Tomi Janežič: Razlika med redakcijama

Brez povzetka urejanja
mBrez povzetka urejanja
Vrstica 4: Vrstica 4:
[[Kategorija:Mentorji in učitelji|Janežič, Tomi]]
[[Kategorija:Mentorji in učitelji|Janežič, Tomi]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==
Tomi Janežič predava na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, predaval pa je tudi na Interdisciplinarnih doktorskih študijah Univerze umetnosti v Beogradu v okviru skupine za scenski design, na Akademiji umetnosti v okviru Univerze Josipa Juria Strossmayerja v Osijeku, na dodiplomskem in podiplomskem študiju Akademije umetnosti v okviru Univerze v Novem Sadu ter na množici seminarjev in delavnic s področja igre pri nas in v tujini.
Tomi Janežič predava na [[AGRFT|Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo]] v Ljubljani, predaval pa je tudi na Interdisciplinarnih doktorskih študijah Univerze umetnosti v Beogradu v okviru skupine za scenski design, n
 
Akademiji umetnosti v okviru Univerze Josipa Juria Strossmayerja v Osijeku, na dodiplomskem in podiplomskem študiju Akademije umetnosti v okviru Univerze v Novem Sadu ter na množici seminarjev in delavnic s področja igre pri nas in v tujini.
Kot gledališki režiser je v zadnjem desetletju režiral v nacionalnih, mestnih in drugih gledališčih ter neodvisnih produkcijah v večini držav na prostoru bivše Jugoslavije.
Kot gledališki režiser je v zadnjem desetletju režiral v nacionalnih, mestnih in drugih gledališčih ter neodvisnih produkcijah v večini držav na prostoru bivše Jugoslavije.
Od leta 1996 je umetniški vodja in od leta 2004 tudi direktor Studia za raziskavo umetnosti igre v Ljubljani, v okviru katerega se - ob sodelovanju s sorodnimi organizacijami in strokovnjaki iz tujine - posveča raziskavam s področja igre, med drugim od leta 2005 mednarodnemu raziskovalnemu programu z naslovom Potenciali igre.
Od leta 1996 je umetniški vodja in od leta 2004 tudi direktor [[Studio za raziskavo umetnosti igre v Ljubljani|Studia za raziskavo umetnosti igre v Ljubljani]], v okviru katerega se - ob sodelovanju s sorodnimi organizacijami in strokovnjaki iz tujine - posveča raziskavam s področja igre, med drugim od leta 2005 mednarodnemu raziskovalnemu programu z naslovom [[Potenciali igre]].
Diplomiral (1998) in magistriral (2001) je na ljubljanski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo iz gledališke režije, dodatno se je izpopolnjeval pri nas in v svetu predvsem na področju različnih igralskih tehnik, trenutno pripravlja doktorat umetnosti na Univerzi umetnosti v Beogradu ter se izobražuje v okviru Mednarodne psihodramske edukacije v Zagrebu.
Diplomiral (1998) in magistriral (2001) je na ljubljanski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo iz gledališke režije, dodatno se je izpopolnjeval pri nas in v svetu predvsem na področju različnih igralskih tehnik, trenutno pripravlja doktorat umetnosti na Univerzi umetnosti v Beogradu ter se izobražuje v okviru Mednarodne psihodramske edukacije v Zagrebu.
Med leti 2003 in 2007 je deloval kot samostojni ustvarjalec na področju kulture. Od leta 2007 pa je zaposlen na AGRFT v Ljubljani.
Med leti 2003 in 2007 je deloval kot samostojni ustvarjalec na področju kulture. Od leta 2007 pa je zaposlen na AGRFT v Ljubljani.


