Petra Veber: Razlika med redakcijama

 
Vrstica 311: Vrstica 311:


===1993===
===1993===
''Krojaček Hlaček'' / '''scenografija''' / režija: Saša Jovanović
*''Krojaček Hlaček'' / '''scenografija''' / režija: Saša Jovanović


==Nagrade==
==Nagrade==

Trenutna redakcija s časom 12:27, 30. avgust 2024

Življenjepis

  • rojena: 6. 4. 1971, izobrazba: UDIA
  • 1998 ustanovitev E.P.I. CENTRA (z Natašo Matjašec in Sebastijanom Horvatom)
  • 2004 gostujoča profesorica v USA, The Ohio State University, Department of Theatre and Film (Toledo)
  • 2x predlagana za nagrado Prešernovega sklada

Rojena leta 1971, diplomirala na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani. Kot scenografka deluje od leta 1993, v predstavah pa se podpisuje tudi pod koncept, oblikovanje luči, kostumov, kot dramaturginja, oblikovalka tiskovin in avtorica fotografij. Leta 1998 skupaj z Natašo Matjašec in Sebastijanom Horvatom ustanovi E.P.I. CENTER. Od 1999 je članica DOS-a. Leta 2004 je bila gostujoča profesorica v USA, The Ohio State University, Department of Theatre and Film (Toledo).

"Petra Veber v zadnjem poldrugem desetletju prav gotovo predstavlja eno najbolj drznih, daljnosežnih in dinamičnih scenografskih pisav v sodobnem slovenskem gledališču. Njeno delo je verjetno avtorsko najbolj avtonomno vstopilo in se zapisalo v gledališki prostor v predstavah režiserja Sebastijana Horvata, tako v tistih, ki so nastale v slovenskih gledaliških ustanovah, kakor tudi pri delih, nastalih v produkciji E.P.I. centra. Zdi se, da ravno v njih scenografska pisava Petre Veber spregovori kot avtonomen in avtorski prispevek prave scenografske umetnice.", Rok Vevar

Kot scenografka je doma sodelovala v več kot 100 predstavah. Sodelovanje v tujini: Sliven / Bolgarija, Kazalište Ulysses, Brioni / Hrvaška, Teatron Marileva Petrivov, Atene/ Grčija, Casa de Cultura Burlada / Španija, SNP NS / Srbija, Toledo / USA, SNP Podgorica, Zetski dom Cetinje / Črna Gora, JETTE Brusel / Belgija, Tanzquartier Dunaj / Avstrija. ZKM Zagreb / Hrvaška, Teatro Stabile del Friuli Venezia Giulia, Trst, Italija, Qendra Multimedia Priština, Kosovo, Vorarlberger Landestheater, Bregenz, Avstrija.

Razstave: 1994 Bienale (Lizbona), 1998 (Bad Radgesburg), 1999 Quadrienale (Praga), 2003 BS (Maribor), 2009 samostojna razstava Prostor in čas (Ljubljanski grad), 2010 razstava DOS-a, Skupinska razstava scenografov in kostumografov, 2011 Kdo se boji religioznega Plečnika (Gledališki muzej), Ljubljana, 2013 Oblikovalska identiteta; Petra Veber (CD Ljubljana).

Odlika njenih scenografij in prostorov je v tem, da vselej preraščajo tudi v komentar dane uprizoritve in celo družbenega konteksta, v katerem nastajajo. Ukvarja se tudi z oblikovanjem celostnih podob in svetlobe, fotografijo, videom, svoje scenografije razstavlja (Praški kvadrienale, 1999; Borštnikovo srečanje, 1998, 2003) in občasno predava v tujini. Je dobitnica Borštnikove nagrade za scenografijo leta 2007.

