Tina Kosi

Življenjepis

Rodila se je leta 1974 v Kopru. Kasneje se je preselila v Maribor, kjer je končala osnovno šolo in 2. gimnazijo Maribor. Po gimnaziji se je vpisala na AGRFT, smer dramaturgija, kjer je diplomirala 22. junija 1998 in takoj po diplomi vpisala podiplomski študij na Filozofski fakulteti na Oddelku za primerjalno književnost pri dr. Ladu Kralju. Tema njene magistrske naloge je bila Dramska oseba v povojni slovenski dramatiki' 1945-1995. Magistrirala je 5. maja 2003.

Že v času študija dramaturgije je začela sodelovati kot asistentka pri gledaliških predstavah. V institucionalnih gledališčih po vsej Sloveniji je delala kot dramaturginja, včasih pa tudi kot asistentka režije, lektorica, avtorica, prirejevalka in prevajalka besedil.

1. septembra 2002 je postala hišna dramaturginja v Slovenskem ljudskem gledališču Celje. Februarja 2003 je bila izvoljena za v. d. umetniškega vodje v SLG Celje, 1. septembra 2003 pa je prevzela petletni mandat umetniškega vodje v tem gledališču. Je selektorica festivala Dnevi komedije.

Tina Kosi objavlja članke v gledaliških listih in recenzije strokovne literature s področja dramaturgije, dramatike in teorije gledališča v literarnih revijah. Sodeluje na mednarodnih simpozijih (Slovaška, Hrvaška). Bila je tudi članica žirije za Grumovo nagrado leta 2000 in za Žlahtno komedijsko pero leta 2002, 2003, 2004, 2005, 2006.

Drame

naslovi

celotna besedila

Dramaturgije

Nagrade

  • 2005 Posebna nagrada žirije za predstavo Tine Kosi Metamorfoze v izvedbi Narodnega gledališča Štip (Makedonija) na Moskovskem mednarodnem festivalu komornih teatrov
  • Akademijska študentska Prešernova nagrada za zbornik Postmoderna in sodobna slovenska dramatika

Bibliografija

  • Ne tuhtajte, kaj dobro je, kaj greh. Žrtve, rablji in popotovanja po deželi Strniševih Ljudožercev. Zbornik študij. Ljubljana: AGRFT, 1996. 47–57.
  • skupaj z Matejo Zavrl: Postmodernizem – kronološki pregled teorij. Postmoderna in sodobna slovenska dramatika. Zbornik študij. Ljubljana: AGRFT, 1997. 11–31.
  • Dramatika Emila Filipičiča. Postmoderna in sodobna slovenska dramatika. Zbornik študij. Ljubljana:AGRFT, 1997. 150–157.
  • Mednarodni festival gledaliških akademij Brno 1997. Dialogi 3–4 (april 1997). 85–87.
  • Uvod. Lutka 54 (december 1998). 1.
  • skupaj z Rokom Vevarjem: Razmišljanja umetniških vodij LGL. Lutka 54 (december 1998). 4–20.
  • Peter Szondi: Teorija sodobne drame: 1880–1950. Ampak 1/3 (oktober 2000). 67.
  • Diana Koloini: Zapeljevanje, iluzija , ljubezen. Ampak 2/1 (januar 2001). 68.
  • Siegfried Melchinger: Zgodovina političnega gledališča. Ampak 2/2 (februar 2001). 69.
  • Dramatikon 2. Ampak 8–9 (avgust 2001). 91.
  • Eugene Ionesco: Spomini na smrt. Ampak 2/3 (marec 2002). 68.
  • Jovan Hristić: O tragediji. Ampak 3/2 (februar 2002). 69.
  • Ameriška drama 20. stoletja. Ampak 3/4 (april 2002). 66.
  • George Steiner: Smrt tragedije. Ampak 8–9 (avgust–september 2002). 85.
  • Dramatikon 3. Ampak 8–9 (avgust–september 2002). 90.
  • Mile Korun. Ampak (2003).
  • Rudolf Laban. Mojstrstvo gibanja. Ampak 6–7 (junij 2003). 91.
  • Gavranfest u Slovačkoj. Kazalište 13–14 (2003). 250–253.
  • Dramski lik u suvremenoj slovenskoj i hrvatskoj dramatici – raspad ili vraćanje realizmu. Kazalište 17–18 (2004). 132–134.
  • Uršula Teržan: Sodobni ples v Sloveniji. Ampak 5/4 (april 2004). 63–64.
  • Barbara Orel: Igra v igri. Ampak 5/12 (december 2004). 65.
  • Dramatikon 4. Ampak 6/1 (januar 2005). 69–72.
  • Tomaž Toporišič, med zapeljevanjem in sumničavostjo. Ampak 6–7 (junij–julij 2006). 94.
  • Metamorfozi. Sovremena slovenečka drama. Darko Jan Spasov (prevajalec). Štip: Centar za kulturna inicijativa, 2006.
  • Sodobne scenske umetnosti. Ampak 1–2 (januar–februar 2007). 81–82.

Zunanje povezave

Intervju s Tino Kosi v reviji Novi tednik (6. januar 2005, str. 9).