Matej Marinček: Razlika med redakcijama

(Nova stran z vsebino: ==Življenjepis== Matej Marinček (1978) je leta 2013 diplomiral na Akademiji za vizualne umetnosti A.V.A. v Ljubljani, smer konceptualna umetnost. Med študijem je sodelova...)
 
Brez povzetka urejanja
 
(9 vmesnih redakcij istega uporabnika ni prikazanih)
Vrstica 1: Vrstica 1:
[[Kategorija:Ustvarjalci|Marinček, Matej]]
[[Kategorija:Oblikovalci videa|Marinček, Matej]]
[[Kategorija:Scenografi|Marinček, Matej]]
==Življenjepis==
==Življenjepis==
Matej Marinček (1978) je leta 2013 diplomiral na Akademiji za vizualne umetnosti A.V.A. v Ljubljani, smer konceptualna umetnost. Med študijem je sodeloval pri številnih razstavah in projektih, pri katerih je pridobil izkušnje s področja gledališke režije, scenografije in videomontaže. Projektno je sodeloval z različnimi organizacijami in institucijami, med drugim s Slovenskim etnografskim muzejem, [[Cankarjev dom|Cankarjevim domom]], Viba filmom, Ljudmilo, Radiem Študent, skupino Irwin (NSK), Galerijo Jakopič, KUD-om France Prešeren idr.  
Matej Marinček (1978) je leta 2013 diplomiral na Akademiji za vizualne umetnosti A.V.A. v Ljubljani, smer konceptualna umetnost. Med študijem je sodeloval pri številnih razstavah in projektih, pri katerih je pridobil izkušnje s področja gledališke režije, scenografije in videomontaže. Projektno je sodeloval z različnimi organizacijami in institucijami, med drugim s Slovenskim etnografskim muzejem, [[Cankarjev dom|Cankarjevim domom]], Viba filmom, [[Zavod Ljudmila|Ljudmilo]], [[Radio Študent Ljubljana|Radiem Študent]], skupino Irwin (NSK), Galerijo Jakopič, [[KUD France Prešeren|KUD-om France Prešeren]] idr.  


Bil je vodja gradnje scenografije je pri filmu ''Stanje šoka'' Andreja Košaka in režiral je nekaj kratkih filmov in videospotov glasbenih skupin. Pozneje je kot videast sodeloval pri odmevnih avtorskih projektih, kot so eksperimentalne gledališke predstave Vlada Gotvana Repnika (''Za ptice, Kam pa kam, Nein.''), uprizoritev ''Odilo. Zatemnitev. Oratorij.'' v režiji Dragana Živadinova, plesna predstava ''2:0'' Gorana Bogdanovskega v produkciji Fičo Baleta, avdio-vizualni projekt ''Zvok-Okrog'' skupine BridA idr. Je redni sodelavec CoFestivala, mednarodnega festivala sodobnega plesa.  
Bil je vodja gradnje scenografije je pri filmu ''Stanje šoka'' Andreja Košaka in režiral je nekaj kratkih filmov in videospotov glasbenih skupin. Pozneje je kot videast sodeloval pri odmevnih avtorskih projektih, kot so eksperimentalne gledališke predstave [[Vlado Repnik|Vlada Gotvana Repnika]] (''Za ptice, Kam pa kam, Nein.''), uprizoritev ''Odilo. Zatemnitev. Oratorij.'' v režiji Dragana Živadinova, plesna predstava ''2:0'' [[Goran Bogdanovski|Gorana Bogdanovskega]] v produkciji [[FIČO balet|Fičo baleta]], avdio-vizualni projekt ''Zvok-Okrog'' skupine BridA idr. Je redni sodelavec [[Cofestival|CoFestivala]], mednarodnega festivala sodobnega plesa.  


Od leta 2015 ima status samozaposlenega v kulturi in opravlja poklice videasta, videomontažerja in scenografa. Je redni sodelavec CUK Kino Šiška in [[Slovensko mladinsko gledališče|Slovenskega mladinskega gledališča]], kjer deluje kot videast in videotehnik.  
Od leta 2015 ima status samozaposlenega v kulturi in opravlja poklice videasta, videomontažerja in scenografa. Je redni sodelavec CUK Kino Šiška in [[Slovensko mladinsko gledališče|Slovenskega mladinskega gledališča]], kjer deluje kot videast in videotehnik.  