Oblikovalska identiteta

V sodelovanju z Društvom oblikovalcev Slovenije

Petra Veber v zadnjem poldrugem desetletju prav gotovo predstavlja eno najbolj drznih, daljnosežnih in dinamičnih scenografskih pisav v sodobnem slovenskem gledališču. Njeno delo je verjetno avtorsko najbolj avtonomno vstopilo in se zapisalo v gledališki prostor v predstavah režiserja Sebastijana Horvata, tako v tistih, ki so nastale v slovenskih gledaliških ustanovah, kakor tudi pri delih, nastalih v produkciji E.P.I. centra. Zdi se, da ravno v njih scenografska pisava Petre Veber spregovori kot avtonomen in avtorski prispevek prave scenografske umetnice. Ob Petri Veber bi težko govorili o scenografskem stilu, saj se njeno scenografsko delo kmalu oddalji od izključno vizualno-stilnega in narativnega mišljenja scenografije, ki bi ga pri njej morda lahko prepoznali v njenem izrazito minimalističnem zgodnjem obdobju (od Inštrukcije, 1995, do Makbeta, 1999), ter se loti redistribucije scenografskih gest na različna področja ustvarjalnega procesa in produkta. Če pri klasiki modernega slovenskega gledališča gledalec scenografski segment predstave v odrskem prostoru zlahka umesti, prepozna in odloči kot element, ki vstopa v celostni semiotični organizem predstave, pri scenografskem delu Petre Veber tega ne more storiti. Vizualnih elementov pri njenih scenografijah tudi ne more več brati v polju reprezentacije in mimezisa, kakor je to primer pri modernem slovenskem gledališču, ampak kot avtonomno dejanje v neki večbesedilni uprizoritveni situaciji, v kateri posamezna besedila predstave vstopajo v ne(od)ločljiva razmerja. Njene scenografije tako učinkujejo – če jih že moramo strniti v oznake – zdaj kot prostorski »demokratični paradoks« političnih delitev (Predtem /Potem), drugič kot prostor akcijskih sledi (Zgodba o O, Utopija 1, Utopija 2), tretjič kot evidenca, površina jezikovne neizogibnosti (ION, SS – Sharpen Your Senses), četrtič kot palimpsesti Slovenskih družbenih in kulturnih sedimentov (Lepa Vida, Romantične duše, Rokovnjači), petič kot nekakšna ikona politično scenografskega citata (Raztrganci, Hlapci, Balet Upora, Druga svoboda) itn. Lahko bi trdili, da so njene scenografije bolj kot reprezentirane strukture nekakšne prezentne situacije, v katerih je na svojo vsakokratno praznino pripete več dinamične potencialnosti kot stabilizirane realnosti. Tudi zato se gledalec z njimi bolj pogovarja kakor združi. Saj njene prostorsko-vizualne situacije – naj tvegam to tezo – prej pripadajo registru urbanizma kakor arhitekture. Za razliko od scenografskega modernizma se delo Petre Veber prej vpisuje v polje relacijskih estetik, prilastitev, konceptov kakor objektne vizualne lokacije, v kateri beremo interpretacijo določene zgodbe. Rok Vevar

Delo

2024

  • Matej Kejžar; Preživljati čas plesaje; Gibanje Afrodite, scenografija, luč, ... Pekinpah, Slovenia
  • skupinska razstava Dos-a v CD-ju z naslovom Embrionalna POTEZA

2023

  • Jernej Potočan in Filip Štepec: Spotify, dramaturgija in luč, fotografije za objavo, PTL, slovenija
  • oblikovanje luči za predstavo Bolero na festivalu SPIDER
  • ELIAS, Mala kline; prostorska postavitev / oblikovanje tiskovin, fotografija, produkcija Elias in Maska, Slovenija
  • Nina Meško MALA ŠOLA POTAPLJANJA / oblikovanje luči
  • MEMORIA, Mala kline / scenografija, luč, kostumi in fotografije za medije, Španski borci, Slovenija
  • Leja Jurišić... Antifona; 'bralno-vizulna uprizoritev/ performance ANTIFONA!

2022

  • Fellini: E LA NAVE VA / I BROD PLOVI, režija Igor Pison / Scenografija HNK Rijeka, Hrvaška
  • Saška Rakef: Slišati morje, režija Saška Rakef / scenografija, LGL, Ljubljana
  • Matej Kejžar: STD / oblikovanje luči, ŠB, ljubljana
  • Matej Kejžar: BOLERO / oblikovanje luči, ZKM Zagreb
  • Leja Jurišić: RDEČI GOZD / dramaturgija, oblikovanje luči, scenografija, kostumografija, Pekinpah, Slovenija
  • Lucija Barešič: FINAL ACT / sodelovanje... ZKM Zagreb