==Režije==
==Režije==
• Klabund: '''Krog s kredo''' (SAGS, 1992)
* W. Shakespeare: '''Kralj Lear''' ([[Gledališče Koper]] in [[Prešernovo gledališče Kranj]], Slovenija, 2007/2008)
'''Skice''' /raziskava in gledališka skica/ (poletna umetniška kolonija, Šmartno v Goriških brdih, 1993)
* Ljubomir Simović: '''Putujuće pozorište Šopalović''' (Pozorište Atelje 212, Beograd, Srbija, 2007)
• Euripides: '''Feničanke''' (s prizori iz Sofoklove Antigone) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1994)
* Igralska študija '''29.7.1993''' – delo v nastajanju v okviru projekta Igranja, prosim! (Acting Please!) ([[Studio za raziskavo umetnosti igre]] in [[Gledališče Glej]], Ljubljana, 2006)
• J. Genet: '''Služkinji''' (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1995)
* Milena Marković: '''Nahod Simeon''' (Srbsko narodno pozorište in Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija, 2006)
• P. Shaffer: '''Equus''' (Mestno gledališče ljubljansko, Ljubljana, 1996)
* Peter Shaffer: '''Amadeus''' (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca, Rijeka, Hrvaška, 2006)
• T. Janežič: '''Praznina, stara zgodba iz moje vasi ''' (Gledališče Ptuj, 1997)
* Brez besed – (»'''Ko sem odhajal, sem se spomnil tiste scene iz Bergmana'''«) (Studio za raziskavo umetnosti igre v koprodukciji z [[Gledališče Glej|Eksperimentalnim gledališčem Glej]] (Ljubljana, Slovenija) in mednarodni koprodukciji z CSS Udine (Italija), Ljubljana, Slovenija, Videm, Italija, 2005)
• T. Janežič: '''Tebe poem ali Praznina št. 2''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 1997)
* M. Maeterlinck: '''Slepci''' (Makedonski narodni teatar, Skopje, Makedonija, 2005)
• Sophocles: '''Kralj Ojdipus''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1998)
* W. Shakespeare: '''Kralj Lear''' (Atelje 212, Beograd, Srbija in Črna gora, 2005)
• G. Buchner: '''Woyzeck''' (Primorsko dramsko gledališče, Nova Gorica, 1998)
* Conor McPherson: '''Dublinska zgodba''' (Gledališče Koper, 2004)
• P. Čehov: '''Utva''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1999)
* '''Bez glume, molim!''' (No Acting Please!) – gledališka raziskava in drugi del trilogije o igri (Teatar ITD, Zagreb, Hrvaška, 2004)
'''Stalker''' /po noveli bratov Strugatski in filmu Andreja Tarkovskega/ (Studio za raziskavo umetnosti igre  v sodelovanju z Zagreb Actors Studio, Hrvaška in koprodukciji s Primorskim poletnim festivalom v Kopru, Sečovlje, 2000)
*Paula Vogel: '''Baltimorski valček ''' ([[Mestno gledališče Ptuj]], 2003)
• E. Rostand: '''Cyrano de Bergerac''' (Hrvatsko Narodno Kazalište v Splitu, Hrvaška, 2000)
* '''Brez naslova''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2003)
• gledališki projekt '''Igrati''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2001)
*'''Nič igranja, prosim!''' (No Acting Please!) – gledališka raziskava in prvi del trilogije o igri: Norec ([[Slovensko mladinsko gledališče]], Ljubljana, 2003)
• P. Čehov: '''Tri sestre''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2001)
* F. M. Dostojevski: '''Zločin in kazen''' (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca v Rijeki, Hrvaška, 2002)
'''Dibuk''' (po igri Anskega) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 2001)
* gledališka produkcija igralskega raziskovalnega programa '''Hiša miru''' “... je, kot bi šel ČEZ POLJE MAKA in ne pomislil, da bi utrgal cvet ali Kakšne barve je smeh?” (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju s Slovenskim mladinskim gledališčem, Ljubljana, 2002)
