Pascal Mérat

Iz Geslo


Življenjepis

Vidnejše izkušnje z gledališko umetnostjo je Pascal Mérat najprej pridobil kot tehnični direktor in oblikovalec luči v Théâtre du Silence pod vodstvom Jacquesa Garnierja in Brigitte Lefèvre. Zatem je deloval kot oblikovalec luči v pariškem gledališču Bouffes du Nord pod vodstvom angleškega režiserja in gledališčnika Petra Brooka. Za omenjeno gledališče je oblikoval luč za predstave La tragédie de Carmen, Mahabharata in Zgodba služabnice Zerline (slednjo v režiji Klausa Michaela Grüberja ter izvedbi legendarne gledališke umetnice Jeanne Moreau). Pod vodstvom španskega režiserja Lluísa Pasquala je deloval v Comédie Française, v pariškem gledališču Odéon-Théâtre de l'Europe in v številnih opernih hišah, denimo v Théâtre du Châtelet, milanski Scali in glasbenih gledališčih v Lizboni, Bilbau, Sevilli, Madridu, Turinu, Amsterdamu, Lillu, Marseillu, Lyonu idr.


V zadnjem desetletju redno soustvarja gledališke, operne in baletne predstave na Slovenskem, zlasti z režiserji, kot so Vito Taufer, Matjaž Pograjc, Eduard Miler (Hamlet, SNG Drama Ljubljana), Vinko Möderndorfer (Ljubezen kapital, SNG Opera in balet Ljubljana), Boris Ostan, Alessio Pizzech, Hugo de Ana (La traviata, Opera SNG Maribor), Janusz Kica (La bohème, Opera SNG Maribor), Yoshi Oida, Pier Francesco Maestrini (Moč usode, Opera SNG Maribor) in številni drugi. Med njegove uspehe sodi tudi oblikovanje luči za Mozartovo opero Čarobna piščal (v režiji Alaina Maratrata za Marijinsko gledališče v Sankt Peterburgu), svetlobo oblikuje tudi za plesne predstave sodobnejših zvrsti, kot so Pulcinella (v koreografiji Douglasa Dunna), Le Concours (Maurice Béjart), Septième Lune ter Umetnost fuge (Davide Bombana), Ich bin (Susanne Linke), Le souffle du temps (Abou Lagraa), Last piece by nobody (Jo Strømgren), Hrestač (David Nixon, Balet SNG Maribor), I want you, La Belle (Nasser Martin-Gousset), Alica v čudežni deželi (Michel Rahn) idr.

Viri in literatura

  • Opera in balet SNG Maribor

Zunanje povezave