2021

  • Tone Pavček: Angeli, režija Mala Kline / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči; producent LGL, Ljubljana
  • Oton Župančič: Luna, sonce , mesec, režija Kaja Lorenci, oblikovanje luči, scenografija, kostumografija, producent LGMB, Maribor
  • Žiriranje Opusa 1, Španski borci 17. in 18. 4. 2021
  • Petra Veber: The Wall, inštalacija za festival Mladi Levi; prestavljena na avgust 2022, Stara mestna elektrarna - korona
  • Matej Kejžar, Movements 9 / fotografije in oblikovanje luči
  • fotografije za projekt VENERA; Mala Kline, dramaturgija, scenografija, kostum
  • Čarovnice... V okviru Mesta žensk premiera performansa Simone Semenič Me, čarovnice
  • Leja Jurišić: KONCERT; scenografija, dramaturgija, oblikovanje luči, Pekinpah in CD
  • Kaja Lorenci: STABAT. Biti ganjen; scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, DUM

2020

  • LSLSLS 2 - koreograf Matej Kejžar z Lana Hosni, oblikovanje luči
  • scenografija in kostumi za predstavo with Mala Kline – prekinjen project! LGL Ljubljana
  • scenografija za predstavo with Janez Janša - prekinjen project! Rijeka
  • TRANS-plant / Avtorja: Nika Švab, Luka Martin Škof / Sodelovanje / elektrarnaVeber
  • sodelovanje na CoFestival-u; LE CORPS EXQUIS; Liza Šimenc, Ines Šimunić, Petra Veber, Bor Pungerčič, Rok Vevar
  • Tjaša Mislej: Naše skladišče, Mateja Kokolj / scenografija, oblikovanje luči, Gledališče Kranj
  • Ni mogoče čakati zaman; Leja Jurišič, Miklavž Komelj / scenografija, kostumi in oblikovanje luči / Glej in Pekinpah
  • VENERA; VIDEO; Mala Kline / scenografija, kostumi, ŠB
  • Kraljice; Jana Menger, Sandi... scenografija, kostumi, fotografije
  • Glas šakala; Saška Rakef ... radijska igra / fotografije, oblikovanje scenografije in luči

2019

  • Ivan Cankar: Kralj na Betajnovi / scenografija / režija: Tomaž Gorkič / Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italija
  • Leja Jurišić in Milko Lazar: De facto (pojdi s seboj) / scenografija, luč, kostumi, Pekinpah, CD Ljubljana
  • Mi ne gremo nikamor; Nika Bezeljak, Miha Blažič - N'toko, Andrej Firm, Barbara Kukovec in Petra Veber / Moment, Maribor
  • proslava za 100 let Univerze v Ljubljani / Univerza LJ, CD
  • DARK DINNER; Jana Menger, Veronika Valdess, PTL
  • LSLSLS 1; koreograf Matej Kejžar, Spider festival

2018

  • ANOMALIE; Di Mauro Covacich, / scenografija, kostumografija / režija: Igor Pison Teatro Stabile del Friuli Venezia Giulia, Trieste, Italy
  • Fotografije za performance; DeFacto
  • Shakespeare: Ukročena trmoglavka / scenografija / režija: Juš Zidar, Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italy
  • Ples; Matej Kejžar / scenografija, luč / Spider Festival
  • Songlines - plečnikovo gledališče Tivoli - scena, fotografija, Spider Festival
  • Mark Haddon Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa / scenografija, oblikovanje luči / režija: Mateja Kokolj, SNG Maribor, Slovenija
  • Thimas Bernhard; Videz vara / scenografija / režija: Dušan Mlakar, Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italy
  • Kako naprej na bolje / fotografiranje, Ljubljana
  • Najlepši trenutki so najkrajši (2) / Leja Jurišič, sodelovanje / Pekinpah, MZK, Ljubljana
  • Drugi butalci; Igor Pison / režija Igor Pison / scenografija, kostumografija, oblikovanje svetlobe, SNG MB
  • Song (pesem) / scenografija / koreografija Mala Kline, ŠB, Ljubljana
  • proslava ob dnevu Rudlfa Maistra / scenografija / MZK, Maribor

2017

  • Wagner, RENSKO ZLATO / scenografija, oblikovanje luči, fotografija za plakat / režija: Igor Pison / SNG Maribor, Slovenia
  • Academy of Theatre and Dance, Amsterdam / oblikovanje luči, Moderne Theaterdans BOLD IN MOTION 2017, choreography Matej Kejžar, Nizozemska
  • Astrid Lindgren; Ronja / scenografija / režija: Juš Zidar, SNG Nova Gorica
  • Fotografije za performance; Leja Jurišič; Najlepši trenutki so najkrajši, MZK, Slovenija
  • Ivan Viripajev, Pijani, / scenografija / režija: Juš Zidar, MGL, Ljubljana
  • Fotografije za predstavo; Skupaj: Marko Mandič and leja Jurišič
  • Mala Kline; SONGLINES ... research project

