Anja Ukovič: Razlika med redakcijama
Vrstica 3: | Vrstica 3: | ||
==Življenjepis== | ==Življenjepis== | ||
Po Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani ter diplomi na UP FTŠ Turistica je leta 2008 vpisala podiplomski študij kostumografije na AGRFT v Ljubljani, kjer je kot kostumografinja sodelovala pri petnajstih akademijskih produkcijah in v študijskem letu 2011/2012 prejela skupinsko študentsko Prešernovo nagrado za kostumografijo v Monteverdijevi operi ''Orfej'' (AG, ALU, AGRFT), premierno uprizorjeni v okviru EPK 2012 v Mariboru. Kot asistentka kostumografije in strokovna sodelovka je sodelovala pri performansih asist. mag Tine Kolenik v Studiu MGL (''Krinolina'', 2012; ''Zlati dež'', 2013; ''Leda z Labodom'' 2014), pri uprizoritvi Mlakarjevega ''Pašjona'' v režiji Vita Tauferja (Gledališče Koper in SNG Nova Gorica, 2015) in Swiftovega ''Guliverja'' v priredbi in režiji Anđelke Nikolić (Gledališče Koper in Italijanska drama HNK Reka, 2015). Prve samostojne korake je kot kostumografinja naredila pri projektu Boruta Bučinela ''Šajning'' (Glej, 2010), nadaljevala pri uprizoritvah Gledališča Koper za otroke (''Loli, Boli in svet, poln čudes'', 2016; ''Kekec'', 2017; ''Lepo je biti Koprčan'', 2018) in pri zaključnih produkcijah gledališke šole Gledališki trening (''Alamut'', 2017; ''Noč bogov'' in ''Antigona'', 2018). | Po Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani ter diplomi na UP FTŠ Turistica je leta 2008 vpisala podiplomski študij kostumografije na [[AGRFT]] v Ljubljani, kjer je kot kostumografinja sodelovala pri petnajstih akademijskih produkcijah in v študijskem letu 2011/2012 prejela skupinsko študentsko Prešernovo nagrado za kostumografijo v Monteverdijevi operi ''Orfej'' (AG, ALU, AGRFT), premierno uprizorjeni v okviru EPK 2012 v Mariboru. Kot asistentka kostumografije in strokovna sodelovka je sodelovala pri performansih asist. mag Tine Kolenik v Studiu [[MGL]] (''Krinolina'', 2012; ''Zlati dež'', 2013; ''Leda z Labodom'' 2014), pri uprizoritvi Mlakarjevega ''Pašjona'' v režiji [[Vito Taufer|Vita Tauferja]] ([[Gledališče Koper]] in [[SNG Nova Gorica]], 2015) in Swiftovega ''Guliverja'' v priredbi in režiji Anđelke Nikolić (Gledališče Koper in Italijanska drama HNK Reka, 2015). Prve samostojne korake je kot kostumografinja naredila pri projektu [[Borut Bučinel|Boruta Bučinela]] ''Šajning'' ([[Gledališče Glej]], 2010), nadaljevala pri uprizoritvah Gledališča Koper za otroke (''Loli, Boli in svet, poln čudes'', 2016; ''Kekec'', 2017; ''Lepo je biti Koprčan'', 2018) in pri zaključnih produkcijah gledališke šole Gledališki trening (''Alamut'', 2017; ''Noč bogov'' in ''Antigona'', 2018). | ||
==Kostumografije== | ==Kostumografije== |
Trenutna redakcija s časom 19:13, 14. avgust 2022
Življenjepis
Po Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani ter diplomi na UP FTŠ Turistica je leta 2008 vpisala podiplomski študij kostumografije na AGRFT v Ljubljani, kjer je kot kostumografinja sodelovala pri petnajstih akademijskih produkcijah in v študijskem letu 2011/2012 prejela skupinsko študentsko Prešernovo nagrado za kostumografijo v Monteverdijevi operi Orfej (AG, ALU, AGRFT), premierno uprizorjeni v okviru EPK 2012 v Mariboru. Kot asistentka kostumografije in strokovna sodelovka je sodelovala pri performansih asist. mag Tine Kolenik v Studiu MGL (Krinolina, 2012; Zlati dež, 2013; Leda z Labodom 2014), pri uprizoritvi Mlakarjevega Pašjona v režiji Vita Tauferja (Gledališče Koper in SNG Nova Gorica, 2015) in Swiftovega Guliverja v priredbi in režiji Anđelke Nikolić (Gledališče Koper in Italijanska drama HNK Reka, 2015). Prve samostojne korake je kot kostumografinja naredila pri projektu Boruta Bučinela Šajning (Gledališče Glej, 2010), nadaljevala pri uprizoritvah Gledališča Koper za otroke (Loli, Boli in svet, poln čudes, 2016; Kekec, 2017; Lepo je biti Koprčan, 2018) in pri zaključnih produkcijah gledališke šole Gledališki trening (Alamut, 2017; Noč bogov in Antigona, 2018).
Kostumografije
Nagrade
Viri in literatura
- Gledališče Koper