Valentina Plaskan: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
|||
(Ena vmesna redakcija istega uporabnika ni prikazana) | |||
Vrstica 2: | Vrstica 2: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
Valentina Plaskan, rojena 2.4. | Valentina Plaskan, rojena 2.4.1992 v Celju, je maturirala na I. gimnaziji v Celju. Je igralka, radijska moderatorka, govorna interpretka, pripovedovalka, avtorica, sinhronizatorka, voditeljica, režiserka radijskih iger, poučuje pa tudi govor. Trenutno je tudi absolventka dodiplomskega študija, kjer pripravlja diplomo iz psihoanalize, na Filozofski fakulteti v Ljubljani, govori angleški, francoski in hrvaški jezik, pasivno pa nemškega. | ||
Je moderatorka, voditeljica jutranjih programov in novinarka Radia Študent | Je moderatorka, voditeljica jutranjih programov in novinarka Radia Študent. V sklopu svojega dela aktivno razvija svoj govor, govorni aparat, interpretira različne tekste (strokovna besedila, pravljice, snemanje oddaj različnih žanrov), snema radijske igre, snema reklame za različne namene, v sklopu svojih samostojnih programov pa raziskuje in se tematsko dotika raznoterih področij. Poučuje tudi govor. Režirala je cikel radijskih iger ''Vsakdanje bizarnosti'', ki je nastajal v sodelovanju s špansko ambasado. Radijske igre pa je soustvarjala tudi v sklopu jutranjih programov. Kot pripovedovalka pravljic je sodelovala s pripovedovalsko skupino za 2 Groša fantazije in PRŠ (pripovedovanje Radia Študent), skupaj s Saro Horžen pa pripovedujeta tudi v tandemu »Hudič babi brusi jezik«. V letu 2014/2015 je na Radiu Študent avtorsko soustvarjala oddajo ''Igrivka'', pri kateri se je radijsko igro naredilo s pomočjo poslušalcev, na koncu enourne oddaje pa se jo je tudi v živo uprizorilo. Svoj glas posoja likom v različnih risankah, pri različnih produkcijskih hišah, snema reklame in naracije za različne namene. V letu 2014 je povezovala ter pripravljala tudi cikel pogovorov »Gledališče na prepihu« v sklopu festivala Poleti v NUK. Govorno se je izobraževala tudi pri [[Tomaž Gubenšek|Tomažu Gubenšku]]. | ||
V | Sodeluje z raznoterimi neodvisnimi gledališči in je bila v preteklih letih del mnogih produkcij na slovenskem neodvisnem kulturnem področju. V letu 2013 je sodelovala pri večih gledaliških projektih; med drugim: ''La petite fabrique De Esperanza'' v Franciji (pod vodstvom [[Barbara Pia Jenič|Barbare Pie Jenič]], Senzorium in gledališča A L'envers ), ''La petite Fabrique De Esperanza'' v MGLC-ju, Ljubljana (predstave so bile v juniju), ter pri mednarodnem projektu OPEN LAB 2013 in 2015 na Danskem, v sodelovanju z gledališčem Carte Blanche. Kjer kjer so s soigralci iz projekta Between Us (produkcija 2011/2012) cel mesec ustvarjali različne gledališke prizore, ki so jih umestili v specifična okolja ter med različne generacije ljudi (Galerija, šolski avtobus, ki je za to priložnost postal podmornica, ter dom za starejše občane, ki so ga spremenili v vilinski gozd), ter s tem gledališče iz enosmerne namenskosti, prenesli v "službo" tistih, ki jim je namenjen. V sklopu Open Laba je vodila tudi delavnico po metodi Lee Strasberga (sama že četrto leto obiskuje studio bratov Vajevec-Lee Strasberg, Dramski studio Satirikon, kjer se igralsko izobražuje po metodi Stanislavskega pri Viktorju Ljubutinu in Vanji Ljubutin, ter delavnice Barbare Pie Jenič in gledališča Senzorium), Izobraževala se je tudi v Method Actors studiu v New Yorku. V letu 2013/2014 je sodelovala z [[Jaka Andrej Vojevec|Jako Andrejem Vojevcem]] in [[Irena Tomažin|Ireno Tomažin]] v otroški predstavi ''Vilinček z lune.'' V letu 2014 je kot igralka sodelovala pri produkciji Gledališča Glej, ''Distortion Taco''. Trenutno pa s Saro Horžen igra v njuni avtorski predstavi ''Ženske na robu'', ki je premiero doživela marca 2015, razvijali sta jo v sklopu Method Actors studia bratov Vajevec pod mentorstvom Janeza Vajevca. Vidimo ju lahko na raznoterih prizoriščih širom Slovenije. V juliju 2015 pa je, kot avtorica in izvajalka ter igralka sodelovala, pri mednarodnem projektu Open Lab na Danskem, ki je nadaljevanje projekta Open Lab 2013 in vključuje mlade evropske umetnike, ki so skupaj sodelovali pri projektu Between us. | ||
