Robert Waltl: Razlika med redakcijama
m (členitev in notranji linki pri življenjepisu, fotka) |
|||
Vrstica 4: | Vrstica 4: | ||
[[Kategorija:Direktorji in ravnatelji|Waltl, Robert]] | [[Kategorija:Direktorji in ravnatelji|Waltl, Robert]] | ||
[[Kategorija:Mentorji in učitelji|Waltl, Robert]] | [[Kategorija:Mentorji in učitelji|Waltl, Robert]] | ||
[[Kategorija:Umetniški vodje|Waltl, Robert]] | |||
[[Kategorija:Dramaturg|Waltl, Robert]] | |||
<div style="float: right">[[Slika:2007-02-23IMG 4641.jpg|120pix|Robert Waltl]]</div> | |||
==Življenjepis== | |||
Robert Waltl (1965), igralec, režiser, lutkar in umetniški vodja. | Robert Waltl (1965), igralec, režiser, lutkar in umetniški vodja. | ||
Po številnih igralskih kreacijah v slovenskih in hrvaških gledališčih ter filmih od leta 1987 naprej (Drama SNG Ljubljana, SMG, Lutkovno gledališče Ljubljana, Cankarjev dom, Freyer teater, Teatar ITD Zagreb), se je po letu 1999 uveljavil tudi kot režiser. Predstave, ki jih je režiral (Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča I. B. Mažuranić, Puškinova Pravljica o ribiču in ribici in Palčica v Mestnem gledališču Žar ptica Zagreb, Andersenova Vžigalnik in Rozmanova Janko in Metka v Otroškem gledališču Osijeku, Volk in kozlički bratov Grimm, Stojsavljevićevi Norveški gozdovi v Gledališču ITD v Zagrebu, Andersenova Mala morska deklica v Zagrebškem gledališču mladih ZeKaeM), Mojca Pokrajculja Lili Novy, Janko in Metka Andreja Rozmana Roze, Trnuljčica, Prebrisani zajec, Miškolin Josipa Ribičiča ...), so gostovale na številnih mednarodnih festivalih in prejele vrsto nagrad. | Po številnih igralskih kreacijah v slovenskih in hrvaških gledališčih ter filmih od leta 1987 naprej ([[SNG Drama Ljubljana|Drama SNG Ljubljana]], [[SMG]], [[Lutkovno gledališče Ljubljana]], [[Cankarjev dom]], [[Freyer teater]], Teatar ITD Zagreb), se je po letu 1999 uveljavil tudi kot režiser. | ||
Veliko vlog je Waltl ustvaril tudi na radiu. Leta 1998 je zapustil varnost institucije in z lastnimi sredstvi zagnal novo slovensko gledališče – Mini teater Ljubljana. Širina te zamisli se kaže tudi v odprtem programu, ki se, drugače kot komercialni projekti, kakršne pripravljajo zasebna gledališča, obrača k najmlajšemu občinstvu z izredno kakovostnimi lutkovnimi predstavami, po drugi strani pa neguje umetniško gledališče na najvišji ravni. Program Mini teatra sestavljajo klasiki in sodobni pisatelji otroške in mladinske literature, kot so brata Grimm, Wilhelm Hauff, Oscar Wilde, Ivana Brlić - Mažuranić, Toon Tellegen, Lili Novy, Vida Taufer, Andrej Rozman Roza, Aleksander Sergejevič Puškin, Josip Ribičič ... Po drugi strani pa je Mini teater pripravil številne slovenske praizvedbe kultnih tekstov XX. stoletja: Schneewittchen After Party švicarskega avantgardnega klasika Roberta Walserja, Noč čisto na robu | Predstave, ki jih je režiral (''Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča'' I. B. Mažuranić, Puškinova ''Pravljica o ribiču in ribici'' in ''Palčica'' v [[Mestno gledališče ljubljansko|Mestnem gledališču]] Žar ptica Zagreb, Andersenova ''Vžigalnik'' in Rozmanova ''Janko in Metka'' v Otroškem gledališču Osijeku, ''Volk in kozlički'' bratov Grimm, Stojsavljevićevi ''Norveški gozdovi'' v Gledališču ITD v Zagrebu, Andersenova ''Mala morska deklica'' v Zagrebškem gledališču mladih ZeKaeM), ''Mojca Pokrajculja'' Lili Novy, ''Janko in Metka'' Andreja Rozmana Roze, ''Trnuljčica'', ''Prebrisani zajec'', ''Miškolin'' Josipa Ribičiča ...), so gostovale na številnih mednarodnih festivalih in prejele vrsto nagrad. | ||