2016

  • Slavko Grum: Dogodek v mestu Gogi / scenografija, kostumografija/ režija: Igor Pison /Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italija
  • Shakespeare: Macbeth / scenografija, oblikovanje luči / režija: Igor Pison / SNG Drama, Ljubljana
  • CLUB 1 2, Matej Kejžar dance performance / scenografija, oblikovanje luči ... ŠB, Ljubljana
  • Dominik Smole: Igrice / scenografija/ režija: Jana Menger
Produkcija: Anton Podbevšek Teater, Novo Mesto, Slovenija
  • PARADIES ODER NACH EDEN; Maja Haderlap & Nana Forte / scenografija/ režija: Igor Pison, Vorarlberger Landestheater, Bregenz, Österreich
  • Jeton Neziraj; ‘political comedy’… play with four actors and some pigs and some cows and some horses and a prime minister and a milka cow and some local and international inspectors / scenography / director; Blerta Neziraj, Qendra Multimedia, Priština, Kosovo
  • A. P. Chekhov; Češnjev vrt /scenografija, kostumografija / režija: Igor Pison, Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italy
  • Ronald Schimmelpfennig; Zimski sončev obrat / scenography, light design / režija: Juš Zidar , co-production MGL, Ljubljana and Teatro Stabile Slovene, Trieste, Italy
  • Postavitev razstave; PEKINPAH / Elektrarna, Slovenia

2015

  • Jana Menger, Rok Vevar; Banana split / oblikovanje luči / AGRFT, Slovenija
  • Veš poet svoj dolg; Luka Škof, Blaž Rejec / scenografija, oblikovanje luči / produkcija: Sg Celje
  • True romance. Matej Kejžar / scenografija, oblikovanje luči / produkcija Pekinpah, Ljubljana
  • Nott, Lada Ternovšek / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, fotografija / produkcijaPTL
  • Ideal; Teja Reba, Leja Jurišić / scenografija, kostumi, oblikovanje luči, dramaturgija, fotografija / produkcija Pekinpah, BunkerSlovenija
  • Rave; Matej Kejžar, Niño de Elche / scenografija / producent Pekinpah, Avignon Festival
  • Roberto Cavosi Rosso Venerdi/ režija Igor Pison/ scenografija, kostumografija, Teatro Stabile del Friuli Venezia Giulia, Festival Asti teatro, Italija
  • Andrej Skubic; Hura Nosferatu / scenografija, oblikovanje luči, Koprodukcija / režija Simona Semenič / producenti NETA – Nova evropska teatrska akcija, SNG Nova Gorica, Slovensko mladinsko gledališče in Kulturno društvo B-51 (Ex Ponto)
  • Mala Kline; GENESIS / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, fotografija / Production: Mercedes Klein, Pekinpah Kink Kong, The Student Center of the University of Zagreb – Culture of Change – &TD Theatre, Co-production: City of Women, Dance Chamber Maribor
  • Jan Rozman; Senzasenso / Dramaturgija, kostumi in oblikovanje svetlobe, Produkcija: Pekinpah Kink Kong, Qulenium, Bunker, Ljubljana, RedSapata Tanzfabrik
  • Performance, Kralj Lear, Leja Jurišić, Villach, Avstrija

2014

  • W. Shakespeare: Hamlet / scenografija / režija Oliver Frljić, ZKM, Hrvaška
  • Maja Haderlap: Angel pozabe / scenografija, oblikovanje luči / režija Igor Pison, Drama SNG Ljubljana
  • Jure Novak: Sokrat, Slavoj in sofisti / scenografija, kostumografija / SMG, Ljubljana
  • Samostojna razstava v Cankarjevem domu; Oblikovalska identiteta Petra Veber
  • James Dean died long ago, Pussy: Luka Martin Škof, Blaž Brejec, sodelovanje pri bralni uprizoritvi, Les EUROTROPIQUES, Tourcoing, Fracija
  • Čarovnik iz Oza / scenografija, oblikovanje videa / Sng Nova Gorica
  • Miha Nemec, Nejc Valenti; Hotel Modra opica / scenografija, oblikovanje luči / Drama SNG Ljubljana, Mestno gledališče Ptuj
  • Leja Juričić, Jelena Rusjan; Kralj Lear; Izjava o iskreni ljubezni; scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, dramaturgija / Pekinpah, Kinkong, CD Ljubljana
  • Hrvatsko glumište / scenografija / režija Oliver Frljić, HNK Zajc, Rijeka, Hrvaška
  • I FEAR SLOVENIJA, Leja Jurišič, Petra Veber/ concept, oblikovanje luči, scenografija, dramaturgija, kostumografija
  • Frédéric Sonntag: George Kaplan / scenografija / režija; Andrej Jaka Vojevec, SG Kranj

