Geslo:Na današnji dan/11. marec: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
Brez povzetka urejanja
 
(Dve vmesni redakciji drugega uporabnika nista prikazani)
Vrstica 4: Vrstica 4:
<br />
<br />
'''[[Geslo:Na današnji dan/1999|1999]]''' <br>
'''[[Geslo:Na današnji dan/1999|1999]]''' <br>
V [[SNG Drama Ljubljana|ljubljanski Drami]] je bila krstna uprizoritev [[Oton Župančič|Župančičeve]] drame ''Vladimir'', ki je bila istega leta izbrana za najboljšo predstavo [[Teden slovenske drame|Tedna slovenske drame]] v Kranju.
V [[SNG Drama Ljubljana|ljubljanski Drami]] je bila krstna uprizoritev drame ''[http://www.repertoar.sigledal.org/predstava/1134 Vladimir]'' [[Matjaž Zupančič|Matjaža Zupančiča]], ki je bila istega leta izbrana za najboljšo predstavo [[Teden slovenske drame|Tedna slovenske drame]] v Kranju.
<div class="spacer"></div>
<div class="spacer"></div>


<br />
<br />
'''[[Geslo:Na današnji dan/2010|2010]]''' <br>
'''[[Geslo:Na današnji dan/2010|2010]]''' <br>
V ljubljanski drami je bila premierno uprizorjena predstava [http://www.repertoar.sigledal.org/predstava/9547 ''Ko sem bil mrtev'']. O tem, kako je predstava nastajala, je [[Jernej Šugman]] ob neki priliki za SiGledal povedal:“Najtežje nam je bilo določiti ... kako naj rečem ... mero – do kod smemo iti, kakšen način naj uporabimo. Na primer, če bi bil slikar, bi se moral odločati, ali naj rišemo karikaturo ali akvarel ali olje na platnu ali kaj naj? To je bilo najtežje. Ponavadi je tako, da nam tekst kaže smer. Tukaj pa nismo imeli nobene smeri. Naenkrat se nam je pokazalo, da si moramo smer izmisliti, moramo jo iznajti. Do štirinajst dni pred premiero je izgledalo, da je nismo našli, potem se je pa čudežno pokazalo, da smo jo. S tem da je predstava potem sčasoma še malo rasla, od premiere naprej.“
V [[SNG Drama Ljubljana|ljubljanski drami]] je bila premierno uprizorjena predstava [http://www.repertoar.sigledal.org/predstava/9547 ''Ko sem bil mrtev'']. O tem, kako je predstava nastajala, je [[Jernej Šugman]] ob neki priliki za SiGledal povedal:“Najtežje nam je bilo določiti ... kako naj rečem ... mero – do kod smemo iti, kakšen način naj uporabimo. Na primer, če bi bil slikar, bi se moral odločati, ali naj rišemo karikaturo ali akvarel ali olje na platnu ali kaj naj? To je bilo najtežje. Ponavadi je tako, da nam tekst kaže smer. Tukaj pa nismo imeli nobene smeri. Naenkrat se nam je pokazalo, da si moramo smer izmisliti, moramo jo iznajti. Do štirinajst dni pred premiero je izgledalo, da je nismo našli, potem se je pa čudežno pokazalo, da smo jo. S tem da je predstava potem sčasoma še malo rasla, od premiere naprej.“

Trenutna redakcija s časom 12:20, 13. oktober 2015



1999
V ljubljanski Drami je bila krstna uprizoritev drame Vladimir Matjaža Zupančiča, ki je bila istega leta izbrana za najboljšo predstavo Tedna slovenske drame v Kranju.


2010
V ljubljanski drami je bila premierno uprizorjena predstava Ko sem bil mrtev. O tem, kako je predstava nastajala, je Jernej Šugman ob neki priliki za SiGledal povedal:“Najtežje nam je bilo določiti ... kako naj rečem ... mero – do kod smemo iti, kakšen način naj uporabimo. Na primer, če bi bil slikar, bi se moral odločati, ali naj rišemo karikaturo ali akvarel ali olje na platnu ali kaj naj? To je bilo najtežje. Ponavadi je tako, da nam tekst kaže smer. Tukaj pa nismo imeli nobene smeri. Naenkrat se nam je pokazalo, da si moramo smer izmisliti, moramo jo iznajti. Do štirinajst dni pred premiero je izgledalo, da je nismo našli, potem se je pa čudežno pokazalo, da smo jo. S tem da je predstava potem sčasoma še malo rasla, od premiere naprej.“