Robert Waltl je kot igralec realiziral enkraten umetniški podvig, saj je v samo petih sezonah Mini teatra (poleg režij in vlog, odigranih v številnih predstavah), odigral kar šest monodram: Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča, Noč čisto na robu gozdov, Kalif štrk Wilhelma Hauffa, Žabji kralj bratov Grimm, Srečni kraljevič Oscarja Wilda ter Osel Nazarenski v Freyer teatru. V sodelovanju z režiserji – Edijem Majaronom, Ivico Buljanom, Luisom Zornozo Boyem, Slavčem Malenovom – Waltl ni bil nikoli samo igralec reproduktivnega karakterja, pogosto je tudi sorežiser in dramaturg v predstavah, s katerimi je osvojil številne odre v Sloveniji in na uglednih mednarodnih festivalih od Irana, Venezuele, Poljske, Španije, Italije, Belgije, Avstrije, Belorusije, Rusije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Madžarske … Igralski razpon, ki ga Waltl prikaže v teh predstavah, je naravnost fascinanten. Sega od ritualne predanosti in etno-muzikološkega raziskovanja slovenskega božičnega izročila v Oslu Nazarenskem, prek pripovedne in transformativne umetelnosti in komunikativnosti v Vajencu Hlapiču, do vrhunske animacije v tradicionalnih lutkovnih tehnikah v Žabjem kralju in Kalifu štrku in do dela z objekti, projekcijami in glasbo v Srečnem kraljeviču, pa vse do radikalne performerske energije v kultnem francoskem tekstu Noč čisto na robu gozdov, monologu, katerega petdeset strani mu z ogromno koncentracijo in najfinejšo artikulacijo uspe izgovoriti v štiridesetminutnem gledališkem ognjemetu. V tem enkratnem projektu šestih monodram lahko tako spremljamo izredno različne elemente, ki ustvarjajo mozaik igralca-režiserja-animatorja-organizatorja. Waltl je kot režiser in animator ustvaril tudi prvo virtualno lutkovno predstavo na svetu, Palčico, in se podal na pot raziskovanja še povsem nejasnih in neodkritih polj gledališke, vizualne in intermedijske umetnosti. Gostoval je na številnih mednarodnih festivalih (Avstrija, Italija, Madžarska, Nemčija, Francija, Danska, Poljska, Slovaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija, Hrvaška, Grčija, Bolgarija, Rusija, Belorusija, Portugalska, Španija, Venezuela, Nizozemskem, Kuba, Iran, Pakistan, Egipt, Koreja in Kitajska). Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj, med drugim nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije, nagrado Združenja dramskih umetnikov Hrvaške, Župančičevo nagrado Mesta Ljubljana in več nagrad Združenja dramskih umetnikov Hrvaške in nagrad na festivalih na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Kitajski, Iranu, na Poljskem, v Belorusiji, Sloveniji, Srbiji in Črni gori. | |||
Veliko vlog je Waltl ustvaril tudi na radiu. Leta 1998 je zapustil varnost institucije in z lastnimi sredstvi zagnal novo slovensko gledališče – [[Mini teater Ljubljana]]. Širina te zamisli se kaže tudi v odprtem programu, ki se, drugače kot komercialni projekti, kakršne pripravljajo zasebna gledališča, obrača k najmlajšemu občinstvu z izredno kakovostnimi lutkovnimi predstavami, po drugi strani pa neguje umetniško gledališče na najvišji ravni. Program Mini teatra sestavljajo klasiki in sodobni pisatelji otroške in mladinske literature, kot so brata Grimm, Wilhelm Hauff, Oscar Wilde, Ivana Brlić - Mažuranić, Toon Tellegen, [[Lili Novy]], [[Vida Taufer]], [[Andrej Rozman Roza]], Aleksander Sergejevič Puškin, [[Josip Ribičič]] ... | |||
Po drugi strani pa je Mini teater pripravil številne slovenske praizvedbe kultnih tekstov XX. stoletja: ''Schneewittchen After Party'' švicarskega avantgardnega klasika Roberta Walserja, ''Noč čisto na robu gozdo'' v Bernard-Marie Koltèsa (delo, ki ga je Mini teater izdal tudi v knjigi), ''Medeja material'' Heinerja Müllerja, svetovno praizvedbo Koltèsovega dela ''Dan umorov v zgodbi o Hamletu''. | |||
