Zavod Senzorium: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
Brez povzetka urejanja |
||
Vrstica 3: | Vrstica 3: | ||
<br> | <br> | ||
==Ustanovitev== | |||
Leta '''1996''' do 2001 Senzorium deluje kot neformalna gledališka skupina "Sensorial theatre and research". | |||
Leta '''2001''' je ustanovljen zasebni zavod: SENZORIUM "Zavod za organizacijo in izvedbo kulturnih projektov in prireditev" Ustanovitelja sta Gabriel E. Hernandez kot direktor in Barbara Pia Jenič kot umetniški vodja. | |||
Leta '''2006''' Gabriel Hernandez ostane častni član Senzoriuma. Pot ga pelje nazaj v Barcelono. [[Barbara Pia Jenič]] tudi formalno prevzame odgovornosti direktorice in umetniške vodje Senzorium. | |||
==Predstavitev== | ==Predstavitev== | ||
Zavod za organizacijo in izvedbo kulturnih projektov in prireditev. | Zavod za organizacijo in izvedbo kulturnih projektov in prireditev. | ||
'''Zavod Senzorium''' je v Sloveniji prvi začel z raziskavo senzorialnega jezika v gledališču in v realizaciji gledaliških predstav, ki stimulirajo vse čute in vključujejo obiskovalca kot glavnega akterja v dogajanje. Senzorium ponuja različne discipline predstavitvenih umetnosti in vključuje tečaje ter raziskavo in študij čutov v umetnosti. | '''Zavod Senzorium''' je v Sloveniji prvi začel z raziskavo senzorialnega jezika v gledališču in v realizaciji gledaliških predstav, ki stimulirajo vse čute in vključujejo obiskovalca kot glavnega akterja v dogajanje. Senzorium ponuja različne discipline predstavitvenih umetnosti in vključuje tečaje ter raziskavo in študij čutov v umetnosti. | ||
Vrstica 16: | Vrstica 20: | ||
S svojimi projekti so gostovali v Španiji, Nemčiji, Mehiki, Italiji, Belgiji, Kolumbiji, Švici, Veliki Britaniji ter na Nizozemskem in Švedskem. | S svojimi projekti so gostovali v Španiji, Nemčiji, Mehiki, Italiji, Belgiji, Kolumbiji, Švici, Veliki Britaniji ter na Nizozemskem in Švedskem. | ||
==Vizija== | |||
Duhovna kultura naroda je njegova gonilna sila. Časi, ko je denar in materialne dobrine predstavljal edino bogastvo, se iztekajo. Stojimo na pragu časa, ko narašča pomembnost družbene odgovornosti in duhovne kulture, ko je pomemben socialni in informacijski kapital. V ozadju socialnega kapitala je duhovna moč posameznikov in družbe. | |||
Senzorium išče simbiozo med umetnostjo in ekonomijo. Posledično stopamo na področja ekonomije čutov, doživljanja, izrazov in poetike; še korak naprej pridemo do ekologije čutov, čustev – ekologije vsebin in oblik." | |||
Vizija Senzoriuma je ubesediti neubesedljivo, otipati neotipljivo, povedati neizrekljivo, gledati nevidno in poslušati neslišno - osvojiti nevidne dežele duha in lepote, najti iglo v senu in biser na dnu morja, hraniti večno lakoto radovednega duha in napajati iz vodnjakov modrosti, ki se skrivajo v vsakem izmed nas. (BPJ) | |||
* '''Ustanovitelja''' [[Gabriel E. Hernandez L.]], [[Barbara Pia Jenič]] | * '''Ustanovitelja''' [[Gabriel E. Hernandez L.]], [[Barbara Pia Jenič]] |
Redakcija: 08:42, 8. april 2010
Ustanovitev
Leta 1996 do 2001 Senzorium deluje kot neformalna gledališka skupina "Sensorial theatre and research". Leta 2001 je ustanovljen zasebni zavod: SENZORIUM "Zavod za organizacijo in izvedbo kulturnih projektov in prireditev" Ustanovitelja sta Gabriel E. Hernandez kot direktor in Barbara Pia Jenič kot umetniški vodja. Leta 2006 Gabriel Hernandez ostane častni član Senzoriuma. Pot ga pelje nazaj v Barcelono. Barbara Pia Jenič tudi formalno prevzame odgovornosti direktorice in umetniške vodje Senzorium.
