Ex Ponto: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
|||
Vrstica 3: | Vrstica 3: | ||
==Kratek opis festivala== | ==Kratek opis festivala== | ||
Festival skuša že od samega začetka obstoja povezovati različne estetske vizije in ustvarjalce iz Slovenije in tujine: v začetku devetdesetih je to temeljilo na precej močni humanistični noti in se je nanašalo predvsem na območje bivše skupne države, kasneje pa se je razširilo na vzhodno, srednjo in potem na zahodno Evropo. Ex Ponto ni tipičen festival, ki pripelje predstave in jih predstavi domači publiki, ampak svoj sistem povezovanja kultur in razširjanja gledaliških obzorij realizira tudi s številnimi mednarodnimi koprodukcijami (premierno izvedenih na festivalu) in v zadnjih dveh letih z ustanovitvijo nove evropske gledališke mreže (NETA). Koncept festivala vsako leto temelji na širših aktualnih temah in prizadevanjih, da se pripeljejo vrhunski ali specifični režiserji in med seboj različne gledališke estetike. (Damir Domitrović Kos) | Festival, ki ga organizira [[KUD B-51]], skuša že od samega začetka obstoja povezovati različne estetske vizije in ustvarjalce iz Slovenije in tujine: v začetku devetdesetih je to temeljilo na precej močni humanistični noti in se je nanašalo predvsem na območje bivše skupne države, kasneje pa se je razširilo na vzhodno, srednjo in potem na zahodno Evropo. Ex Ponto ni tipičen festival, ki pripelje predstave in jih predstavi domači publiki, ampak svoj sistem povezovanja kultur in razširjanja gledaliških obzorij realizira tudi s številnimi mednarodnimi koprodukcijami (premierno izvedenih na festivalu) in v zadnjih dveh letih z ustanovitvijo nove evropske gledališke mreže ([[NETA]]). Koncept festivala vsako leto temelji na širših aktualnih temah in prizadevanjih, da se pripeljejo vrhunski ali specifični režiserji in med seboj različne gledališke estetike. (Damir Domitrović Kos) | ||
==Spored festivala== | ==Spored festivala== | ||
==Selektorji== | ==Selektorji== |
Redakcija: 11:33, 30. avgust 2007
Kratek opis festivala
Festival, ki ga organizira KUD B-51, skuša že od samega začetka obstoja povezovati različne estetske vizije in ustvarjalce iz Slovenije in tujine: v začetku devetdesetih je to temeljilo na precej močni humanistični noti in se je nanašalo predvsem na območje bivše skupne države, kasneje pa se je razširilo na vzhodno, srednjo in potem na zahodno Evropo. Ex Ponto ni tipičen festival, ki pripelje predstave in jih predstavi domači publiki, ampak svoj sistem povezovanja kultur in razširjanja gledaliških obzorij realizira tudi s številnimi mednarodnimi koprodukcijami (premierno izvedenih na festivalu) in v zadnjih dveh letih z ustanovitvijo nove evropske gledališke mreže (NETA). Koncept festivala vsako leto temelji na širših aktualnih temah in prizadevanjih, da se pripeljejo vrhunski ali specifični režiserji in med seboj različne gledališke estetike. (Damir Domitrović Kos)