Robert Waltl je kot igralec realiziral enkraten umetniški podvig, saj je v samo petih sezonah Mini teatra (poleg režij in vlog, odigranih v številnih predstavah), odigral kar šest monodram: ''Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča'', ''Noč čisto na robu gozdov'', ''Kalif štrk Wilhelma Hauffa'', ''Žabji kralj'' bratov Grimm, ''Srečni kraljevič'' Oscarja Wilda ter ''Osel Nazarenski'' v Freyer teatru. | |||
V sodelovanju z režiserji – [[Edi Majaron|Edijem Majaronom]], [[Ivica Buljan|Ivico Buljanom]], Luisom Zornozo Boyem, Slavčem Malenovom – Waltl ni bil nikoli samo igralec reproduktivnega karakterja, pogosto je tudi sorežiser in dramaturg v predstavah, s katerimi je osvojil številne odre v Sloveniji in na uglednih mednarodnih festivalih od Irana, Venezuele, Poljske, Španije, Italije, Belgije, Avstrije, Belorusije, Rusije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Madžarske … | |||
Igralski razpon, ki ga Waltl prikaže v teh predstavah, je naravnost fascinanten. Sega od ritualne predanosti in etno-muzikološkega raziskovanja slovenskega božičnega izročila v ''Oslu Nazarenskem'', prek pripovedne in transformativne umetelnosti in komunikativnosti v ''Vajencu Hlapiču'', do vrhunske animacije v tradicionalnih lutkovnih tehnikah v ''Žabjem kralju'' in ''Kalifu štrku'' in do dela z objekti, projekcijami in glasbo v ''Srečnem kraljeviču'', pa vse do radikalne performerske energije v kultnem francoskem tekstu ''Noč čisto na robu gozdov'', monologu, katerega petdeset strani mu z ogromno koncentracijo in najfinejšo artikulacijo uspe izgovoriti v štiridesetminutnem gledališkem ognjemetu. V tem enkratnem projektu šestih monodram lahko tako spremljamo izredno različne elemente, ki ustvarjajo mozaik igralca-režiserja-animatorja-organizatorja. | |||
Waltl je kot režiser in animator ustvaril tudi prvo virtualno lutkovno predstavo na svetu, ''Palčico'', in se podal na pot raziskovanja še povsem nejasnih in neodkritih polj gledališke, vizualne in intermedijske umetnosti. | |||
Gostoval je na številnih mednarodnih festivalih (Avstrija, Italija, Madžarska, Nemčija, Francija, Danska, Poljska, Slovaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija, Hrvaška, Grčija, Bolgarija, Rusija, Belorusija, Portugalska, Španija, Venezuela, Nizozemskem, Kuba, Iran, Pakistan, Egipt, Koreja in Kitajska). | |||
Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj, med drugim nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije, nagrado Združenja dramskih umetnikov Hrvaške, Župančičevo nagrado Mesta Ljubljana in več nagrad Združenja dramskih umetnikov Hrvaške in nagrad na festivalih na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Kitajski, Iranu, na Poljskem, v Belorusiji, Sloveniji, Srbiji in Črni gori. | |||
Redakcija: 20:41, 31. marec 2007
Življenjepis
Robert Waltl (1965), igralec, režiser, lutkar in umetniški vodja. Po številnih igralskih kreacijah v slovenskih in hrvaških gledališčih ter filmih od leta 1987 naprej (Drama SNG Ljubljana, SMG, Lutkovno gledališče Ljubljana, Cankarjev dom, Freyer teater, Teatar ITD Zagreb), se je po letu 1999 uveljavil tudi kot režiser. Predstave, ki jih je režiral (Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča I. B. Mažuranić, Puškinova Pravljica o ribiču in ribici in Palčica v Mestnem gledališču Žar ptica Zagreb, Andersenova Vžigalnik in Rozmanova Janko in Metka v Otroškem gledališču Osijeku, Volk in kozlički bratov Grimm, Stojsavljevićevi Norveški gozdovi v Gledališču ITD v Zagrebu, Andersenova Mala morska deklica v Zagrebškem gledališču mladih ZeKaeM), Mojca Pokrajculja Lili Novy, Janko in Metka Andreja Rozmana Roze, Trnuljčica, Prebrisani zajec, Miškolin Josipa Ribičiča ...), so gostovale na številnih mednarodnih festivalih in prejele vrsto nagrad.