Predstavitev
Zavod za organizacijo in izvedbo kulturnih projektov in prireditev.
Zavod Senzorium je v Sloveniji prvi začel z raziskavo senzorialnega jezika v gledališču in v realizaciji gledaliških predstav, ki stimulirajo vse čute in vključujejo obiskovalca kot glavnega akterja v dogajanje. Senzorium ponuja različne discipline predstavitvenih umetnosti in vključuje tečaje ter raziskavo in študij čutov v umetnosti.
Njegovi programski cilji so nadgrajevati znanje, spretnosti in izkušnje umetnikov, ki kažejo zanimanje za raziskavo te veje umetnosti ter imajo sposobnost intuitivnega mišljenja, kreativnosti, imaginacije, samozavesti in realizacije novega koncepta v produkciji.
Sodelujejo s profesionalnimi avtorji različnih smeri v umetnosti: slikarji, kiparji, glasbeniki, plesalci in igralci, gledališki, filmski režiserji, lutkarji, kamermani, scenaristi, fotografi, kostumografi ...
S svojimi projekti so gostovali v Španiji, Nemčiji, Mehiki, Italiji, Belgiji, Kolumbiji, Švici, Veliki Britaniji ter na Nizozemskem in Švedskem.
Vizija
Duhovna kultura naroda je njegova gonilna sila. Časi, ko je denar in materialne dobrine predstavljal edino bogastvo, se iztekajo. Stojimo na pragu časa, ko narašča pomembnost družbene odgovornosti in duhovne kulture, ko je pomemben socialni in informacijski kapital. V ozadju socialnega kapitala je duhovna moč posameznikov in družbe.
Senzorium išče simbiozo med umetnostjo in ekonomijo. Posledično stopamo na področja ekonomije čutov, doživljanja, izrazov in poetike; še korak naprej pridemo do ekologije čutov, čustev – ekologije vsebin in oblik."
Vizija Senzoriuma je ubesediti neubesedljivo, otipati neotipljivo, povedati neizrekljivo, gledati nevidno in poslušati neslišno - osvojiti nevidne dežele duha in lepote, najti iglo v senu in biser na dnu morja, hraniti večno lakoto radovednega duha in napajati iz vodnjakov modrosti, ki se skrivajo v vsakem izmed nas. (BPJ)
- Ustanovitelja Gabriel E. Hernandez L., Barbara Pia Jenič
Stalni sodelavci
Predstave in projekti
- 2008 Mesto vzdihljajev, r. Barbara Pia Jenič
- 2007 Ivan Bizjak Čara čara, Muca Čarodejka – Čara, r. Barbara Pia Jenič
- 2006 Odstiranja, r. Barbara Pia Jenič
- 2005 Nevidno mesto, r. Gabriel E. Hernandez L.
- 2005 Polnočna Margareta, r. Barbara Pia Jenič
- 2004 Biti ali imeti, r. Barbara Pia Jenič
- 2003 Mesto tišine, r. Barbara Pia Jenič
- 2002 Sprehajalec grehov, r. Gabriel E. Hernandez L.
- 2000 Potujoči labirint, r. Gabriel E. Hernandez L.
Seminarji in delavnice
Pri izpopolnjevanju udeležencev se osredotočajo na uvajanje, spoznavanje in nadgrajevanje naslednjih znanj: poetika prostora, aktivna in pasivna tišina, senzorialne podobe, arhetipi in kode, govorica vonjev in okusa, taktilnost osebnega dotika in teksture v prostoru, telesni in čutni spomin, prisotnost, zavest in odgovornost ter razvoj igralskih orodij inhabitanta v labirintu.