Pia Brezavšček
Življenjepis
Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala Gibanica, istega leta je prejela nagrado Ksenije Hribar za plesno kritiko. Objavljala je v raznih dnevnih časopisih, revijah, na radiu Študent in v strokovnih publikacijah (Delo, Masko, SiGledal, Mentor, Tribuna, Dialogi, Ekran, Kino!, Družboslovne razprave, Performance Research ...). Leta 2019 je v tandemu z Aljo Lobnik postala urednica revije za scenske umetnosti Maska. Je soavtorica spremne besede k delu Družbena koreografija Andrewa Hewitta. Kot dramaturginja ali soavtorica je sodelovala pri performativnih projektih, nazadnje Metamorfoze 3: Retorika Bare Kolenc in Ateja Tutte; Idealna in Glas šakala, ki ju podpisuje s Saško Rakef, Barbaro Krajnc Avdič in Bojano Šaljić Podešva; ter Preludiji in fuge Magdalene Reiter. Je predsednica Društva za sodobni ples Slovenije. Je sourednica spletne platforme za refleksijo sodobne uprizoritvene umetnosti Neodvisni.
Dramaturgije
Nagrade
- 2013 Nagrada Ksenije Hribar za plesno kritiko