Veliko vlog je Waltl ustvaril tudi na radiu. Leta 1998 je zapustil varnost institucije in z lastnimi sredstvi zagnal novo slovensko gledališče – Mini teater Ljubljana. Širina te zamisli se kaže tudi v odprtem programu, ki se, drugače kot komercialni projekti, kakršne pripravljajo zasebna gledališča, obrača k najmlajšemu občinstvu z izredno kakovostnimi lutkovnimi predstavami, po drugi strani pa neguje umetniško gledališče na najvišji ravni. Program Mini teatra sestavljajo klasiki in sodobni pisatelji otroške in mladinske literature, kot so brata Grimm, Wilhelm Hauff, Oscar Wilde, Ivana Brlić - Mažuranić, Toon Tellegen, Lili Novy, Vida Taufer, Andrej Rozman Roza, Aleksander Sergejevič Puškin, Josip Ribičič ...
Po drugi strani pa je Mini teater pripravil številne slovenske praizvedbe kultnih tekstov XX. stoletja: Schneewittchen After Party švicarskega avantgardnega klasika Roberta Walserja, Noč čisto na robu gozdo v Bernard-Marie Koltèsa (delo, ki ga je Mini teater izdal tudi v knjigi), Medeja material Heinerja Müllerja, svetovno praizvedbo Koltèsovega dela Dan umorov v zgodbi o Hamletu.
Robert Waltl je kot igralec realiziral enkraten umetniški podvig, saj je v samo petih sezonah Mini teatra (poleg režij in vlog, odigranih v številnih predstavah), odigral kar šest monodram: Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča, Noč čisto na robu gozdov, Kalif štrk Wilhelma Hauffa, Žabji kralj bratov Grimm, Srečni kraljevič Oscarja Wilda ter Osel Nazarenski v Freyer teatru.
V sodelovanju z režiserji – Edijem Majaronom, Ivico Buljanom, Luisom Zornozo Boyem, Slavčem Malenovom – Waltl ni bil nikoli samo igralec reproduktivnega karakterja, pogosto je tudi sorežiser in dramaturg v predstavah, s katerimi je osvojil številne odre v Sloveniji in na uglednih mednarodnih festivalih od Irana, Venezuele, Poljske, Španije, Italije, Belgije, Avstrije, Belorusije, Rusije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Madžarske …
Igralski razpon, ki ga Waltl prikaže v teh predstavah, je naravnost fascinanten. Sega od ritualne predanosti in etno-muzikološkega raziskovanja slovenskega božičnega izročila v Oslu Nazarenskem, prek pripovedne in transformativne umetelnosti in komunikativnosti v Vajencu Hlapiču, do vrhunske animacije v tradicionalnih lutkovnih tehnikah v Žabjem kralju in Kalifu štrku in do dela z objekti, projekcijami in glasbo v Srečnem kraljeviču, pa vse do radikalne performerske energije v kultnem francoskem tekstu Noč čisto na robu gozdov, monologu, katerega petdeset strani mu z ogromno koncentracijo in najfinejšo artikulacijo uspe izgovoriti v štiridesetminutnem gledališkem ognjemetu. V tem enkratnem projektu šestih monodram lahko tako spremljamo izredno različne elemente, ki ustvarjajo mozaik igralca-režiserja-animatorja-organizatorja.
Waltl je kot režiser in animator ustvaril tudi prvo virtualno lutkovno predstavo na svetu, Palčico, in se podal na pot raziskovanja še povsem nejasnih in neodkritih polj gledališke, vizualne in intermedijske umetnosti.
Gostoval je na številnih mednarodnih festivalih (Avstrija, Italija, Madžarska, Nemčija, Francija, Danska, Poljska, Slovaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Makedonija, Hrvaška, Grčija, Bolgarija, Rusija, Belorusija, Portugalska, Španija, Venezuela, Nizozemskem, Kuba, Iran, Pakistan, Egipt, Koreja in Kitajska).
Za svoje delo je prejel več nagrad in priznanj, med drugim nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije, nagrado Združenja dramskih umetnikov Hrvaške, Župančičevo nagrado Mesta Ljubljana in več nagrad Združenja dramskih umetnikov Hrvaške in nagrad na festivalih na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Kitajski, Iranu, na Poljskem, v Belorusiji, Sloveniji, Srbiji in Črni gori.