gledališka produkcija igralskega raziskovalnega programa '''Hiša miru''' “... je, kot bi šel ČEZ POLJE MAKA in ne pomislil, da bi utrgal cvet ali Kakšne barve je smeh?” (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju s Slovenskim mladinskim gledališčem, Ljubljana, 2002)
*'''Dibuk''' (po igri Anskega) ([[Akademija za gledališče, radio, film in televizijo]] v Ljubljani, 2001)
• F. M. Dostojevski: '''Zločin in kazen''' (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca v Rijeki, Hrvaška, 2002)
* P. Čehov: '''Tri sestre''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2001)
'''Nič igranja, prosim!''' (No Acting Please!) – gledališka raziskava in prvi del trilogije o igri: Norec (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2003)
* gledališki projekt '''Igrati''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2001)
'''Brez naslova''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2003)
*E. Rostand: '''Cyrano de Bergerac''' (Hrvatsko Narodno Kazalište v Splitu, Hrvaška, 2000)
• Paula Vogel: '''Baltimorski valček ''' (Mestno gledališče Ptuj, 2003)
* '''Stalker''' /po noveli bratov Strugatski in filmu Andreja Tarkovskega/ (Studio za raziskavo umetnosti igre  v sodelovanju z Zagreb Actors Studio, Hrvaška in koprodukciji s Primorskim poletnim festivalom v Kopru, Sečovlje, 2000)
'''Bez glume, molim!''' (No Acting Please!) – gledališka raziskava in drugi del trilogije o igri (Teatar ITD, Zagreb, Hrvaška, 2004)
* P. Čehov: '''Utva''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1999)
• Conor McPherson: '''Dublinska zgodba''' (Gledališče Koper, 2004)
* G. Buchner: '''Woyzeck''' ([[Primorsko dramsko gledališče Nova Gorica]], 1998)
• W. Shakespeare: '''Kralj Lear''' (Atelje 212, Beograd, Srbija in Črna gora, 2005)
* Sophocles: '''Kralj Ojdipus''' (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1998)
• M. Maeterlinck: '''Slepci''' (Makedonski narodni teatar, Skopje, Makedonija, 2005)
* T. Janežič: '''Tebe poem ali Praznina št. 2''' (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 1997)
• Brez besed – (»'''Ko sem odhajal, sem se spomnil tiste scene iz Bergmana'''«) (Studio za raziskavo umetnosti igre v koprodukciji z Eksperimentalnim gledališčem Glej (Ljubljana, Slovenija) in mednarodni koprodukciji z CSS Udine (Italija), Ljubljana, Slovenija, Videm, Italija, 2005)
* T. Janežič: '''Praznina, stara zgodba iz moje vasi ''' (Gledališče Ptuj, 1997)
• Peter Shaffer: '''Amadeus''' (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca, Rijeka, Hrvaška, 2006)
* P. Shaffer: '''Equus''' (Mestno gledališče ljubljansko, Ljubljana, 1996)
• Milena Marković: '''Nahod Simeon''' (Srbsko narodno pozorište in Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija, 2006)
* J. Genet: '''Služkinji''' (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1995)
• Igralska študija '''29.7.1993''' – delo v nastajanju v okviru projekta Igranja, prosim! (Acting Please!) (Studio za raziskavo umetnosti igre in Gledališče Glej, Ljubljana, 2006)
* Euripides: '''Feničanke''' (s prizori iz Sofoklove Antigone) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1994)
• Ljubomir Simović: '''Putujuće pozorište Šopalović''' (Pozorište Atelje 212, Beograd, Srbija, 2007)
* '''Skice''' /raziskava in gledališka skica/ (poletna umetniška kolonija, Šmartno v Goriških brdih, 1993)
• W. Shakespeare: '''Kralj Lear''' (Gledališče Koper in Prešernovo gledališče Kranj, Slovenija, 2007/2008)
* Klabund: '''Krog s kredo''' (SAGS, 1992)