Nenehno se izobražuje in obnavlja ter bogati svoje znanje | Nenehno se izobražuje in obnavlja ter bogati svoje znanje. Sodelovala je na večih igralsko-gibalno-plesnih delavnicah, tako mednarodnih kot tudi domačih. Sodelovala je na delavnici inštituta za Kaos in katastrofo iz Zagreba, na delavnicah Gledališča zatiranih, na sodobno plesnih delavnicah Rebecce Rosseel na Danskem, na pevskih delavnicah Irene Tomažin, različnih izobraževanjih za gib. V letu 2014 se je udeležila tudi več tedenske masterclass delvnice Commedie del'arte, pod vodstvom Mattea Spiazzija, po kateri je sledila produkcija, ki je bila uprizorjena po različnih odrih širom Slovenije (festival Floating Castle, festival Klovn Buf,…). | ||
V letu 2012 je kot pevka in igralka sodelovala pri filmskem projektu Adria Blues z režiserjem Miroslavom Mandičem | V letu 2012 je kot pevka in igralka sodelovala pri filmskem projektu ''Adria Blues'' z režiserjem Miroslavom Mandičem. Pred kratkim je končala s snemanjem novega slovenskega celovečernega filma ''Psi Brezčasja'' režiserja Mateja Nahtigala, v katerem igra eno izmed glavnih vlog. Trenutno je vključena tudi v snemanje dveh novih celovečernih produkcij. | ||
V | Organizirala in vodila je tudi Brooklyn Film Fest; festival kratkega filma. Leta 2012 je režirala svoj prvi kratki film ''20 let.'' | ||
V letu 2012/2013 pa je sodelovala na evropskem projektu Generosity experience (v Sloveniji pod vodstvom gledališča Senzorium), za katerega je potekala sedem mesečna avdicija in intenzivno izobraževanje v Sloveniji. Vodene delavnice dramske igre ter senzorialnega jezika pod vodstvom Barbare Pie Jenič, po enoletnem intenzivnem tečaju in usvojitvi Senzorialnega jezika so se v mesecu juniju odpravili na mesec in pol trajajočo turnejo po Evropi s predstavo Between Us. Sodelovali so v gledališkem procesu v profesionalnem mednarodnem gledališkem okolju, kjer so v juniju tudi združili vse module (belgijski, francoski, danski, slovenski) in jih dogradili v dograjeno celoto pod umetniškim vodstvm Enrique-ja Vargasa (Teatro de los Sentidos) , čemur je sledila turneja po Belgiji, Franciji, Danski, na koncu pa se je karavana zaključila še v Sloveniji, natančneje v Mariboru (EPK 2012). V sosledju s celotnim procesom pa je nastajal tudi dokumentarni film-Izgubljene vezi (produkcija RTV), ki se poglablja v celoten proces nastajanja senzorialne gledališke predstave. | |||
V preteklosti je imela tudi več izključno glasbenih projektov, s katerimi je nastopala doma in v tujini (natančneje dve glasbeni skupini: Hellcats in Slavenger), sedaj pa sama ustvarja | V preteklosti je imela tudi več izključno glasbenih projektov, s katerimi je nastopala doma in v tujini (natančneje dve glasbeni skupini: Hellcats in Slavenger), sedaj pa sama ustvarja kant-avtorsko glasbo. Piše tudi poezijo in se z branjem ter objavo le te aktivno udejstvuje v slovenskem literarnem prostoru (sodelovala je na mnogih natečajih, osvojila nekatere nagrade, pri štirinajstih letih izdala pesniški prvenec). | ||
==Vloge v gledališču== | ==Vloge v gledališču== | ||
Trenutna redakcija s časom 08:47, 22. september 2015
Življenjepis
Valentina Plaskan, rojena 2.4.1992 v Celju, je maturirala na I. gimnaziji v Celju. Je igralka, radijska moderatorka, govorna interpretka, pripovedovalka, avtorica, sinhronizatorka, voditeljica, režiserka radijskih iger, poučuje pa tudi govor. Trenutno je tudi absolventka dodiplomskega študija, kjer pripravlja diplomo iz psihoanalize, na Filozofski fakulteti v Ljubljani, govori angleški, francoski in hrvaški jezik, pasivno pa nemškega.