Vloge v gledališču
- 2000 Župnik; Ivan Cankar Hlapci, r. Zoran Kovačič, PG Kranj
- 1999 Poveljnik gasilcev; Eugene Ionesco Plešasta pevka, SLG Celje
(Fino je, da kronološko gremo navzdol. Nazaj. Slovenske avtorje in tekste linakmo z notranjo povezavo (da bodo povezljivi na druge strani). Tujih avtorjev ne linkamo. Najprej napišemo ime vloge, nato podpičje. Sledi avtor, naslov igre, režiser, gledališče.
Naslove dram postavimo ležeče (2. ikona z leve, italic). Naslove slovenskih dram NAJPREJ označimo ležeče, nato pa jih označimo še z notranjim linkom (3. ikona z leve).
PROSIMO, DA UPORABLJATE ISTI VRSTNI RED: VLOGA - AVTOR - NASLOV- REŽISER - GLEDALIŠČE
večje gledališke vloge:
1987-1998; več različnih vlog,Lutkovno gledališče Ljubljana
1995 Sin; ((Pascal Quignard))"((Ime na koncu jezika))",r. Ivica Buljan,((LGL Ljubljana))
1996 Hipolit;((Marina Cvetajeva))"((Fedra))",r. Ivica Buljan, ((Teatar ITD Zagreb, Hrvaška))
1998 Orest; ((Pier Paolo Pasolini)) "((Pilad)),r. Ivica Buljan, ((Teatar ITD Zagreb,Hrvaška in Mittelfest Čedad/Cividale, Italija))
2001 Monodrama;((Bernard-Marie Koltès)) "((Noč na robu gozdov))",r. Ivica Buljan, ((Mini teater)) in ((Cankarjev dom Ljubljana))
2002 Princ; ((Robert Walser)), r. Ivica Buljan, "((Schneewittchen After Party)), ((Mini teater)), (ARL Dubrovnik), ((Ex Ponto)), ((Novo kazalište Zagreb))in ((Cankarjev dom Ljubljana))
2005 Klavdij; ((Bernard-Marie Koltès)),"((Dan umorov v zgodbi o Hamletu))",r. Ivica Buljan, ((Mini teater)) in ((Gledališče Glej)), ((Novo kazalište Zagreb))in ((ARL Dubrovnik))
2006 Valmont; ((Heiner Müller)), '"((Kvartet))",'r. Ivica Buljan, ((Mini teater)), ((Teatar ITD Zagreb)), ((Cankarjev dom)) in ((Mestno gledališče Ptuj)), ((ZadARSnova)), ((ARL Dubrovnik)) in ((SSG Trst))
2007 Herdhitze; ((Pier Paolo Pasolini)), "((Svinjak))", r. Ivica Buljan, ((SSG Trst))
lutkovne monodrame:
1996 monodrama Osel Nazarenski; ((Robert Waltl)),"((Osel Nazarenski))"; r. Edvard Majaron, ((Freyer teater))
1999 monodrama Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča; ((Ivana Brlić Mažuranić)), "((Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča))", r. Robert Waltl in Ivica Buljan, ((Mini teater))
2001 monodrama Žabji kralj; ((Vesselin Boidev in brata Grimm)), "((Žabji kralj)",r. Slavčo Malenov, ((Mini teater))
2002 monodrama Kalif štrk; ((Wilhelm Hauff)), "((Kalif Štrk))", r. Slavčo Malenov, ((Mini teater))
2003 monodrama Palčica I.(virtualna); (H.C.Andersen in Ivica Buljan)), ""((Palčica))",r. Robert Waltl, ((Forum Ljubljana)) in ((Cankarjev dom))
2003 monodrama Srečni kraljevič; ((Oscar Wilde)), "((Srečni kraljevič))", r. Luis Zornoza Boy, ((Mini teater)), ((Novo kazalište Zagreb)) in ((ARL Dubrovnik))
2004 monodrama Palčica II. (virtualna), (H.C.Andersen in Ivica Buljan)), ""((Palčica))",r. Robert Waltl, ((Forum Ljubljana)) in ((Cankarjev dom))
Režije v gledališču
Režije
- 2000 Ivan Cankar Hlapci, PG Kranj
- 1999 Samuel Becket Konec igre, SLG Celje
(Fino je, da kronološko gremo navzdol. Nazaj. Slovenske avtorje in tekste linakmo z notranjo povezavo (da bodo povezljivi na druge strani). Tujih avtorjev ne linkamo. Naslove dram postavimo ležeče (2. ikona z leve, italic). Naslove slovenskih dram NAJPREJ označimo ležeče, nato pa jih označimo še z notranjim linkom (3. ikona z leve). Tujih avtorjev in naslovov ne linkamo; to počnemo zgolj za slovenske ustvarjalce in njihova dela!