Med letoma 2017 in 2019 je bil član umetniškega kolektiva Nova pošta, ki deluje v koprodukciji Slovenskega mladinskega gledališča in Maske, in soustvaril predstave ''Male kraje'', ''S*S'' in ''6'', ki je prejela veliko nagrado za najboljšo uprizoritev na Borštnikovem srečanju (2018) in bila uvrščena v katalog kakovostnih uprizoritev na platformi Zlata paličica (2018).  
Med letoma 2017 in 2019 je bil član umetniškega kolektiva Nova pošta, ki deluje v koprodukciji Slovenskega mladinskega gledališča in Maske, in soustvaril predstave ''Male kraje'', ''S*S'' in ''6'', ki je prejela veliko nagrado za najboljšo uprizoritev na [[Borštnikovo srečanje|Borštnikovem srečanju]] (2018) in bila uvrščena v katalog kakovostnih uprizoritev na platformi [[Zlata paličica|Zlata paličica]] (2018).  


Kot soavtor koncepta in avtor videa je sodeloval pri projektu ''Kljuvanje v sencah'', ki je njegov prvi avtorski projekt na področju uprizoritvenih umetnosti.  
Kot soavtor koncepta in avtor videa je sodeloval pri projektu ''Kljuvanje v sencah'', ki je njegov prvi avtorski projekt na področju uprizoritvenih umetnosti.


==Nagrade==
==Nagrade==
==Viri==
* SMG


==Zunanje povezave==
==Zunanje povezave==

Trenutna redakcija s časom 11:54, 25. marec 2021


Življenjepis

Matej Marinček (1978) je leta 2013 diplomiral na Akademiji za vizualne umetnosti A.V.A. v Ljubljani, smer konceptualna umetnost. Med študijem je sodeloval pri številnih razstavah in projektih, pri katerih je pridobil izkušnje s področja gledališke režije, scenografije in videomontaže. Projektno je sodeloval z različnimi organizacijami in institucijami, med drugim s Slovenskim etnografskim muzejem, Cankarjevim domom, Viba filmom, Ljudmilo, Radiem Študent, skupino Irwin (NSK), Galerijo Jakopič, KUD-om France Prešeren idr.

Bil je vodja gradnje scenografije je pri filmu Stanje šoka Andreja Košaka in režiral je nekaj kratkih filmov in videospotov glasbenih skupin. Pozneje je kot videast sodeloval pri odmevnih avtorskih projektih, kot so eksperimentalne gledališke predstave Vlada Gotvana Repnika (Za ptice, Kam pa kam, Nein.), uprizoritev Odilo. Zatemnitev. Oratorij. v režiji Dragana Živadinova, plesna predstava 2:0 Gorana Bogdanovskega v produkciji Fičo baleta, avdio-vizualni projekt Zvok-Okrog skupine BridA idr. Je redni sodelavec CoFestivala, mednarodnega festivala sodobnega plesa.

Od leta 2015 ima status samozaposlenega v kulturi in opravlja poklice videasta, videomontažerja in scenografa. Je redni sodelavec CUK Kino Šiška in Slovenskega mladinskega gledališča, kjer deluje kot videast in videotehnik.

Med letoma 2017 in 2019 je bil član umetniškega kolektiva Nova pošta, ki deluje v koprodukciji Slovenskega mladinskega gledališča in Maske, in soustvaril predstave Male kraje, S*S in 6, ki je prejela veliko nagrado za najboljšo uprizoritev na Borštnikovem srečanju (2018) in bila uvrščena v katalog kakovostnih uprizoritev na platformi Zlata paličica (2018).

Kot soavtor koncepta in avtor videa je sodeloval pri projektu Kljuvanje v sencah, ki je njegov prvi avtorski projekt na področju uprizoritvenih umetnosti.

Nagrade

Viri

  • SMG

Zunanje povezave