2013

  • Večer intermedijskih umetnosti – Mozaik, literarno-glasbeni-plesni projekt z elementi improvizacije avtorjev Leje Jurišič, Vasje Progarja in Primoža Čučnika, sodelovanje, Trubarjeva hiša literature, sodelovanje, Ljubljana
  • Neforma, sodelovanje….., Španski borci
  • 6. Slovenska sodobnoplesna platforma Gibanica; nagrada Ksenije Hribar za oblikovalko scene na področju plesa.
  • 6. Slovenska sodobnoplesna platforma Gibanica; nagrada Ksenije Hribar za najboljša predstavo po izboru občinstva; Eden
  • Šeligova nagrada za najboljšo predstavo: Rokovnjači.
  • Druga svoboda Leja Jurišič, Teja Reba /scenografija, kostumografija, oblikovanje luči in dramaturgija, produkcija Bunker, Kink-Konk
  • Foto: Druga svoboda
  • E.ionesco Stoli, režija: Mateja Kokol, AGRFT / mentor za scenografijo, oblikovanje luči
  • ZOFA Leja Jurišič, Teja Reba / postavitev v galeriji, U3, Ljubljana
  • To ni hit, Matej Kejžar plesna predstava / oblikovanje luči, produkcija KinkKonk, PTL
  • Komisija za Zlato paličico
  • Scenografija za dokumentarni film o Tomažu Šalamunu Every True Poet; Jeffry Young in Nejc Saje
  • Najboljša predstava po izbiri publike; STOLI, na festivalu ArtOkraina v St.Petersburgu, Rusija

2012

  • At once, Spider / prostor, fotografije / Jette Brusel, Španski Borci Ljubljana, Zagreb, Lyon / Produkcija: The Pekinpah Association - KINK KONG
  • Steven Berkoff, Kvetch / scenografija, oblikovanje luči / režija Lidija Dedović, Podgorica, Črna Gora
  • Balet upora / concept: Leja Jurišić, Petra Veber/ koreografija: Leja Jurišić / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči / produkcija: Tanzquartier Dunaj, Avstrija
  • foto oprema knjige Okno, Zalka Grabnar Kogoj, izdaja: INTEGRALI
  • EDEN 2, Mala Kline: prostor, luč, kostumi, koprodukcija DasArts Amsterdam, Pekinpah, E.P.I. center
  • Library of letters: Walk, Barbara Novaković, scenografija, kostumografija, luči / produkcija Muzeum, Co-production: MC KIBLA Maribor, Festival Ex Ponto (KD B-51), Ljubljana (SI)
  • Premiera v nastajanju, Tina Valentan in Luka Martin Škof / kostum, scenografija / Plesna Izba Maribor koprodukcija Glej Ljubljana
  • Fassbinder, Žabar / Katzelmacher, scenografija, oblikovanje luči / režija Lidija Dedović, Cetinje, Črna Gora
  • Rokovnjači, po motivih Josipa Jurčiča in Janka Kersnika napisala Miha Nemec in Nejc Valenti, scenografija / režija: Miha Nemec, ko-produkcija: SNG Nova Gorica, Gledališče Kranj

2011

  • 650 izkušenj, avtorja Teja Reba, Loup Abramovici / scenografija, fotografija, produkcija Exodos, Elektrarna
  • Filozofija v budoarju /avtorica koncepta postavitve / produkcija: E.P.I.center
  • Residence at Dansens Hus / international scene of contemporary dance/ Sweden, Wallingatan 21, 1124 Stockholm
  • Simon Stephens: Harper Regan / scenografija / režija: Boris Ostan, produkcija: MGL
  • Zlata ptica, nagrada za dosežke v scenografiji
  • I.Cankar: Hlapci / scenografija / režija: Miha Golob, produkcija: SNG Nova Gorica
  • Morris Panych: Sedmo nadstropje / scenografija / režija Luka Martin Škof, produkcija: SNG Maribor
  • Poezija T.Šalamuna / scenografija / režija Ivica Buljan, produkcija, Mini Teater
  • Novi Festival, Zagreb, performance, Ivica Buljan in Petra Veber
  • Eden, Mala kline, /scenografija, kostumografija, oblikovanje luči /produkcija E.P.I.center, Spider