==Scenografije==
==Scenografije==

Redakcija: 20:47, 22. februar 2008

Življenjepis

Tomi Janežič predava na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, predaval pa je tudi na Interdisciplinarnih doktorskih študijah Univerze umetnosti v Beogradu v okviru skupine za scenski design, n

Akademiji umetnosti v okviru Univerze Josipa Juria Strossmayerja v Osijeku, na dodiplomskem in podiplomskem študiju Akademije umetnosti v okviru Univerze v Novem Sadu ter na množici seminarjev in delavnic s področja igre pri nas in v tujini. Kot gledališki režiser je v zadnjem desetletju režiral v nacionalnih, mestnih in drugih gledališčih ter neodvisnih produkcijah v večini držav na prostoru bivše Jugoslavije. Od leta 1996 je umetniški vodja in od leta 2004 tudi direktor Studia za raziskavo umetnosti igre v Ljubljani, v okviru katerega se - ob sodelovanju s sorodnimi organizacijami in strokovnjaki iz tujine - posveča raziskavam s področja igre, med drugim od leta 2005 mednarodnemu raziskovalnemu programu z naslovom Potenciali igre. Diplomiral (1998) in magistriral (2001) je na ljubljanski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo iz gledališke režije, dodatno se je izpopolnjeval pri nas in v svetu predvsem na področju različnih igralskih tehnik, trenutno pripravlja doktorat umetnosti na Univerzi umetnosti v Beogradu ter se izobražuje v okviru Mednarodne psihodramske edukacije v Zagrebu. Med leti 2003 in 2007 je deloval kot samostojni ustvarjalec na področju kulture. Od leta 2007 pa je zaposlen na AGRFT v Ljubljani.

Režije

  • W. Shakespeare: Kralj Lear (Gledališče Koper in Prešernovo gledališče Kranj, Slovenija, 2007/2008)
  • Ljubomir Simović: Putujuće pozorište Šopalović (Pozorište Atelje 212, Beograd, Srbija, 2007)
  • Igralska študija 29.7.1993 – delo v nastajanju v okviru projekta Igranja, prosim! (Acting Please!) (Studio za raziskavo umetnosti igre in Gledališče Glej, Ljubljana, 2006)
  • Milena Marković: Nahod Simeon (Srbsko narodno pozorište in Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija, 2006)
  • Peter Shaffer: Amadeus (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca, Rijeka, Hrvaška, 2006)
  • Brez besed – (»Ko sem odhajal, sem se spomnil tiste scene iz Bergmana«) (Studio za raziskavo umetnosti igre v koprodukciji z Eksperimentalnim gledališčem Glej (Ljubljana, Slovenija) in mednarodni koprodukciji z CSS Udine (Italija), Ljubljana, Slovenija, Videm, Italija, 2005)
  • M. Maeterlinck: Slepci (Makedonski narodni teatar, Skopje, Makedonija, 2005)
  • W. Shakespeare: Kralj Lear (Atelje 212, Beograd, Srbija in Črna gora, 2005)
  • Conor McPherson: Dublinska zgodba (Gledališče Koper, 2004)
  • Bez glume, molim! (No Acting Please!) – gledališka raziskava in drugi del trilogije o igri (Teatar ITD, Zagreb, Hrvaška, 2004)
  • Paula Vogel: Baltimorski valček (Mestno gledališče Ptuj, 2003)
  • Brez naslova (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2003)
  • Nič igranja, prosim! (No Acting Please!) – gledališka raziskava in prvi del trilogije o igri: Norec (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2003)
  • F. M. Dostojevski: Zločin in kazen (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca v Rijeki, Hrvaška, 2002)
  • gledališka produkcija igralskega raziskovalnega programa Hiša miru “... je, kot bi šel ČEZ POLJE MAKA in ne pomislil, da bi utrgal cvet ali Kakšne barve je smeh?” (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju s Slovenskim mladinskim gledališčem, Ljubljana, 2002)
  • Dibuk (po igri Anskega) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 2001)
  • P. Čehov: Tri sestre (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2001)
  • gledališki projekt Igrati (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2001)
  • E. Rostand: Cyrano de Bergerac (Hrvatsko Narodno Kazalište v Splitu, Hrvaška, 2000)
  • Stalker /po noveli bratov Strugatski in filmu Andreja Tarkovskega/ (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju z Zagreb Actors Studio, Hrvaška in koprodukciji s Primorskim poletnim festivalom v Kopru, Sečovlje, 2000)
  • P. Čehov: Utva (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1999)
  • G. Buchner: Woyzeck (Primorsko dramsko gledališče Nova Gorica, 1998)
  • Sophocles: Kralj Ojdipus (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1998)
  • T. Janežič: Tebe poem ali Praznina št. 2 (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 1997)
  • T. Janežič: Praznina, stara zgodba iz moje vasi (Gledališče Ptuj, 1997)
  • P. Shaffer: Equus (Mestno gledališče ljubljansko, Ljubljana, 1996)
  • J. Genet: Služkinji (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1995)
  • Euripides: Feničanke (s prizori iz Sofoklove Antigone) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1994)
  • Skice /raziskava in gledališka skica/ (poletna umetniška kolonija, Šmartno v Goriških brdih, 1993)
  • Klabund: Krog s kredo (SAGS, 1992)

