Pia Brezavšček: Razlika med redakcijama
(5 vmesnih redakcij drugega uporabnika ni prikazanih) | |||
Vrstica 4: | Vrstica 4: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala [[ | Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala [[Gibanica]], istega leta je prejela [[Nagrada Ksenije Hribar|nagrado Ksenije Hribar]] za plesno kritiko. Objavljala je v raznih dnevnih časopisih, revijah, na radiu Študent in v strokovnih publikacijah (Delo, Masko, SiGledal, Mentor, Tribuna, Dialogi, Ekran, Kino!, Družboslovne razprave, Performance Research ...). Leta 2019 je v tandemu z [[Alja Lobnik|Aljo Lobnik]] postala urednica revije za scenske umetnosti [[Maska]]. Je soavtorica spremne besede k delu ''Družbena koreografija'' Andrewa Hewitta. Kot dramaturginja ali soavtorica je sodelovala pri performativnih projektih, nazadnje ''Metamorfoze 3: Retorika'' [[Bara Kolenc|Bare Kolenc]] in [[Atej Tutta|Ateja Tutte]]; ''Idealna'' in ''Glas šakala'', ki ju podpisuje s [[Saška Rakef|Saško Rakef]], Barbaro Krajnc Avdič in Bojano Šaljić Podešva; ter ''Preludiji in fuge'' [[Magdalena Reiter|Magdalene Reiter]]. Je predsednica [[Društvo za sodobni ples Slovenije| Društva za sodobni ples Slovenije]]. Je sourednica spletne platforme za refleksijo sodobne uprizoritvene umetnosti Neodvisni. | ||
==Dramaturgije== | ==Dramaturgije== | ||
Vrstica 10: | Vrstica 10: | ||
==Nagrade== | ==Nagrade== | ||
*2013 [[Nagrada Ksenije Hribar]] za plesno kritiko | |||
==Viri in literatura== | ==Viri in literatura== | ||
*[https://www.neodvisni.art/podatkovnik/pia-brezavscek/ Neodvisni] | |||
==Zunanje povezave== | ==Zunanje povezave== | ||
*[http://veza.sigledal.org/prispevki/a/Pia_Brezav%C5%A1%C4%8Dek Prispevki Pie Brezavšček za SiGledal] | *[http://veza.sigledal.org/prispevki/a/Pia_Brezav%C5%A1%C4%8Dek Prispevki Pie Brezavšček za SiGledal] | ||
*[http://veza.sigledal.org/prispevki/pia-brezavscek-bere-sodobno-slovensko-dramo Pia Brezavšček bere sodobno slovensko dramo - www.sigledal.org, 18.08.2017] | *[http://veza.sigledal.org/prispevki/pia-brezavscek-bere-sodobno-slovensko-dramo Pia Brezavšček bere sodobno slovensko dramo - www.sigledal.org, 18.08.2017] | ||
*[https://www.neodvisni.art/podatkovnik/pia-brezavscek/ NEODVISNI podatkovnik] |
Trenutna redakcija s časom 11:48, 19. april 2021
Življenjepis
Pia Brezavšček je doktorska študentka filozofije in samozaposlena v kulturi. Dela kot urednica, dramaturginja, kritičarka, teatrologinja. Je avtorica oddaj, prispevkov in tekstov, največ s področja sodobnega plesa in humanistike. Leta 2013 je bila ena od selektoric festivala Gibanica, istega leta je prejela nagrado Ksenije Hribar za plesno kritiko. Objavljala je v raznih dnevnih časopisih, revijah, na radiu Študent in v strokovnih publikacijah (Delo, Masko, SiGledal, Mentor, Tribuna, Dialogi, Ekran, Kino!, Družboslovne razprave, Performance Research ...). Leta 2019 je v tandemu z Aljo Lobnik postala urednica revije za scenske umetnosti Maska. Je soavtorica spremne besede k delu Družbena koreografija Andrewa Hewitta. Kot dramaturginja ali soavtorica je sodelovala pri performativnih projektih, nazadnje Metamorfoze 3: Retorika Bare Kolenc in Ateja Tutte; Idealna in Glas šakala, ki ju podpisuje s Saško Rakef, Barbaro Krajnc Avdič in Bojano Šaljić Podešva; ter Preludiji in fuge Magdalene Reiter. Je predsednica Društva za sodobni ples Slovenije. Je sourednica spletne platforme za refleksijo sodobne uprizoritvene umetnosti Neodvisni.
Dramaturgije
Nagrade
- 2013 Nagrada Ksenije Hribar za plesno kritiko