Pia Brezavšček: Razlika med redakcijama
Vrstica 4: | Vrstica 4: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala [[ | Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala [[Festival Gibanica|Gibanica]], istega leta je prejela [[Nagrada Ksenije Hribar|nagrado Ksenije Hribar]] za plesno kritiko. Objavljala je v raznih dnevnih časopisih, revijah, na radiu Študent in v strokovnih publikacijah (Delo, Masko, SiGledal, Mentor, Tribuna, Dialogi, Ekran, Kino!, Družboslovne razprave, Performance Research ...). Leta 2019 je v tandemu z [[Alja Lobnik|Aljo Lobnik]] postala urednica revije za scenske umetnosti [[Maska]]. Je soavtorica spremne besede k delu ''Družbena koreografija'' Andrewa Hewitta. Kot dramaturginja ali soavtorica je sodelovala pri performativnih projektih, nazadnje ''Metamorfoze 3: Retorika'' [[Bara Kolenc|Bare Kolenc]] in [[Atej Tutta|Ateja Tutte]]; ''Idealna'' in ''Glas šakala'', ki ju podpisuje s [[Saška Rakef|Saško Rakef]], Barbaro Krajnc Avdič in Bojano Šaljić Podešva; ter ''Preludiji in fuge'' [[Magdalena Reiter|Magdalene Reiter]]. Je predsednica [[Društvo za sodobni ples Slovenije| Društva za sodobni ples Slovenije]]. Je sourednica spletne platforme za refleksijo sodobne uprizoritvene umetnosti Neodvisni. | ||
==Dramaturgije== | ==Dramaturgije== |
Redakcija: 06:46, 16. april 2021
Življenjepis
Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala Gibanica, istega leta je prejela nagrado Ksenije Hribar za plesno kritiko. Objavljala je v raznih dnevnih časopisih, revijah, na radiu Študent in v strokovnih publikacijah (Delo, Masko, SiGledal, Mentor, Tribuna, Dialogi, Ekran, Kino!, Družboslovne razprave, Performance Research ...). Leta 2019 je v tandemu z Aljo Lobnik postala urednica revije za scenske umetnosti Maska. Je soavtorica spremne besede k delu Družbena koreografija Andrewa Hewitta. Kot dramaturginja ali soavtorica je sodelovala pri performativnih projektih, nazadnje Metamorfoze 3: Retorika Bare Kolenc in Ateja Tutte; Idealna in Glas šakala, ki ju podpisuje s Saško Rakef, Barbaro Krajnc Avdič in Bojano Šaljić Podešva; ter Preludiji in fuge Magdalene Reiter. Je predsednica Društva za sodobni ples Slovenije. Je sourednica spletne platforme za refleksijo sodobne uprizoritvene umetnosti Neodvisni.