Uporabnik:LanaZ

Lana Zdravković se solo in v tandemu Kitch (od 2005) aktivno ukvarja s performansom, razvijajoč specifični izraz, ki neguje sinergije med teoretskim, aktivističnim in umetniškim pristopom. Strastno se spopada s premislekom moči prezentacije in ekscesa reprezentacije, potenciala subverzivnosti umetniškega dela, odpiranja prostorov enakosti kot procesov redistribucije čutnega, škandala utelešenja, identitete in pripadnosti. Doktorirala je iz filozofije z nalogo Politika emancipacije: misel-praksa militantnega subjekta in diplomirala iz književnosti z nalogo Samuel Beckett, novator romanske forme. Je soustanoviteljica in direktorica Zavoda Kitch, raziskovalka na Mirovnem inštitutu – Inštitutu za sodobne politične in družbene študije, publicistka in politična aktivistka.

V tandemu Kitch (www.kitch.si) je skupaj z Nenadom Jelesijevićem zasnovala in izvedla performativne dogodke: Kitch Poroka, 2005; Fantom identitete, 2014; Prisega, 2016; Pop-Party, 2017; No.1, 2018. Je avtorica video-performansa Kako ona uživa/Golo branje Lacana (2006). V 2023 je zasnovala in izvedla performans Vsak po svojih zmožnostih, vsakomur po njegovih potrebah (Na delo! (2022–2023) Teje Reba) in A lahko še to? (Ventilator 2023 Zavoda Sploh).

Aktivno sodeluje s festivalom Mesto žensk in je tudi članica Društva za promocijo žensk v kulturi – Mesto žensk. Od 2014 nastopa v Tehnoburleski Tatovi podob (Emanat) kot Rebellious KITCH Controversy. Obiskovala je Laboratorij za sodobne scenske umetnosti Via Negativa (v 2015, 2016, 2017), aktivno nastopa v performansih Golo življenje (VN, 2019) in Rodovitna prst (VN, 2022). Izpopolnjevala se je na delavnicah performansa, burleske in sodobnega scenskega izraza s kolektivom La Pocha Nostra (MŽ, 2011), Ursulo Martinez (MŽ in Emanat, 2013) in Moiro Funicane (MŽ in Emanat, 2015).

Objavlja znanstvene, strokovne in poljudne tekste na teme: politika emancipacije, radikalna enakost, politična/angažirana/kritična umetnost.