Scenografije

Klabund: Krog s kredo (SAGS, 1992) • Skice /raziskava in gledališka skica/ (poletna umetniška kolonija, Šmartno v Goriških brdih, 1993) • Euripides: Feničanke (s prizori iz Sofoklove Antigone) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1994) • J. Genet: Služkinji (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 1995) • T. Janežič: Praznina, stara zgodba iz moje vasi (Gledališče Ptuj, 1997) • T. Janežič: Tebe poem ali Praznina št. 2 (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 1997) • P. Čehov: Utva (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 1999) • Stalker /po noveli bratov Strugatski in filmu Andreja Tarkovskega/ (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju z Zagreb Actors Studio, Hrvaška in koprodukciji s Primorskim poletnim festivalom v Kopru, Sečovlje, 2000) • E. Rostand: Cyrano de Bergerac (Hrvatsko Narodno Kazalište v Splitu, Hrvaška, 2000) • gledališki projekt Igrati (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2001) • P. Čehov: Tri sestre (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2001) • Dibuk (po igri Anskega) (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, 2001) • gledališka produkcija igralskega raziskovalnega programa Hiša miru “... je, kot bi šel ČEZ POLJE MAKA in ne pomislil, da bi utrgal cvet ali Kakšne barve je smeh?” (Studio za raziskavo umetnosti igre v sodelovanju s Slovenskim mladinskim gledališčem, Ljubljana, 2002) • F. M. Dostojevski: Zločin in kazen (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca v Rijeki, Hrvaška, 2002) • Nič igranja, prosim! (No Acting Please!) – gledališka raziskava in prvi del trilogije o igri: Norec (Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, 2003) • Brez naslova (Studio za raziskavo umetnosti igre, Ljubljana, 2003) • Paula Vogel: Baltimorski valček (Mestno gledališče Ptuj, 2003) • Bez glume, molim! (No Acting Please!) – gledališka raziskava in drugi del trilogije o igri (Teatar ITD, Zagreb, Hrvaška, 2004) • Conor McPherson: Dublinska zgodba (Gledališče Koper, 2004) • W. Shakespeare: Kralj Lear (Atelje 212, Beograd, Srbija in Črna gora, 2005) • M. Maeterlinck: Slepci (Makedonski narodni teatar, Skopje, Makedonija, 2005) • Brez besed – (»Ko sem odhajal, sem se spomnil tiste scene iz Bergmana«) (Studio za raziskavo umetnosti igre v koprodukciji z Eksperimentalnim gledališčem Glej (Ljubljana, Slovenija) in mednarodni koprodukciji z CSS Udine (Italija), Ljubljana, Slovenija, Videm, Italija, 2005) • Peter Shaffer: Amadeus (Hrvatsko Narodno Kazalište Ivana pl. Zajca, Rijeka, Hrvaška, 2006) • Milena Marković: Nahod Simeon (Srbsko narodno pozorište in Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija, 2006) • Igralska študija 29.7.1993 – delo v nastajanju v okviru projekta Igranja, prosim! (Acting Please!) (Studio za raziskavo umetnosti igre in Gledališče Glej, Ljubljana, 2006) • Ljubomir Simović: Putujuće pozorište Šopalović (Pozorište Atelje 212, Beograd, Srbija, 2007) • W. Shakespeare: Kralj Lear (Gledališče Koper in Prešernovo gledališče Kranj, Slovenija, 2007/2008)