2010

  • Razstava bela kocka/črni kvadrat, avtorji: Leja Jurišič, Teja Reba, Loup Abramovici / sodelovanje, Vžigalica, Ljubljana
  • Rob sveta / scenografija, postavitev luči, fotografija / režija: Jaka Lah, produkcija: E.P.I. center, CD Ljubljana
  • BLISS / avtor: Mala Kline / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, fotografija, oblikovanje materialov za tisk, produkcija: Mala Kline, Bunker, Kinkkong, ...etc.
  • Sodelovanje na delavnici Happy end, Preglej
  • Oblikovanje in foto oprema knjige: Ljubljana gospa sveta, Peter Rezman, izdaja: INTEGRALI
  • Fotografiranje branja, INTEGRALI
  • Performance Weekend, Leja Jurišič, Teja Reba, Tanzquartier, Wien
  • Performance Zofa, Leja Jurišič, Teja Reba, Mini Teater

2009

  • Sebastijan Horvat Utopija 2 / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: PTL
  • David Drábek Ples na vodi / scenografija / režija: Barbara Hieng Samobor, produkcija: MGL
  • S. Horvat, A. Kopač, E. N. Lampič Pot v Jajce / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana, SNG Gorica
  • Vili Ravnjak Potovanje v Rim / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • Samostojna razstava Prostor in čas / Peterokotni stolp na Ljubljanskem gradu / DOS in Festival Ljubljana
  • Steven Sater Pomladno prebujenje / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: MGL
  • Postavitev razstave DOS v Cankarjevem domu, Društvo oblikovalcev Slovenija
  • Foto in sodelovanje pri predstavi Kapital, Gregor Kamnikar, Tina Dobaj
  • Foto Med nama, Leja Jurišič, Teja Reba
  • Postavitvi razstave DOS-a v Gospodarski Zbornici, Društvo oblikovalcev Slovenija

2008

  • Ivan Cankar Lepa Vida / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • Šeligova nagrada za predstavo Romantične duše
  • W. Shakespeare Milo za drago / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: MGL
  • Ivan Cankar Za narodov blagor / scenografija, oblikovanje luči, oblikovanje slajdov / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • Sebastijan Horvat Utopija 1 / grafično oblikovanje, kostumi, luč / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center
  • nagrada Borštnikovega srečanja ustvarjalcem predstave Raztrganci / Učenci in učitelji za idejni in receptivni premik

2007

  • Michael Frayn Kopenhagen / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • Petr Zelenka Zgodbe vsakdanje norosti / scenografija / režija: Barbara Hieng Samobor, produkcija: MGL
  • Ivan Cankar Romantične duše / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • S. Belbel Mobi / scenografija / režija: Boris Ostan, produkcija: MGL
  • Matej Bor Raztrganci UČENCI IN UČITELJI / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, koprodukcija: E.P.I. center, Mestno gledališče Ptuj, Cankarjev dom
  • nagrada za scenografijo predstave Romantične duše / Borštnikovo srečanje

2006

  • Heiner Mueller Kvartet / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center in MGL
  • fotografije za gledališki list, Kvartet
  • Caryl Churchill Kisli maček / scenografija, oblikovanje / režija: Jure Novak, koprodukcija: AGRFT in SMG
  • Michael Frayn Tukaj / scenografija, oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas, produkcija: Mestno gledališče Ptuj
  • A. T. Linhart Županova Micka / scenografija, oblikovanje printov / režija: Rene Maurin, produkcija: Mestno gledališče Ptuj
  • Zgodbe o telesu 2 / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči in videa, vizualna podoba / koreografija: Snježana Premuš, koprodukcija: E.P.I. center, MGL in Teatron Marileva Petrivov, Atene
  • »Fixed Point« / scenografija, video / koreografija: Snježana Premuš in Carmen Larraz Elorriaga, koprodukcija PTL in Casa de Cultura Burlada, Španija
  • Laura Esquivel Cirkus polifemo / scenografija / režija: Ivana Djilas, produkcija: Cankarjev dom
  • N. Pop Tasić Viva la vulva / scenografija / režija: Alenka Tetičkovič, produkcija: ŠKUC
  • Roland Schimelpfennig Predtem/Potem / scenografija, kostumografija, fotografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center

