Choregie aka Choregie: Razlika med redakcijama
Brez povzetka urejanja |
|||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
[[Kategorija:Festivali/nagrade/natečaji|Choregie aka Choregie]] | [[Kategorija:Festivali/nagrade/natečaji|Choregie aka Choregie]] | ||
[[Kategorija:Festivali|Choregie aka Choregie]] | [[Kategorija:Festivali|Choregie aka Choregie]] | ||
==Kratek opis festivala== | ==Kratek opis festivala== | ||
[[Choregie]] - Novoglasbeno gledališče pod idejnim in umetniškim vodstvom [[Karmina Šilec|Karmine Šilec]] od | [[Choregie]] - Novoglasbeno gledališče pod idejnim in umetniškim vodstvom [[Karmina Šilec|Karmine Šilec]] od od leta 2010 v Mariboru pripravlja festival glasbenega gledališča '''CHOREGIE aka CHOREGIE''', prvi tovrstni festival ne le v Sloveniji, temveč tudi širše. Na festivalu sodelujejo predstave iz lastne produkcije ter izbrane gostujoče predstave iz domače in mednarodne produkcije. Namen festivala je v prvi vrsti predstaviti produkcije, ki v svet glasbe in gledališča vnašajo svežino, prepričljivosti, intenzivnosti doživljanja in komunikacije. Festival je zamišljen tudi kot križišče za srečevanja in izmenjevanja izkušenj med različnimi, domačimi in tujimi umetniki, s tem pa tudi priložnost za izpraševanje možnosti, ki jih ima novo ustvarjanje na področju glasbenega gledališča. | ||
==Spored festivala== | ==Spored festivala== |
Redakcija: 09:45, 14. maj 2013
Kratek opis festivala
Choregie - Novoglasbeno gledališče pod idejnim in umetniškim vodstvom Karmine Šilec od od leta 2010 v Mariboru pripravlja festival glasbenega gledališča CHOREGIE aka CHOREGIE, prvi tovrstni festival ne le v Sloveniji, temveč tudi širše. Na festivalu sodelujejo predstave iz lastne produkcije ter izbrane gostujoče predstave iz domače in mednarodne produkcije. Namen festivala je v prvi vrsti predstaviti produkcije, ki v svet glasbe in gledališča vnašajo svežino, prepričljivosti, intenzivnosti doživljanja in komunikacije. Festival je zamišljen tudi kot križišče za srečevanja in izmenjevanja izkušenj med različnimi, domačimi in tujimi umetniki, s tem pa tudi priložnost za izpraševanje možnosti, ki jih ima novo ustvarjanje na področju glasbenega gledališča.