Nagrade

Študentska Prešernova nagrada za režijo (J. Genet: Služkinji) (1995)
Posebna Borštnikova nagrada za režijo (Borštnikovo srečanje / Sofokles: Kralj Ojdipus) (1998)
Nagrada Zlata ptica za gledališko ustvarjanje (za režijo predstav A. P. Čehov: Utva in Stalker) (za leto 2000)
Nagrada Judita za najboljšo predstavo (Mednarodni poletni festival Split, Hrvaška / A. P. Čehov: Tri sestre) (2001)
Grand prix publike za najboljšo predstavo (Slovenski festivalu komornega gledališča SKUP, Ptuj / C. Mcpherson: Dublinska zgodba) (2004)
Grand prix Zlati lev za najboljšo predstavo (Mednarodni festival komornega gledališča Zlati Lev v Umagu, Hrvaška / Bez glume, molim! – No Acting Please! – gledališka raziskava in 2.del trilogije o igri) (2004)
Nagrada »dr. Djuro Rošič« za najboljšo dramsko predstavo v celoti, (prikazano na velikem odru HNK Ivana Pl. Zajca - Rijeka, Hrvaška / P. Shaffer: Amadeus) (2006)
Sterijina nagrada za najboljšo predstavo (Mednarodni gledališki festival Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija / M. Markovič: Nahod Simeon) (2007)
Sterijina nagrada za režijo (Mednarodni gledališki festival Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija / M. Marković: Nahod Simeon) (2007)
Sterijina nagrada za scenografijo (Mednarodni gledališki festival Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija / M. Marković: Nahod Simeon) (2007)
Nagrada Združenja likovnih umetnikov in dizajnerjev Vojvodine za scenografijo (Mednarodni gledališki festival Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija / M. Markovič: Nahod Simeon) (2007)