2005

  • N. Matjašec Misfits(z) / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center in Gledališče Glej
  • Vladimir Bartol Alamut / scenografija / režija: Sebastijan Horvat , produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • Andrej Skubic Fužinski bluz / scenografija, oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • Jerzy Kosinski Mr. Chance / scenografija / režija: Ivana Djilas, produkcija: Prešernovo gledališče Kranj

2004

  • gostujoča profesorica v ZDA, The Ohio State University, Department of Theatre and Film
  • Prešernova proslava: Romantika / scenografija, Cankarjev dom, Ministrstvo za kulturo RS
  • Naomi Iizuka: Polaroid stories / scenografija / režija: Jennifer Rockwood, The Ohio State University, ZDA
  • Olia Lialina War / scenografija, oblikovanje luči, sodelovanje pri oblikovanju videa / režija: Ivana Djilas, koprodukcija: E.P.I. center in Cankarjev dom
  • E. Ionesco Delirij v dvoje / scenografija, oblikovanje luči, vizualna podoba / režija: Ivana Djilas, produkcija: Gledališče Glej
  • Pedro Almodóvar, Ivana Djilas Patty Difusa / scenografija / režija: Ivana Djilas, produkcija: Familija in MGL
  • Snežana Premuš Zgodbe o telesu 1 / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči in videa, vizualna podoba / koreografija: Snježana Premuš, koprodukcija: Plesna izba Maribor in SNG Maribor
  • Erich Kaestner Dvojčici, scenografija / režija: Ivana Djilas, produkcija: SLG Celje
  • »From Scratch 4.1# / vizualni koncept / koreografija: Snježana Premuš, koprodukcija: PTL in Cankarjev dom
  • E. T. A. Hofmann Hrestač / scenografija, kostumografija, oblikovanje mask / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: Lutkovno gledališče Ljubljana

2003

  • Zgodba o O / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, koprodukcija: E.P.I. center in Gledališče Glej
  • fotografija in oblikovanje kartic za predstavo Zgodba o O
  • W. Shakespeare Kakor vam drago / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • Agota Kristof Šolski zvezek / scenografija, oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • fotografije za gledališki list Šolski zvezek, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • Roland Dahl Gregorjevo čudežno zdravilo / scenografija, oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas, produkcija: Mestno gledališče Ptuj
  • Snježana Premuš Zanka / kostumografija in svetovanje pri sceni / koprodukcija: E.P.I. center in PTL
  • razstava scenografije / Gledališki festival - Borštnikovo srečanje
  • 2003 Najboljša predstava na Pikinem festivalu v Velenju (Roald Dahl Gregorjevo čudežno zdravilo, Mestno gledališče Ptuj,
  • 2003 Posebna nagrada za predstavo v celoti na Bienalu lutkovnega gledališča v Mariboru (Toon Tellegen Ko nihče ni imel kaj početi, Mini teater Ljubljana)

2002

  • Toon Tellegen Ko nihče ni imel kaj početi / oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas
  • Sarah Kane 4.48 Psihoza / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • fotografije za gledališki list Sarah Kane, 4.48 Psihoza
  • Enda Walsh Discopigs / scenografija, oblikovanje luči / režija: Ivana Djilas, produkcija: Gledališče Glej
  • Evripid Medeja / scenografija / režija: Alenka Udovićki, produkcija: Gledališče Ulysses, Hrvaška
  • oblikovanje celostne podobe Dihec, Pediatrična klinika, UKC Ljubljana

2001

  • Nevarno razmerje / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči, oblikovanje vizualne podobe, režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center in Gledališče Glej
  • Peter Shaffer Amadeus / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • Dušan Jovanović Osvoboditev Skopja / scenografija, oblikovanje luči / režija: Žanko Tomić, produkcija: SNG Novi Sad, Jugoslavija
  • Arts Link Residency, Ohio State University, ZDA