Je moderatorka, voditeljica jutranjih programov in novinarka Radia Študent. V sklopu svojega dela aktivno razvija svoj govor, govorni aparat, interpretira različne tekste (strokovna besedila, pravljice, snemanje oddaj različnih žanrov), snema radijske igre, snema reklame za različne namene, v sklopu svojih samostojnih programov pa raziskuje in se tematsko dotika raznoterih področij. Poučuje tudi govor. Režirala je cikel radijskih iger Vsakdanje bizarnosti, ki je nastajal v sodelovanju s špansko ambasado. Radijske igre pa je soustvarjala tudi v sklopu jutranjih programov. Kot pripovedovalka pravljic je sodelovala s pripovedovalsko skupino za 2 Groša fantazije in PRŠ (pripovedovanje Radia Študent), skupaj s Saro Horžen pa pripovedujeta tudi v tandemu »Hudič babi brusi jezik«. V letu 2014/2015 je na Radiu Študent avtorsko soustvarjala oddajo Igrivka, pri kateri se je radijsko igro naredilo s pomočjo poslušalcev, na koncu enourne oddaje pa se jo je tudi v živo uprizorilo. Svoj glas posoja likom v različnih risankah, pri različnih produkcijskih hišah, snema reklame in naracije za različne namene. V letu 2014 je povezovala ter pripravljala tudi cikel pogovorov »Gledališče na prepihu« v sklopu festivala Poleti v NUK. Govorno se je izobraževala tudi pri Tomažu Gubenšku.
Sodeluje z raznoterimi neodvisnimi gledališči in je bila v preteklih letih del mnogih produkcij na slovenskem neodvisnem kulturnem področju. V letu 2013 je sodelovala pri večih gledaliških projektih; med drugim: La petite fabrique De Esperanza v Franciji (pod vodstvom Barbare Pie Jenič, Senzorium in gledališča A L'envers ), La petite Fabrique De Esperanza v MGLC-ju, Ljubljana (predstave so bile v juniju), ter pri mednarodnem projektu OPEN LAB 2013 in 2015 na Danskem, v sodelovanju z gledališčem Carte Blanche. Kjer kjer so s soigralci iz projekta Between Us (produkcija 2011/2012) cel mesec ustvarjali različne gledališke prizore, ki so jih umestili v specifična okolja ter med različne generacije ljudi (Galerija, šolski avtobus, ki je za to priložnost postal podmornica, ter dom za starejše občane, ki so ga spremenili v vilinski gozd), ter s tem gledališče iz enosmerne namenskosti, prenesli v "službo" tistih, ki jim je namenjen. V sklopu Open Laba je vodila tudi delavnico po metodi Lee Strasberga (sama že četrto leto obiskuje studio bratov Vajevec-Lee Strasberg, Dramski studio Satirikon, kjer se igralsko izobražuje po metodi Stanislavskega pri Viktorju Ljubutinu in Vanji Ljubutin, ter delavnice Barbare Pie Jenič in gledališča Senzorium), Izobraževala se je tudi v Method Actors studiu v New Yorku. V letu 2013/2014 je sodelovala z Jako Andrejem Vojevcem in Ireno Tomažin v otroški predstavi Vilinček z lune. V letu 2014 je kot igralka sodelovala pri produkciji Gledališča Glej, Distortion Taco. Trenutno pa s Saro Horžen igra v njuni avtorski predstavi Ženske na robu, ki je premiero doživela marca 2015, razvijali sta jo v sklopu Method Actors studia bratov Vajevec pod mentorstvom Janeza Vajevca. Vidimo ju lahko na raznoterih prizoriščih širom Slovenije. V juliju 2015 pa je, kot avtorica in izvajalka ter igralka sodelovala, pri mednarodnem projektu Open Lab na Danskem, ki je nadaljevanje projekta Open Lab 2013 in vključuje mlade evropske umetnike, ki so skupaj sodelovali pri projektu Between us.
