Nika Korenjak

Nika Korenjak, foto: Jakob Jurkošek

Življenjepis

Nika Korenjak (Celje, 1993) je študirala primerjalno književnost in literarno teorijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani ter zaključuje študij Dramaturgije in scenskih umetnosti na Akademiji za radio, gledališče, film in televizijo v Ljubljani.
Študirala je tudi na Akademiji dramske umjetnosti v Zagrebu. Deluje kot dramaturginja, asistentka režije, performerka, scenaristka, igralka in dramatičarka. Leta 2019 je s svojim solo video performansom Visible/Invisible: (un)veiling the mythology na Prazske Quadriennale v sodelovanju z mladimi hrvaškimi kostumografinjami predstavljala študentski hrvaški paviljon, kjer je v prvih dneh kvadrinala izvajala tudi live perfomance. Septembra 2019 je kot performerka sodelovala na EPK 2020 v Rijeki, v mednarodnem programu Make a move Ivane Peranič in v teatru Fenice z drugimi internacionalnimi umetniki izvedla site specific performance And than there was space: fragments of a transformation.
Napisala je dva scenarija za kratki film: Žene u našim godinama (r. Jozo Schmuch) in Svaki dan poslije osam (r. Filip Zadro). Kot posledico razvijanja dramskih besedil na festivalu dramskega pisanja Vzkrik v Ljubljani (KUD Krik, Brina Klampfer, Varja Hrvatin) je napisala svojo prvo dramsko delo Kako ženska postane morilka?, ki je objavljeno na spletni platformi za leposlovje -Arslitera.
V sezoni 2020/2021 je igrala v koprodukcijski predstavi 2020 (r. Ivica Buljan), kjer je bila tudi asistentka dramaturginje. Kot asistentka režije je v SNG Drama Ljubljana sodelovala pri predstavi Moj mož (r. Ivana Djilas), kot asistentka in šepetalka pa pri projektu v koprodukciji Mini teatra,Festivala Ljubljana in drugih gledališč Vsi ptice (r. Ivica Buljan).
V sezoni 2020/2021 igra v uprizoritvi 5 kil sladkorja (r. Yonatan Esterkin) v Mini teatru, za projekt je prav tako pripravila dramatizacijo izvornega besedila, igra v predstavi Mini teatra Turingov stroj (r. Ivica Buljan), kjer je tudi sodelovala kot asistentka režije.
V Mestnem gledališču Ljubljana pri uprizoritvi Nekoč se bova temu smejala (r. Anja Suša) sodeluje kot asistentka dramaturgije.
Pri performativni izvedbi Slovenski pasijon (avtorica in performerka Lina Akif) v koprodukciji AGRFT-ja in FotoPuba, je bila dramaturginja.
V Mini teatru je kot dramaturginja ustvarila otroško lutkovno predstavo Trnuljčica (r. Robert Waltl) in v SNG Drama Ljubjana kot dramaturginja in soavtorica besedila soustvarja projekt Aljoše Živadinova Zupančiča Težko je biti bog (r. Aljoša Živadinov Zupančič).

Vloge v gledališču

2020-

2010-2019

  • 2015 Blaž; Simona Semenič: 5FANTKOV.SI, r. Brina Klampfer, Glej
  • 2014 Riley; Stephen J. Brantley: DISTORTION TACO, r. Eric Dean Scott, Glej
  • 2013 Učenka; Eugene Ionesco: UČNA URA, r. Luka Marcen, Hiša kulture Celje
  • 2012 Evica in Babica, Gregor Strniša: ŽABE, r. Luka Marcen, Hiša kulture Celje

Performerka

  • 2019 site specific performance; USMENI SPOMENIK, r. Anica Tomić, Queer Domino: House of Flamingo Zagreb
  • 2019 site specific performance; AND THAN THERE WAS SPACE: fragments of a transformation, r. Ivana Peranić, Make a move in EPK Rijeka 2020 v Teatro Fenice Rijeka
  • 2019 solo video performance; VISIBLE/INVISIBLE: (un)veiling the mythology, r. Jozo Schmuch, Prazske Quadriennale
  • 2018 verbatum performance; HOW DID I DIE?, r. Loreta Vaskova, Lithuanian academy of music and theatre Vilnius LMTA, Litva

Režije

Dramaturgije

Viri in literatura

  • osebni arhiv