Geslo:Na današnji dan/11. marec: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
Brez povzetka urejanja
Vrstica 1: Vrstica 1:
[[Kategorija:Dnevi|0311]]
[[Kategorija:Dnevi|0311]]
[[Kategorija:Na današnji dan]]
[[Kategorija:Na današnji dan]]
<br />
'''[[Geslo:Na današnji dan/1999|1999]]''' <br>
V [[SNG Drama Ljubljana|ljubljanski Drami]] je bila krstna uprizoritev [[Oton Župančič|Župančičeve]] drame ''Vladimir'', ki je bila istega leta izbrana za najboljšo predstavo [[Teden slovenske drame|Tedna slovenske drame]] v Kranju.
<div class="spacer"></div>
<br />
'''[[Geslo:Na današnji dan/2010|2010]]''' <br>
V ljubljanski drami je bila premierno uprizorjena predstava [http://www.repertoar.sigledal.org/predstava/9547 ''Ko sem bil mrtev'']. O tem, kako je predstava nastajala, je [[Jernej Šugman]] ob neki priliki za SiGledal povedal:“Najtežje nam je bilo določiti ... kako naj rečem ... mero – do kod smemo iti, kakšen način naj uporabimo. Na primer, če bi bil slikar, bi se moral odločati, ali naj rišemo karikaturo ali akvarel ali olje na platnu ali kaj naj? To je bilo najtežje. Ponavadi je tako, da nam tekst kaže smer. Tukaj pa nismo imeli nobene smeri. Naenkrat se nam je pokazalo, da si moramo smer izmisliti, moramo jo iznajti. Do štirinajst dni pred premiero je izgledalo, da je nismo našli, potem se je pa čudežno pokazalo, da smo jo. S tem da je predstava potem sčasoma še malo rasla, od premiere naprej.“

Redakcija: 09:56, 13. oktober 2015



1999
V ljubljanski Drami je bila krstna uprizoritev Župančičeve drame Vladimir, ki je bila istega leta izbrana za najboljšo predstavo Tedna slovenske drame v Kranju.


2010
V ljubljanski drami je bila premierno uprizorjena predstava Ko sem bil mrtev. O tem, kako je predstava nastajala, je Jernej Šugman ob neki priliki za SiGledal povedal:“Najtežje nam je bilo določiti ... kako naj rečem ... mero – do kod smemo iti, kakšen način naj uporabimo. Na primer, če bi bil slikar, bi se moral odločati, ali naj rišemo karikaturo ali akvarel ali olje na platnu ali kaj naj? To je bilo najtežje. Ponavadi je tako, da nam tekst kaže smer. Tukaj pa nismo imeli nobene smeri. Naenkrat se nam je pokazalo, da si moramo smer izmisliti, moramo jo iznajti. Do štirinajst dni pred premiero je izgledalo, da je nismo našli, potem se je pa čudežno pokazalo, da smo jo. S tem da je predstava potem sčasoma še malo rasla, od premiere naprej.“