Nenehno se izobražuje in obnavlja ter bogati svoje znanje. Sodelovala je na večih igralsko-gibalno-plesnih delavnicah, tako mednarodnih kot tudi domačih. Sodelovala je na delavnici inštituta za Kaos in katastrofo iz Zagreba, na delavnicah Gledališča zatiranih, na sodobno plesnih delavnicah Rebecce Rosseel na Danskem, na pevskih delavnicah Irene Tomažin, različnih izobraževanjih za gib. V letu 2014 se je udeležila tudi več tedenske masterclass delvnice Commedie del'arte, pod vodstvom Mattea Spiazzija, po kateri je sledila produkcija, ki je bila uprizorjena po različnih odrih širom Slovenije (festival Floating Castle, festival Klovn Buf,…).
V letu 2012 je kot pevka in igralka sodelovala pri filmskem projektu Adria Blues z režiserjem Miroslavom Mandičem. Pred kratkim je končala s snemanjem novega slovenskega celovečernega filma Psi Brezčasja režiserja Mateja Nahtigala, v katerem igra eno izmed glavnih vlog. Trenutno je vključena tudi v snemanje dveh novih celovečernih produkcij.
Organizirala in vodila je tudi Brooklyn Film Fest; festival kratkega filma. Leta 2012 je režirala svoj prvi kratki film 20 let.
V letu 2012/2013 pa je sodelovala na evropskem projektu Generosity experience (v Sloveniji pod vodstvom gledališča Senzorium), za katerega je potekala sedem mesečna avdicija in intenzivno izobraževanje v Sloveniji. Vodene delavnice dramske igre ter senzorialnega jezika pod vodstvom Barbare Pie Jenič, po enoletnem intenzivnem tečaju in usvojitvi Senzorialnega jezika so se v mesecu juniju odpravili na mesec in pol trajajočo turnejo po Evropi s predstavo Between Us. Sodelovali so v gledališkem procesu v profesionalnem mednarodnem gledališkem okolju, kjer so v juniju tudi združili vse module (belgijski, francoski, danski, slovenski) in jih dogradili v dograjeno celoto pod umetniškim vodstvm Enrique-ja Vargasa (Teatro de los Sentidos) , čemur je sledila turneja po Belgiji, Franciji, Danski, na koncu pa se je karavana zaključila še v Sloveniji, natančneje v Mariboru (EPK 2012). V sosledju s celotnim procesom pa je nastajal tudi dokumentarni film-Izgubljene vezi (produkcija RTV), ki se poglablja v celoten proces nastajanja senzorialne gledališke predstave.
V preteklosti je imela tudi več izključno glasbenih projektov, s katerimi je nastopala doma in v tujini (natančneje dve glasbeni skupini: Hellcats in Slavenger), sedaj pa sama ustvarja kant-avtorsko glasbo. Piše tudi poezijo in se z branjem ter objavo le te aktivno udejstvuje v slovenskem literarnem prostoru (sodelovala je na mnogih natečajih, osvojila nekatere nagrade, pri štirinajstih letih izdala pesniški prvenec).