Bibliografija

INTERVJUJI: Irena Štaudohar: Doživeti igro – Pogovor s Tomijem Janežičem (Maska, Letn. 7, št. ½, zima 1997/98, str. 19-21) Amelia Kraigher: Zanima me teater igralca ! – Intervju s Tomijem Janežičem (Zofa, Letn. 2, št. 6 (1998), str. 84-85) Nataša Jenuš: Bi se lahko kaj zgodilo drugače? – Tomi Janežič, režiser (Večer, 20.10.1998) Petra Koršič: Tomi Janežič – Zaresna igra – Pogovor z režiserjem Kralja Ojdipa in Buchnerjevega Woyzcka (Študjozo, št. 7, december 1998, str. 31-33) Špela Trošt: Tomi Janežič, gledališki režiser – portret ( Stop, 26.8.1999) Primož Jesenko: Naprezanje, da bi bil nekaj posebnega, vodi le v to, da si podoben drugemu – pogovor s Tomijem Janežičem (Gledališki list A.P. Čehov: Utva, Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana, sezona 1999/2000, str.36-45) Roman Repnik: Resničnost je skrita v čustvih – Z režiserjem Tomijem Janežičem po premieri Utve v Mladinskem gledališču (Dnevnik, 23.10.1999) Z. M.: Kazalište je vjerovanje u nemoguće – Razgovor sa redateljem Tomijem Janežičem (Gledališki list E. Rostand: Cyrano de Bergerac, HNK Split, Hrvaška, sezona 2000/2001) Nataša Jenuš: Kandidati za idole - Tomi Janežič, režiser (Večer, 15.1.2001) Janez Honn: Popolnost je 70% - pogovor s Tomijem Janežičem (Primorska srečanja, Letn. 25, št. 239 (2001), str. 213-217) Jedrt Jež: Gledališko obhajilo pod Triglavom – Generacija režiserjev devetdesetih let razmišlja o osemdesetih letih (Mladina, 14.5.2001) Radmila Radosavljević: Nemoćni pred primitivizmom - Reditelj Tomi Janežič o projektu "Tri sestre" (Glas javnosti, Srbija, 9.7.2001) T. Nježić: Teror primitivizma - Tomi Janežič, reditelj predstave „Tri sestre“, o tome kada sve nemoguće postaje moguće (Blic, Srbija, 11.7.2001) Marija Novaković: Vrhunska gluma je igra – Tomi Janežič, pozorišni reditelj (Reporter, Srbija in Črna gora, 25.7.2001 Tina Recek: Igralci čutijo, za kakšno publiko igrajo – Tomi Janežič, inovativni režiser Slovenskega mladinskega gledališča, ustvarja predstave, ki jemljejo dih (Demokracija, 8.11.2001) Vesna Milek: Duh, ki vstopi v človeka, če mu ta dopusti – Tomi Janežič (Delo, Sobotna priloga, Leto 44, št. 15, 19.1.2002, str. 24-25) Nataša Jenuš: Mojstrstvo je povezano s spojem nasprotij – Borštnikovski pogovor z režiserjem Tomijem Janežičem (Večer, 25.10.2002) Zlatko Sviben, Tomi Janežič: Nadrazgovor jedan ruski… (Gledališki list F. Dostojevski: Zločin i kazna, HNK Rijeka, Hrvaška, sezona 2002/2003) Kim Cuculić: Rad na glumačkoj odgovornosti – Tomi Janežič, kazališni redatelj (Novi list, Hrvaška, 28.11.2002) M. Jovićević: Predstave... da poletiš - Reditelj Tomi Janežič, ili dva puta Čehov u Centru "Sava" (Glas javnosti, Srbija, 21.2.2003) T. Nježić: Čehovljev smešak – Dve predstave Tomija Janežiča u Beogradu (Blic, Srbija, 24.2.2003) Frida Morrone: Tomi Janežič – Parole d'Artiste (Culture Europe – Special Europe du Spectacle a 25, Paris, France, numero 39, mai-juin 2003, str. 14) Frida Morrone: Tomi Janežič – Artists speak (Culture Europe – Special Performing Arts in the Europe of 25, Paris, France, may-june 2003, str. 14) Patricija Maličev: Bil je dober večer in dobra predstava – Na kavi s Tomijem Janežičem, gledališkim režiserjem (Nedelo, 20.7.2003, str. 26) Milan Madjarev: Pogovor s Tomijem Janežičem (Gledališki list Slovenskega mladinskega gledališča, Ljubljana, Nič igranja, prosim!, sezona 2003/2004) Katarina Kolega: Gluma nije isto što i teatar – Tomi Janežič, kazališni redatelj (Vjesnik, Hrvaška, 19.siječnja 2004) Miha Trefalt: Videti moram v srce človeka, v njegovo dušo – pogovor z režiserjem Tomijem Janežičem (Gledga, št. 2, marec 2004) Milan Madjarev: Luda veruje u život – Razgovor sa Tomijem Janežičem (Teatron, časopis za pozorišnu umetnost, Srbija, br. 126/127, proleće 2004, str. 89-96) Studij glume i lutkarstva u Osijeku (Osijek, wca portal, Hrvaška, 21.6.2004) Intervju – Tomi Janežič (Bilten št. 9, 38. Bitef, Beograd, Srbija, 15.