režije:
Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča, Mini teater, Ljubljana, 1999
Trnuljčica, Mini teater, Ljubljana, 2000
Volk in kozlički, Mini teater, Ljubljana, 2001
Norveški gozdovi, Teater ITD, Zagreb, Hrvaška, 2001
Čudovite dogodivščine vajenca Hlapiča, Mestno gledališče Žar ptica Zagreb, Zagreb, Hrvaška, 2001
Pravljica o ribiču in ribici, Mestno gledališče Žar ptica Zagreb, Zagreb, Hrvaška, 2002
Palčica I. (virtualna), Cankarjev dom in Forum Ljubljana, Ljubljana, 2003
Vžigalnik, Osješko poletje in Otroško gledališče Osijek, Osijek, Hrvaška, 2002
Mojca Pokrajculja, Mini teater, Ljubljana, 2003
Janko in Metka, Mini teater, Ljubljana, 2004
Prebrisani zajec Sparky, Mini teater, Ljubljana, 2004
Janko in Metka, Osješko poletje in Otroško gledališče Osijek, Osijek, Hrvaška, 2005
Palčica II. (virtualna), Cankarjev dom in Forum Ljubljana, Ljubljana, 2004
Palčica, Mestno gledališče Žar ptica Zagreb, Zagreb, Hrvaška, 2005
Mala morska deklica, Zagrebško gledališče mladih, Zagreb, Hrvaška, 2005
Miškolin, Mini teater, Ljubljana, 2005
Pepelka, Mestno gledališče Trešnja, Zagreb, Hrvaška, 2006
Koka Kokone, Lutkovno gledališče Reka, Reka, Hrvaška, 2006
Kolbaba in Brzojavko, Otroško gledališče Osijek, Mestno gledališče Virovitica in Festival Osiješko poletje, Osijek, Hrvaška, 2006
Maček v jeansu, Lutkovno gledališče Mostar, Mostar, Bosna in Hercegovina, 2006
Pekarna Mišmaš, Mini teater in Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2007
asistent režije ali dramaturg:
Seneka: Ojdip, Splitski poletni festival, Hrvaška, 2001
Heiner Müller: Medeja material, Mini teater Ljubljana in Festival Karantena Dubrovnik, Hrvaška, 2003
Filip Šovagović: Jazz, HNK Reka in Festival Reške noči, Reka, Hrvaška, 2004
Bernard-Marie Koltès: Dvoboj med črncem in psi, Drama SNG Ljubljana, Ljubljana, 2004
Georges Feydeau: Ne sprehajaj se vendar čisto gola!, Satirično gledališče Kerempuh, Zagreb, Hrvaška, 2005
Elfriede Jelinek: Drame princes, PG Kranj, 2005
Botho Strauβ: Ena in druga, Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2006
Ivo Svetina: Ojdip v Korintu, Drama SNG LJubljana, Ljubljana, 2006
Prevodi in priredbe
Nagrade
- 1996 Borštnikova nagrada za najboljšo režijo: Ivan Cankar Hlapci, PG Kranj, 2001
- 1960 Nagrada Sedem sekretarjev SKOJ-a: S. Beckett Konec igre, SLG Celje, 1959
Torej: leto nagrade - ime nagrade - za katero predstavo. Nato: avtor, naslov, leto premiere.
Župančičeva nagrada Mesta Ljubljana
Nagrada Združenja dramskih umetnikov Slovenije
več nagrad Združenja dramskih umetnikov Hrvaške
več nagrad za igro in režije na Festivalu hrvaških poklicnih gledališč za otroke Naj, naj, naj festival
več nagrad hrvaškega festivala ASSITEJ - mednarodne zveze gledališč za otroke in mladino
več nagrad na mednarodnih festivalih v Sloveniji, na Hrvaške, Kitajskem, Poljskem, Bosni in Hercegovini, Srbiji,...