2000

  • M. de Sade Juliette Justine / scenografija, video, oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: E.P.I. center
  • SS - Sharpen Your Senses / scenografija, kostumografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: Gledališče Glej
  • Siena Krušič Figure veneris / scenografija in kostumografija za študentski film AGRFT / režija: Siena Krušič
  • Alfred de Musset Lorenzaccio / scenografija, oblikovanje luči / režija: Sebastijan Horvat, produkcija SNG Drama Ljubljana
  • koncert UNICEF-a, Cankarjev dom

1999

  • E. Ionesco: Zavratne igre / scenografija / režija: Galin Stoev, produkcija: MGL
  • EPI Spektrum, Maribor, oblikovanje celostne podobe
  • E. Ionesco: Makbet / scenografija, oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Maribor
  • razstava scenografov Slovenije / PRAŠKI KVADRIENALE
  • Velika nagrada 29. tedna slovenske drame za predstavo ION

1998

  • G. Stefanovski Bakanalije / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, koprodukcija: PDG Nova Gorica in AGRFT
  • S. Horvat, P. Vitez Ion / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, koprodukcija: E.P.I. center in SNG Maribor
  • razstava scenografije / inštalacija - STOL / Theater festival Bad Radkersburg - Gornja Radgona
  • razstava scenografije / Borštnikovo srečanje, Maribor
  • B. M. Koltez Roberto Zucco / scenografija, kostumografija in oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: Sliven Theatre, Bolgarija

1997

  • S. Horvat, K. Zupan, N. Matjašec Elizabeth / scenografija in oblikovanje vizualne podobe / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: Gledališče Ptuj
  • S. Belbel Nežnosti / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • M. Jesih Grdi raček / scenografija / režija: Jaša Jamnik, produkcija: MGL
  • Camus Kaligula / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: MGL
  • oblikovanje celostne podobe / E.P.I. center, Ljubljana

1996

  • skupinska razstava fotografij / Plečnikova arhitektura, postavitev na Inštitutu Jožef Štefan in Fužinskem gradu
  • oblikovanje celostne podobe / ustanova Ajda Fundacija, Ljubljana
  • oblikovanje celostne podobe / Kroj, modna oblačila, Škofja Loka

1995

  • E. Ionesco Inštrukcija / scenografija / režija: Sebastijan Horvat, produkcija: SNG Drama Ljubljana
  • Moving Academy for Performing Arts (Berlin), sodelovanje pri gledaliških projektih

1994

  • Bienale mladih sredozemskih držav (Lizbona), sodelovanje s projektom iz področja urbanizma evropskih mest (kot članica skupine A3)

1993

  • Krojaček Hlaček / scenografija / režija: Saša Jovanović

Nagrade

  • 2021 Glas šakala; Saška Rakef … Prix Italia Special Mention, za dokumentarno radijsko igro Glas Šakala
  • 2013 Šeligova nagrada za najboljšo predstavo (Rokovnjači)
  • 2013 Nagrada za najboljšo predstavo po izbiri publike na festivalu ArtOkraina v St. Petersburgu (STOLI)
  • 2013 Nagrada 6. Gibanice za najboljšo predstavo po izboru občinstva (Mala Kline Eden)
  • 2013 Nagrada Ksenije Hribar na 6. Gibanici za oblikovalko scene na področju plesa
  • 2011 Zlata ptica za dosežke v scenografiji
  • 2008 Nagrada za najboljšo predstavo na 11. mednarodnem festivalu Taterfest v Sarajevu za uprizoritev Patty Diphusa (MGL in Društvo Familia)
  • 2008 nagrada Borštnikovega srečanja ustvarjalcem predstave Raztrganci / Učenci in učitelji za idejni in receptivni premik
  • 2008 Šeligova nagrada za predstavo Romantične duše
  • 2007 Borštnikova nagrada za scenografijo predstave Romantične duše
  • 2007 Posebna nagrada ustvarjalcem za predstavo Misfits(z) na sarajevskem gledališkem festivalu
  • 2003 Najboljša predstava na Pikinem festivalu v Velenju (Roald Dahl Gregorjevo čudežno zdravilo, Mestno gledališče Ptuj)
  • 2003 Posebna nagrada za predstavo v celoti na Bienalu lutkovnega gledališča v Mariboru (Toon Tellegen Ko nihče ni imel kaj početi, Mini teater Ljubljana)
  • 1999 Velika nagrada 29. Tedna slovenske drame ustvarjalcem predstave Ion

Zunanje povezave