf?''. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih ''Jeklenih magnolijah'' (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca ''Deklice ne bi smele igrati nogometa'' (2018/2019), Bernarda v Lorcovi ''Hiši Bernarde Alba'' (2020/21) in Duša v Vojnovićevi ''Jugoslavija, moja dežela'' – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve ''(Totalno) katastrofalne večerje'' (206/2017), Ayckbournovih ''Norčij v spalnicah''(2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih ''Birokratov'' (2020/2021) in ''Ptičje farme'' Jere Ivanc (2021/2022).
Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi ''Kdo se boji Wirginie Woolf?''. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih ''Jeklenih magnolijah'' (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca ''Deklice ne bi smele igrati nogometa'' (2018/2019), Bernarda v Lorcovi ''Hiši Bernarde Alba'' (2020/21) in Duša v Vojnovićevi ''Jugoslavija, moja dežela'' – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve ''(Totalno) katastrofalne večerje'' (206/2017), Ayckbournovih ''Norčij v spalnicah'' (2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih ''Birokratov'' (2020/2021) in ''Ptičje farme'' Jere Ivanc (2021/2022).


Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni ''Alico in Piko'' v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – ''Čistilka Marija'' (več kot 500 ponovitev), ''Čistilka in predsednik uprave'' – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah ''Aldo in Micika'' (Café teater) in ''Točno opoldne'' (T.I.P. teater).
Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni ''Alico in Piko'' v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – ''Čistilka Marija'' (več kot 500 ponovitev), ''Čistilka in predsednik uprave'' – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah ''Aldo in Micika'' (Café teater) in ''Točno opoldne'' (T.I.P. teater).

Trenutna redakcija s časom 14:31, 29. avgust 2024

Foto: Dean Grgurica

Življenjepis

Mojca Partljič, rojena Mariborčanka, je danes Pirančanka in igralka v svobodnem poklicu, trenutno zaposlena v Gledališču Koper. Po diplomi na AGRFT v Ljubljani (1987) je nastopala v predstavah režiserjev Francija Križaja, Vita Tauferja, Eduarda Milerja, Dragana Živadinova in Damirja Zlatarja Freya. Od konca devetdesetih let 20. stoletja do danes je sodelovala s Slovenskim mladinskim gledališčem, Gledališčem za otroke in mlade Ljubljana, Mestnim gledališčem ljubljanskim, SNG Drama Ljubljana, Prešernovim gledališčem Kranj, Špas, Café in T.I.P. teatrom.

Z Gledališčem Koper sodeluje od sezone 2013/2014, ko se je tamkajšnjemu občinstvu prvič predstavila v vlogi Marte v Albeejevi Kdo se boji Wirginie Woolf?. V naslednjih sezonah je odigrala niz vodilnih, tudi glavnih dramskih vlog – bila je Miranda v Harlingovih Jeklenih magnolijah (2016/2017), Mati v igri M. Buchaca Deklice ne bi smele igrati nogometa (2018/2019), Bernarda v Lorcovi Hiši Bernarde Alba (2020/21) in Duša v Vojnovićevi Jugoslavija, moja dežela – smisel za komično pa je izkazala z vlogami v uprizoritvah Camolettijeve (Totalno) katastrofalne večerje (206/2017), Ayckbournovih Norčij v spalnicah (2018/2019) ter krstnih uprizoritvah Karasovih Birokratov (2020/2021) in Ptičje farme Jere Ivanc (2021/2022).

Igralka, ki je med drugim ustvarila tudi legendarni Alico in Piko v režiji Vita Tauferja, že več let uspešno nastopa v (mono)komedijah Toneta Partljiča o čistilki Mariji – Čistilka Marija (več kot 500 ponovitev), Čistilka in predsednik uprave – ter trpkih, prav tako Partljičevih komedijah Aldo in Micika (Café teater) in Točno opoldne (T.I.P. teater).

Vloge v gledališču

Vloge na filmu in televiziji

Vloge na radiu

Nagrade

Viri

Zunanje povezave