-27.9.2004, str. 3-4) Milan Madjarev: Razgovor sa Tomijem Janežičem (Gledališki list V. Šekspir: Kralj Lir, Atelje 212, Beograd, Srbija, sezona 2004/2005, str 25-33) Tatjana Nježić: U potrazi za zaturenom ljubavi – Tomi Janežič, intervju (Blic, Srbija, 4.3.2005) Biljana Bošnjak: Šekspirov komad je uvek novi izazov – Reditelj Tomi Janežič govori za Glas (Glas javnosti, Srbija, 28.3.2005) Radmila Radosavljević: U životu uvek žudimo i verujemo, kao lude – Reditelj Tomi Janežič o novoj inscenaciji Kralja Lira (Glas javnosti, Srbija) Olivera Milošević: Izvođačko pozorište me ne zanima – Tomi Janežič, pozorišni reditelj (Ludus, Srbija, br. 129, 2005) Bojan Munjin: Razgovor s Tomijem Janežičem (Feral, Hrvaška, april 2005) Zvezdan Georgievski: Slepiloto e mokna metafora - Intervju so Tomi Janežič, režiser (Kultura, Vesnik, Makedonija, 5.8.2005) Kim Cuculić: Mozart i Salieri sjena su jedan drugome – Tomi Janežič, redatelj predstave Amadeus (Novi list, Hrvaška, 13.3.2006) ТОМИ ЈАНЕЖИЧ, РЕЖИСЕР - Различноста на театарот ме освојува (Dnevnik, Makedonija, 18.3.2006) Boris Liješević – Reč reditelja – Tomi janežič – reditelj predstave Nahod Simeon - UMETNOST NIJE SUD VEĆ DOŽIVLJAJ (Pozorište, Novi Sad, Srbija, maj 2006, str. 2-8) S. Miletić - Intervju: Tomi Janežič, reditelj Nahoda Simeona: Glumac ne sme biti vredan, samo mora brinuti o sebi (Bilten br.3., 51.Sterijino pozorje, Novi Sad, Srbija, 26.5.-3.6.2006) Bojan Munjin: Traganje za istinom – Feral u posjetu osječkome Studiju glume i lutkarstva (Feral, Hrvaška, 20. prosinca 2006) Ivan Medenica, Svaki stil može da bude predrasuda (Teatron, Srbija, februar 2007) Boris Liješević: Voziš barku, slušaš vetar, reku, more, brineš o ljudima na barci... – Tomi Janežič, Sterijina nagrada za režiju i scenografiju (Scena, Novi Sad, Srbija, br. 1-2, januar-jun 2007) Tatjana Nježić: Svi smo mi glumci - Blic na probi Putujućeg pozorišta Šopalović (Blic, Srbija, 21.09.2007, str. 20-21) Borka Trebješanin: Predstava se ne nosi u torbi – Tomi Janežič, pozorišni reditelj (Politika, Srbija, 25.10.2007) Mikojan Bezbradica: Samo su nam rane ostale – Intervju – Tomi Janežič, reditelj (Glas javnosti, Srbija, 26.10.2007, str. 13) Vesna Knežević Baletić: Svesni ulazak u snove – Tomi Janežič, jedan od najuvažavanijih reditelja s prostora bivše Jugoslavije, laureat ovogodišnjeg Sterijinog pozorja (JAT revija, Srbija, novembar 2007) Boris Liješević: Namesto razčlembe – Dramaturgov pogovor z režiserjem Tomijem Janežičem (Gledališki list W. Shakespeare: Kralj Lear, Prešernovo gledališče Kranj in Gledališče Koper, sezona 2007/2008, str. 34-47) Igor Kavčič: Kaj je gledališče? – Tomi Janežič, gledališki režiser (Gorenjski glas, 13.1.2008, str. 15) Gregor Butala: Seciranje skozi zgodbo o preobrazbi – Tomi Janežič, gledališki režiser (Dnevnik, 12.1.2008, str. 17) Patricija Maličev: Na koncu hladne noči nas čaka norost – Tomi Janežič, gledališki režiser (Delo, Sobotna priloga, 19.1.2008, str. 34-36)


Zunanje povezave